konnamatti 05.08.2011 19:32:10 | |
---|
Repesin pahiten ääneen varmaan vuoteen Turtle Tuesdayn pita-bread -sutkautukselle. Aivan mainio pätkä muutenkin. Hieno mies. |
MaD PiAnIsT 06.08.2011 12:30:21 | |
---|
|
konnamatti 17.08.2011 17:00:18 | |
---|
Joutu heittämään kymmenen taalaa Jamesin projektiin. On se sen verran viihdettä tarjonnut. Ikinä en oo lahjottanu mihinkään, pitää alkaa varomaan :o |
juuso a 21.08.2011 11:29:25 | |
---|
Kaikki nörttijaksot tsekattu ja onhan tää aivan helkkarin hauska. Mulle on just eniten kolahtaneet noi missä homma on pistetty kunnolla yli, eli Bugs Bunny ja jokeri-jaksot nauratti. Elm Street jaksosta oisi saanut varmasti enemmänkin irti, eli se oli pikkuinen pettymys. Noi leffa-arvostelut on myöskin asiallisia. Useampi leffa on tullut Jamesin ansiosta nähtyä ja varsinkin kauhuleffojen suhteen sillä tuntuu olevan paljon tietoutta. Esimerkiksi vaikka tämä: http://cinemassacre.com/2010/10/31/lost-skeleton-of-cadavra/ Tai tämä: http://cinemassacre.com/2010/10/29/evil-ed/Allekirjoitukset v****taa minua. |
Swan 26.08.2011 23:34:40 | |
---|
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
MaD PiAnIsT 28.08.2011 01:00:43 (muokattu 28.08.2011 01:03:50) | |
---|
Swan: Uusi jakso taas, Pat the NES Punk vierailee: http://www.gametrailers.com/video/nintendo-world-screwattack/719815 Tämänkertaisen jakson perusteella veikkaisin, että nämä sällit tienaavat ihan mukavasti nettivideoillaan. Eikai nyt sentään ollut aitoja nuo kun yhteinen arvo on yli 25k noilla peleillä. Tuolta kommenteista lainattua: He stated on his Website and Youtube channel that the ones destroyed were simply fakes, stunt-'dubbles'. Pat the Nes Punk owns both the Grey and Gold one and allowed James (the nerd) to use them. If he really destroyed them....man. Think of the shitstorm. Mutta tosiaan, joko tuo Pat tienaa hyvin noilla videoillaan tai sitten on keräilijä henkeen ja vereen. |
Swan 28.08.2011 01:04:45 | |
---|
MaD PiAnIsT: Eikai nyt sentään ollut aitoja nuo kun yhteinen arvo on yli 25k noilla peleillä. Tuolta kommenteista lainattua: Sanomattakin tuo on selvää, mutta meinasin lähinnä sitä, että pojilla riittää säästöt edes yksien kappaleiden hankkimiseen. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Disposable 28.08.2011 01:44:46 | |
---|
Swan: Sanomattakin tuo on selvää, mutta meinasin lähinnä sitä, että pojilla riittää säästöt edes yksien kappaleiden hankkimiseen. Jos oisitte malttanu kattoa tuon videon loppuun niin sinä näytetään että aitoja ei rikottu. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
TheMurno 28.08.2011 01:57:42 | |
---|
Perseestä toi gametrailers.com, kun vetää nykyisin koneen ihan tukkoo, kun yrittää jotain kattoa tuolta. Vittu. Ja ei nyt oo varaa hommaa uutta konetta. Fake and gay |
Swan 28.08.2011 02:06:49 | |
---|
Disposable: Jos oisitte malttanu kattoa tuon videon loppuun niin sinä näytetään että aitoja ei rikottu. Ei kai kukaan noin ole luullutkaan. Eikä kukaan niin hullu ole, että rikkoisi nettivideon takia pelejä, joiden arvo on moninkertainen itse videon tuottoon nähden. Itse tein olettamukseni poikien (tai siis Patin) varallisuudesta nimenomaan tuon lopun perusteella, jossa aidot kasetit esitellään vielä kerran. Muuten olisin vain olettanut, että video tehtiin jäljennöksen avulla (kuten varmasti tehtiinkin), ja nuo videossa esiintyneet kasetit olisivat olleet stuntteja alusta alkaenkin. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Rhesus 28.08.2011 12:46:05 | |
---|
Mua kyllä kiinnostais noi peliarviot enemmänkin kuin jätkien "näyttelytyö". Jakson alussa luulin että tulee hieno peliarvio kun Nerd tuttuun tyyliin pohjusti pelin ja taustat erittäin hyvin, mutta sitten sitä draamapaskaa tuli taas. Peli muuttui ihan sivuseikaksi jätkien tappelussa. |
Peoplez 28.08.2011 12:49:42 | |
---|
Swan: Sanomattakin tuo on selvää, mutta meinasin lähinnä sitä, että pojilla riittää säästöt edes yksien kappaleiden hankkimiseen. Ameriiiiiikassa on vähän parempi tuo ostovoima. Ei tossa oo mun mielestä mitään ihmeellistä. |
konnamatti 28.08.2011 13:12:54 | |
---|
Peoplez: Ameriiiiiikassa on vähän parempi tuo ostovoima. Ei tossa oo mun mielestä mitään ihmeellistä. Ai jos pistää 25k peleihin joissa on pieniä pätkiä NESin yleisimmistä peleistä? Ei se nyt ihan jokapäiväistäkään ole. Edes ameriiiikassa. |
MaD PiAnIsT 28.08.2011 13:34:47 | |
---|
Rhesus: Mua kyllä kiinnostais noi peliarviot enemmänkin kuin jätkien "näyttelytyö". Jakson alussa luulin että tulee hieno peliarvio kun Nerd tuttuun tyyliin pohjusti pelin ja taustat erittäin hyvin, mutta sitten sitä draamapaskaa tuli taas. Peli muuttui ihan sivuseikaksi jätkien tappelussa. Tuo pelihän oli vain 3 muuta Nes peliä yksissä kuorissa joiden arvostelussa ei erikseen olisi ollut mitään järkeä kun mukana oli esimerkiksi Super Mario. Siksi ehkä ympätty sinne tuota muuta "draamaa". |
Rhesus 28.08.2011 14:37:15 | |
---|
MaD PiAnIsT: Tuo pelihän oli vain 3 muuta Nes peliä yksissä kuorissa joiden arvostelussa ei erikseen olisi ollut mitään järkeä kun mukana oli esimerkiksi Super Mario. Siksi ehkä ympätty sinne tuota muuta "draamaa". Sepä. Miks tehdä peliarvio pelistä joka ei ole oikea peli? Ei liittynyt mitenkään toi jakso peliarvosteluun. |
Rhapa 28.08.2011 16:54:21 | |
---|
Rhesus: Sepä. Miks tehdä peliarvio pelistä joka ei ole oikea peli? Ei liittynyt mitenkään toi jakso peliarvosteluun. No onhan tuo kuitenkin iso osa nintendon historiaa. Tai no, iso ja iso. ainakin mielenkiintoinen pala sitä historiaa. Et ei mua ainakaan hirveästi häiritse, vaikka välillä tehdään peliarvostelujen sijaan vähän toisenlaistakin nerdiä. Ei tuo kyllä mitenkään erikoisen hyvä jakso ollut. |
itsy 28.08.2011 18:19:29 | |
---|
Rhesus: Sepä. Miks tehdä peliarvio pelistä joka ei ole oikea peli? Ei liittynyt mitenkään toi jakso peliarvosteluun. Paljonhan Rolfelta löytyy muutakin settiä kuin peliarvostelut, ja tuo oli myöskin yhteistyöprojekti toisen alan fanaatikon kanssa. Tuskin pointtina oli muuta kuin pitää hauskaa hienon aiheen parissa pienessä lyhytelokuvassa. Näyttelytyöstä olen tosin samaa mieltä, mutta se on internetvideoissa suht sallittava puute. Muiden peliarvostelijoiden videoihin verratessa voi huomata Rolfen poikkeuksellisen ammattitaidon videoiden tekemisessä. Kaikki lähtee hyvin jäsennetystä käsiksestä, mikä tuntuu monilta muilta tekijöiltä uupuvan, saati sitten huoliteltu visuaalinen ilme. Elokuvakerronnan perusteista on tasavertoisen tekemisen ja julkaisemisen mahdollistavallakin aikakaudella interwebissä hyötyä, sillä laadulla on väliä. Ei ihme, että mies on suosituimpia peliarvostelijoita. |
Syy miksi mä pidän nerdistä on se että tyyppi oikeasti pohjustaa noi asiat helvetin hyvin. Taustatietoa löytyy ja peliin osaa syventyä vaikka ei olisi ikinä itse pelannut sitä. Kyl tyyppi hommansa osaa. |
kk80 28.08.2011 21:43:41 (muokattu 28.08.2011 21:45:35) | |
---|
Rhapa: No onhan tuo kuitenkin iso osa nintendon historiaa. Nimenomaan. Jos olisi pelkkää huonojen pelien arvostelua niin aika nopeasti toistettaisiin vaan samaa kaavaa. Ainakin itselleni tuo NES on niin nostalginen kapine, että mielelläni katson tälläisiä pätkiä. Mielelläni katsoisin tosiaan erikoisjaksoja joissa käytäisiin läpi kokonaisia pelisarjoja; kuten Megamanit tms. Tosi mielenkiintoinne oli myös tuo Making of -jakso. Aika yllättävää ettei emulaattoreihin juuri turvauduta. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Rattata 30.08.2011 18:30:54 | |
---|
Jessus, kultasta on myyty reippaasta kymppitonnista melkein 20 000 dollariin. |