JIRPPI 26.08.2011 19:56:49 | |
---|
No on se kyllä ihan hirveää kun ihan rahaa halutaan saada. Musiikinhan kuuluisi olla ilmaiseksi ladattavissa netistä, sillä eihän musiikkia nyt rahan takia saa tehdä. Mut nyt oikeesti, mitä helvettiä te selitätte? Iron Maiden ja paha levy-yhtiö tekevät väärin kun julkaisevat kokoelmia ja livealbumeja? Jos mulla olis menestynyt bändi, jonka kaikki julkaisemat kokoelmat ja livealbumit myisivät hyvin, niin kyllä mullekin raha kelpais. Luulen, että myös Iron Maidenin jäsenet ovat mielummin rikkaita kuin köyhiä. http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
Anti-Social 26.08.2011 22:18:33 | |
---|
JIRPPI: No on se kyllä ihan hirveää kun ihan rahaa halutaan saada. Musiikinhan kuuluisi olla ilmaiseksi ladattavissa netistä, sillä eihän musiikkia nyt rahan takia saa tehdä. Mut nyt oikeesti, mitä helvettiä te selitätte? Iron Maiden ja paha levy-yhtiö tekevät väärin kun julkaisevat kokoelmia ja livealbumeja? Jos mulla olis menestynyt bändi, jonka kaikki julkaisemat kokoelmat ja livealbumit myisivät hyvin, niin kyllä mullekin raha kelpais. Luulen, että myös Iron Maidenin jäsenet ovat mielummin rikkaita kuin köyhiä. Voi jumalauta mitä itkemistä taas. Kommenttini oli oma mielipiteeni josta ei tarvitse vetää hernettä nenään. Olen kuunnellut Maidenia kauan ja kuuntelen edelleen. Loistava bändi, mutta ihan oikeasti ihmetyttää miksi joka vuosi on PAKKO saada jotain paskaa ulos, vaikka se ei tarjoa mitään uutta kenellekkään. Näillä sedillä on varmasti rahaa kuin roskaa ilman että täytyy kokoajan sitä saada lisää. If You're Hangin' Around, I'm Holding the Noose |
Ianuarius 26.08.2011 22:24:03 | |
---|
Jos ne haluaa... emt... lisää rahaa? Ei kai se oo tyhmä joka pyytää, ku se joka maksaa. Tähän asti on menny kokoelmat hyvin kaupaksi, niin sama kai niitä on julkasta lisääki. Ainaki on matskua mistä valita. Mites paljon muuten livelevyt (cd/dvd) verrattuna studioplattoihin? Ei varmaan kuvaaminen oo mitään halpasta hommaa ja jos oikein ohjataan ja värkätään, nii voi olla studiossaki vähän kalliimman puoleista. Liekö levy-yhtiölle kalliimpia ku vaan nauhottaa/miksata/masteroida uus albumi? The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Anti-Social: Voi jumalauta mitä itkemistä taas. Kommenttini oli oma mielipiteeni josta ei tarvitse vetää hernettä nenään. Olen kuunnellut Maidenia kauan ja kuuntelen edelleen. Loistava bändi, mutta ihan oikeasti ihmetyttää miksi joka vuosi on PAKKO saada jotain paskaa ulos, vaikka se ei tarjoa mitään uutta kenellekkään. Näillä sedillä on varmasti rahaa kuin roskaa ilman että täytyy kokoajan sitä saada lisää. Niin no. Jos haluaa rundata joka vuosi niin hyvähän se on olla jotain miksi rundaa. Joko vetää 2 kertaa maapallon ympäri saman studiolevyn kanssa, tahi julkaisee väliin kokoelman ja tekee nostalgiakiekan niille jotka muistelee vanhoja tai jotka ois halunneet olla paikalla. Voishan sitä tehdä levyn tai pari joka vuosi, mutta jos on sitä mieltä että ei materiaalia tuu tarpeeksi niin kannattako tossa asemassa julkasta enää mitään (omasta mielestä) kelvotonta kamaa. sutiojrikellA |
StJerky 29.08.2011 14:48:12 | |
---|
Ei tulisi mieleenkään ostaa mitään kokoelmaa niiltä, kun kaikki studiolevyt jo on ja alkupuoli 2:een kertaan. Tai no B-sides kelpaisi jos löytyisi sopuhintaan. |
Sergei Fallinen 29.08.2011 15:43:51 | |
---|
Anti-Social: Voi jumalauta mitä itkemistä taas. Kommenttini oli oma mielipiteeni josta ei tarvitse vetää hernettä nenään. Olen kuunnellut Maidenia kauan ja kuuntelen edelleen. Loistava bändi, mutta ihan oikeasti ihmetyttää miksi joka vuosi on PAKKO saada jotain paskaa ulos, vaikka se ei tarjoa mitään uutta kenellekkään. Näillä sedillä on varmasti rahaa kuin roskaa ilman että täytyy kokoajan sitä saada lisää. Se on niiden työtä herranjumala. Rahaa kuin roskaa verrattuna johonkin normimuusikkoon, mutta perus yritysjohtajalle Maidenin poikien rahat olis taskurahoja. Kyl mä ainakin saisin rahaa kulumaan vaikka mulla sitä oliskin, ja haluaisin sitä lisää. Ei niitä ole pakko ostaa jos ja kun ne ei useimmille mitään uutta tarjoakaan |
reaper666 29.08.2011 19:04:25 (muokattu 29.08.2011 19:04:52) | |
---|
Sergei Fallinen: Se on niiden työtä herranjumala. Rahaa kuin roskaa verrattuna johonkin normimuusikkoon, mutta perus yritysjohtajalle Maidenin poikien rahat olis taskurahoja. Kyl mä ainakin saisin rahaa kulumaan vaikka mulla sitä oliskin, ja haluaisin sitä lisää. Ei niitä ole pakko ostaa jos ja kun ne ei useimmille mitään uutta tarjoakaan No kun siinähän se ongelma just on, että ku on vaan pakko ostaa. Ja sen Maidenin pojjaat tietää! EDIT: Itse ostan kyl moiset "turhakkee" yleensä alesta sitten vasta. |
Basil79 29.08.2011 23:35:34 | |
---|
Enhän minä paljoa tiedä, mutta eiköhän se ole EMI, joka noita levyjä haluaa pukata ulos joka vuosi. Maidenin levy on helppo pistää pihalle, kun jonkinmoinen rahantulo on taattu ja levyfirmoillahan on ollut vähän vaikeampaa viime vuosina. Toisaalta en sitten tiedä, jos Harris sanoisi, että ette muuten pistä... Ehkä Harriksella tuo valta olisi jos haluaisi. Toisaalta joka vuosi tulee uusia potentiaalisia Maiden kannattajia, joiden ensi kosketus bändiin on sen vuoden LIVE/kokoelma levy. Eivät he ehkä näe tilannetta niinkuin me jotka olemme tienneet bändin jo vuosikausia. (minä vuodesta 91) |
StJerky 30.08.2011 08:37:43 | |
---|
reaper666: No kun siinähän se ongelma just on, että ku on vaan pakko ostaa. Ei kai se ole pakko. Maailmalla on varmaan miljoona täydellistä Maiden-kokoelmaa. Ei sellainen taida minkään arvoinen olla. |
Flash 31.08.2011 18:46:04 | |
---|
Live Music Is Better! |
Meadow 31.08.2011 18:51:29 | |
---|
|
Mental_Schok0_Gummi 02.11.2011 20:06:35 | |
---|
Joops, nyt soipi IM:ia. Varhempaa tuotantoa. Killers (vm-81) & vm-82 tehty No. of the BeASt. ;-D Tosi hyvin skulaa... 8-D MSG+Mek-íChocolat-Mastik+Shocking Blue ||=> siinäpäs wiritykzet tähän käyttäjänimeen ;-D |
Rhapa 02.11.2011 21:05:27 | |
---|
|
Tuomoo 16.11.2011 21:53:19 (muokattu 16.11.2011 21:55:55) | |
---|
Bumb up. Facebookissa Iron Maiden jakoi tämän. http://www.youtube.com/watch?v=rDrJ … mt2BE&feature=player_detailpage Onhan Davellakin jonkin verran tavaraa lavalla. Ei mitään ihmeellisiä kuitenkaan. Karmiva äänenlaatu vaan tuossa videossa. Tulin tässä päivällä miettineeksi, että millä vahvistimilla Somewhere in Timella on soitettu? Tuolla levyllä on kerrassaan mielenkiintoiset soundit, ne ei toisaalta sovi mihinkään, mutta tuolla levyllä ne kuulostaa täydellisiltä. Käyttikö Dave ja Adrian Gallien-Kruegerin vahvistimia tuossa? "IntriguingMan: Siittimen läpsyttelyn todistajamieeeesss" |
Sakmongkol 16.11.2011 22:03:01 | |
---|
|
Kimmo72 22.11.2011 10:29:39 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
teme123 22.11.2011 11:45:19 | |
---|
luulin ekana et bruce sai potkut maidenist "Born with insight and a raised fist" |
Sakmongkol 22.11.2011 12:46:18 | |
---|
|
Numb 22.11.2011 13:12:47 | |
---|
Sakmongkol: "Ota kantaa: Pitäisikö Bruce Dickinson palkata Finnairille?" Vain jos se kuulutusten sijaan laulaisi Aces High tai Flight of Icarus. Ja ehkä Where Eagles Dare menisi kanssa. Turvallisuus on tunne, joka edeltää tilanteen tajuamista. |
KillingMachine 22.11.2011 14:08:33 | |
---|
|