Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Stomp Drive
1
-T0BBE-
21.08.2011 17:09:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kellään kokemuksia? Risuja ja ruusuja?
Vaikuttaisi todella toimivalta peliltä. Itse omistan Pearlin Ellu-tuplapedaalin. Jos siihen saisi alle satasella suoravedon niin ei mielestäni olisi paha.
 
https://www.stompdrive.com/
 
Nthrax
22.08.2011 11:23:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo nyt joku.. Täähän olis näbbärä!
 
I believe that I can see the future As I repeat the same routine..
kincy
22.08.2011 11:39:25 (muokattu 22.08.2011 11:39:58)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lienee sen verran uusi laitos, ettei Suomesta kokemuksia taida löytyä. Jenkkilän puolelta oon lueskellu tyytyväisiä kommentteja tosta, mutta mitäpä siellä ei kehuttaisi.
 
Tilaa piruuttas? Ei tuo niin kallis kokeilumielessäkään olisi.
 
-T0BBE-
22.08.2011 20:13:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lienee sen verran uusi laitos, ettei Suomesta kokemuksia taida löytyä. Jenkkilän puolelta oon lueskellu tyytyväisiä kommentteja tosta, mutta mitäpä siellä ei kehuttaisi.

Tilaa piruuttas? Ei tuo niin kallis kokeilumielessäkään olisi.

 
Jep, aikasimmat ns. mainosviestit mitä googlen kautta löysin ovat noin vuoden vanhoja eli todella uusi keksintö tää Stomp Drive. Omaan silmään tää näyttää tosi toimivalta ja tekee tosi paljon mieli kokeilla sitä. Pitää kattoa jos jossain vaiheessa saisin tilattua. Ittelläni ei nääs vielä ole mitään maksukorttia joten vanhempien pitää tuo tilata jos suostuvat. Jos yrittäis ainakin jouluksi saada ton niin olis mahtavaa :)
 
Yappis
23.08.2011 23:08:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai että, mielenkiintoinen löytö tämä. Tekisipä mieleni kokeilla, ehkä ensi palkkakuitista....
 
Pannujen paukuttelua tunteella. Myös paistinpannut ja keramiikkalautaset huomioidaan.
Zantso
03.09.2011 17:41:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä olen jo aikaisemmin tainnut kuullakin ja todellakin mielenkiintoista. Hintakaan ei olisi ollenkaan paha.
Mutta näitä ei taida vielä saada oikein muualta kuin rapakon toiselta puolen?
 
Tama mies on rumpali.
Kailis
04.09.2011 06:25:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

milenkiintoinen. Saiskohan näitä amerikasta? ehkä ens liksata. sataakoha huome?
 
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «