Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 588 89 90 91 92112 113 114 115 116
teukka
16.08.2011 18:50:19
Johonkin se pitää treenata. Oikea iho on se oikea. Eiköhän noi artistit ekaksi pitkälti hakkaa itelleenkin aluksi ja sitten frendeille. Näin se menee. Kukaan ei mene "ostamaan" noviisilta kuvaa. Voi olla varma että sutta tulee. Sitten kun kaveri näyttää taitonsa oikeesti alkaa tulla jonoa studiolle. Siitä sen sitten näkee kuka osaa ja kuka ei.
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
Thet
17.08.2011 11:30:51
Onko suositella Turusta hyvää liikettä/tatuoijaa? Muutaku individual inkkiä. Pitäis ottaa ehkä osittain peitekuvaa ja siihen liittyvää suunnittelua. Mulla on toki tiedossa hyvä tatskaaja mutta olis kiva tietää vaihtoehtoja.
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson
Seba
22.08.2011 20:49:38

Stag: :D Nauroin aika pahasti tälle. Kyllä luulisi sen kivun kestävän jos oikeasti tatuoinnin haluaa. Osaisiko kukaan arvioida tämän näköisen tatuoinnin hintaa:
http://i1018.photobucket.com/albums … 20designs/TCBTAKTF.jpg?t=1314030552

Kyseessä siis pieni pätkä Nightwishin kappaleesta.

Ei tuo tekstin tekijöiltä satkua enempää pysty maksamaan, vaikeampiakin on 50 tehty.

Jännä yksityiskohta vaan kun lainataan muiden tekstiä ja laitetaan oma copyright siihen..
JAK: Hei muuten, kun katoin tota Mama-dokkaria niin ennen sitä mulla on ollu käsitys susta et oot wanha läski mut olitki tollanen adonis-tyyppinen tatuoitu nuori kaveri. Aika kiva huomata taas et miten ennakkoluulot karisee totuuden myötä. Onneks olkoon!
Funkånaut
22.08.2011 20:55:47

Seba: Jännä yksityiskohta vaan kun lainataan muiden tekstiä ja laitetaan oma copyright siihen..

Kieltämättä.
Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät. - Paavo Väyrynen
Rhesus
24.08.2011 14:48:15
Miten se Remu Aaltonen sanoi joskus hesarissa:

Ennen tatuointeja on linnakundeilla ja merimiehillä, nykyään niitä on jokaisella muotihomolla.

Ehkä aika hyvin sanottu.
päänahka
24.08.2011 15:44:37
Rhesus: Miten se Remu Aaltonen sanoi joskus hesarissa:

Ennen tatuointeja on linnakundeilla ja merimiehillä, nykyään niitä on jokaisella muotihomolla.

Ehkä aika hyvin sanottu.

Onhan toi totta, mutta en tajua miten se olisi huono asia. Alakulttuurista valtakulttuuriin leviävät ilmiöt eivät liene mikään uusi juttu.
Funkånaut
24.08.2011 16:09:40

päänahka: Onhan toi totta, mutta en tajua miten se olisi huono asia.

En hahmottanutkaan lausahduksesta sellaista sävyä. Enemmänkin ihmetystä sen suhteen, kuinka tatuoinnit ovat popularisoituneet ihan vain muutaman vuosikymmenen aikana.
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 5. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
päänahka
24.08.2011 19:53:06
Funkonaut: En hahmottanutkaan lausahduksesta sellaista sävyä. Enemmänkin ihmetystä sen suhteen, kuinka tatuoinnit ovat popularisoituneet ihan vain muutaman vuosikymmenen aikana.

No joo, eipä tuossa ehkä ollutkaan tuollaista sävyä, mutta muissa yhteyksissä on tullut kohdattua tuollaista. Mutta siihen ihmetykseenkin vastauksena tuo viimeinen lauseeni.
Entropia666
25.08.2011 11:29:54

Eilen tuli taasen kolmisen tuntia istuttua Takomossa. Jälki taas kerran kovuutta, kuvasta kuvaa kunhan on parantunu.
Rokkifotoja: H A J E . F I
zodoff
25.08.2011 13:16:38
Tatuointiala vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta, ja joskus olen vakavastikin miettinyt uskaltaisinko kokeilla siellä työskentelyä. Homma tosin kaatuu aina siihen, etten loppupeleissä itse edes halua ottaa tatuointeja saati harjoitella omaan nahkaan mitään. Puhtonahkaisena olisin varmsti hyvin vakuuttava artisti...

Olen korvannut tämän sitten vaan sillä, että daideilijana suunnittelen tatuointikuvioita ystäville, naapureille ja kylänmiehille jos tarvetta on. Jännä nähdä suunnitelemansa kuva jonkun toisen nahassa. Sääli että ne kaverit jotka kuvan ottivat ovat nykyään hävinneet maan alle, "asiakaskunta" on supistunut olemattomiin...
Shit happens, sanoi koprofiili.
Entropia666
25.08.2011 16:21:13

zodoff: Tatuointiala vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta, ja joskus olen vakavastikin miettinyt uskaltaisinko kokeilla siellä työskentelyä. Homma tosin kaatuu aina siihen, etten loppupeleissä itse edes halua ottaa tatuointeja saati harjoitella omaan nahkaan mitään. Puhtonahkaisena olisin varmsti hyvin vakuuttava artisti...

Olen korvannut tämän sitten vaan sillä, että daideilijana suunnittelen tatuointikuvioita ystäville, naapureille ja kylänmiehille jos tarvetta on. Jännä nähdä suunnitelemansa kuva jonkun toisen nahassa. Sääli että ne kaverit jotka kuvan ottivat ovat nykyään hävinneet maan alle, "asiakaskunta" on supistunut olemattomiin...

Yksi suomen kovimpia tatuoijia on puhtonahkainen, Antti Rossi joka pyörittää Fireline Tattoota Jyväskylässä. Tosin kanssa tatuoijat kommentoi että on ihan sairasta että on päässyt nakuttamaan muiden iholle kun ei ole kokemusta omaan nahkaan vääntämisestä. Mutta kyllä siis mahdollista on, mutta ei ainakaan turhan helppoo...Ite ainakin kyseenalaistaisin hieman hoito-ohjeita sun muita. "Kyllä kaverit kerto että nää toimii...", lisäksi mistähän mahtaa saada uhreja ekoille kokeiluille. Monet alan ammattilaiset on siihen omaan reiteen alkanu testaamaan...
Rokkifotoja: H A J E . F I
Stag
27.08.2011 18:41:16

Seba: Ei tuo tekstin tekijöiltä satkua enempää pysty maksamaan, vaikeampiakin on 50 tehty.

Jännä yksityiskohta vaan kun lainataan muiden tekstiä ja laitetaan oma copyright siihen..

Kiitos tiedosta! Copyright on lähinnä tuon layoutin takia, ei tekstin sisällön.
"We were like two parts of an apple, We were nothing without each other"
Seba
29.08.2011 11:32:36

zodoff: Tatuointiala vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta, ja joskus olen vakavastikin miettinyt uskaltaisinko kokeilla siellä työskentelyä. Homma tosin kaatuu aina siihen, etten loppupeleissä itse edes halua ottaa tatuointeja saati harjoitella omaan nahkaan mitään. Puhtonahkaisena olisin varmsti hyvin vakuuttava artisti...

mulle saa kyllä suunnitella vaikka tuosta kyynärpään yläpuolelta 10cm ranteeseen asti jonkun taideteoksen jos on tylsää.
Hyvästä kuvasta valmis vähän maksamaankin.
JAK: Hei muuten, kun katoin tota Mama-dokkaria niin ennen sitä mulla on ollu käsitys susta et oot wanha läski mut olitki tollanen adonis-tyyppinen tatuoitu nuori kaveri. Aika kiva huomata taas et miten ennakkoluulot karisee totuuden myötä. Onneks olkoon!
Seba
29.08.2011 11:34:05

Stag: Kiitos tiedosta! Copyright on lähinnä tuon layoutin takia, ei tekstin sisällön.

Itse kääntäisin tuon vaikka latinaksi ennen iholle siirtämistä.
Kre-per
29.08.2011 11:46:34
Seba: Itse kääntäisin tuon vaikka latinaksi ennen iholle siirtämistä.

Benedicat te filius, et custodiat te semper
// Catching exceptions is for communists
Spandau-
29.08.2011 20:59:49
Entropia666: Yksi suomen kovimpia tatuoijia on puhtonahkainen, Antti Rossi joka pyörittää Fireline Tattoota Jyväskylässä. Tosin kanssa tatuoijat kommentoi että on ihan sairasta että on päässyt nakuttamaan muiden iholle kun ei ole kokemusta omaan nahkaan vääntämisestä. Mutta kyllä siis mahdollista on, mutta ei ainakaan turhan helppoo...Ite ainakin kyseenalaistaisin hieman hoito-ohjeita sun muita. "Kyllä kaverit kerto että nää toimii...", lisäksi mistähän mahtaa saada uhreja ekoille kokeiluille. Monet alan ammattilaiset on siihen omaan reiteen alkanu testaamaan...

Eikös Antilla ole joku pikkuinen tikku-ukko tatuoitu kämmenselkään?
When i die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Stag
29.08.2011 22:17:40

Seba: Itse kääntäisin tuon vaikka latinaksi ennen iholle siirtämistä.

Ja mitäköhän tämä tarkotti.. ? :D

Kre-per: Benedicat te filius, et custodiat te semper

Google Kääntäjä käy kuumana!
"We were like two parts of an apple, We were nothing without each other"
Anal Revenger
29.08.2011 22:25:09
Olisi tässä joudenkin kuukausien kuluttua tavoitteena ottaa mustetta ihoon. Taitelijan pitäisi vääntää kuva/teksti lopulliseen muotoonsa, mutta muuten se on itse suunniteltu ja mitä enemmän sitä mietin sitä enemmän siitä pidän. Mutta kyseessä siis eka kuva ja jännittää. Sellainen juttu tuohon omaan käteen, miksi? Miksi ei? Jännittää. Hmm.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi
-Spade-
30.08.2011 09:13:28
Spandau-: Eikös Antilla ole joku pikkuinen tikku-ukko tatuoitu kämmenselkään?

On sillä pari vuotta ollut sellainen pieni tikku-ukko ranteessa.
Ohan se varma.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)