T-Stag 22.08.2011 01:20:51 | |
---|
Jucciz: Ja siltä suurin osa pätkistä valitettavasti kuulostaakin. Älkää käsittäkö väärin: SM57 on oikein käyttökelpoinen mikki, mut sitä pitää osata käyttää. Jos 57 keskellä kartiota ei kuulosta toimivalta, niin vika ei ole silloin mikkiasettelussa. |
tender.insanity 22.08.2011 09:42:51 | |
---|
Murgo: Joo, mutta miksi valitetaan? Mitä se haittaa jos joku nostaa vanhan ketjun? Miksi valitetaan? Se nyt on vain m.nettiläisten verissä. Vähän sama kuin kysyisi "miksi nainen nalkuttaa?". |
T-Stag: Jos 57 keskellä kartiota ei kuulosta toimivalta, niin vika ei ole silloin mikkiasettelussa. On tuolla taktiikalla aika karmeitakin soundeja saatu aikaiseksi, vaikka soittajalle soundi on ollut mainio siinä vahvistimen lähettyvillä. Riippuu aika paljon (tai oikeastaan täysin) siitä, mitä ollaan äänittämässä ja mihin. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
machinehead72 22.08.2011 17:54:43 | |
---|
Mun käsitykseni tosta Mikin sijoittamisesta on sellainen, että Mikki pistetään suurinpiirtein kartion keskikohdan ja reunan välille, muutaman sentin päähän kankaasta, ja joissain tapauksissa hieman vinoon kankaaseen nähden. http://maihinnousu.net/cherubs Death/Thrash Metallia Pohjanmaalta |
Numb 22.08.2011 17:56:52 | |
---|
Mä ymmärsin, että toi viisseiska keskelle kartiota olisi näitä ärsyttäviä hokemia. Koska kamalaa korvapuukkoahan narulle siten saadaan. Bachilla oli paska saundi -Sakmongkol |
Ambitus 22.08.2011 18:37:08 | |
---|
Numb: Mä ymmärsin, että toi viisseiska keskelle kartiota olisi näitä ärsyttäviä hokemia. Koska kamalaa korvapuukkoahan narulle siten saadaan. Itseasiassa se riippuu täysin elementistä, kaapin materiaalista, onko open back vai closed ja tietenkin etus/päätekombosta. Esim. Vox AC4 mahonkinen humpparikitara ja 57 keskelle kartiota on aivan parhautta. Tai itseasiassa siihen voi laittaa melkein minkä tahansa pyydyksen. Singlecoil, JCM800 täysillä, 1960A ja 57 keskelle kartiota on jotain aivan kuumottavan brutaalia... Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?! |