Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Budda wah
1
nikoniko
19.08.2007 14:05:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menin testaamaan tommosta (mikä oli virhe GAS GAS GAS) ja nyt pakko saada. Ongelmana vaan on toi suolanen 300e hinta, eikä käytettynä tahdo löytää.
Eli tietäiskö joku mistä noita sais halvemmalla?
 
ReBeat
19.08.2007 19:31:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli tietäiskö joku mistä noita sais halvemmalla?
 
Amerikasta mistä tahansa firmasta joka lähettää Suomeen. Ja eBaystä.
 
Fonisoul_
20.08.2011 15:34:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostin maailman vanhimman ketjun, hehheh.
 
Tietääkö kukaan miten Budda Wahin pedaalia pystyisi kiristämään? Se on mulla nyt liian löysällä, eli en pysty jättämään sitä mihinkään sweet spottiin vaan se painuu itsekseen takaisin alas.
 
Jotenkin yhtäkkiä vaikuttaisi tuo konstruktio siltä että melkeinpä ainoa jarruttava tekijä tuossa on potentiometri, mutta tuskinpa asia voi niin olla...
 
Mitään ideoita?
 
Joensuulaista Indietä: No Cue.
Insane Kane
20.08.2011 16:34:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fonisoul_: Nostin maailman vanhimman ketjun, hehheh.
 
Tietääkö kukaan miten Budda Wahin pedaalia pystyisi kiristämään? Se on mulla nyt liian löysällä, eli en pysty jättämään sitä mihinkään sweet spottiin vaan se painuu itsekseen takaisin alas.
 
Jotenkin yhtäkkiä vaikuttaisi tuo konstruktio siltä että melkeinpä ainoa jarruttava tekijä tuossa on potentiometri, mutta tuskinpa asia voi niin olla...
 
Mitään ideoita?

 
Kiristät niitä kaarijousta pitäviä pultteja.
 
Debitille?
rheinone
20.08.2011 16:44:06 (muokattu 20.08.2011 16:45:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun pitäis kans säätää Budda Wahia, mutta olen niin onneton torvi wahin kanssa etten taida oikein osata kuvata ongelmaakaan mitenkään fiksusti. Saundi on liian ohkainen ja tuntuu että pitää painaa keinua tosi alas ennenkuin kunnollista maukua saa irti. Ja tuntuu että Budda syö volyymiäkin... Olinko riittävän epäselvä?
 
Numb
20.08.2011 16:58:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Saundi on liian ohkainen ja tuntuu että pitää painaa keinua tosi alas ennenkuin kunnollista maukua saa irti.
 
Tuota tuota, mää tein Buddan Wahille joskus samaa, kun ei sweeppi ollut kohdallaan. Siinä wahin sisällä kun on semmoinen "ketju", jonka avulla se keinu potikkaa pyörittelee, niin ottaa sen ketjun pois, etsii potikalle hyvän asennon ja ketju takas. Siis toi mikä oheisessa rairairabeibin kuvassa näkyy siinä jalkakiikun alla: http://www.maxguitarstore.com/store … ts_pictures/WAH_WAH_95Q_463X342.jpg
 
Ja tuntuu että Budda syö volyymiäkin... Olinko riittävän epäselvä?
 
Ei mulla vaan. Ei ainakaan niin paljon, että olisin huomiota kiinnittänyt.
 
Bachilla oli paska saundi -Sakmongkol
rheinone
20.08.2011 17:09:46 (muokattu 20.08.2011 17:13:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Numb: Tuota tuota, mää tein Buddan Wahille joskus samaa, kun ei sweeppi ollut kohdallaan. Siinä wahin sisällä kun on semmoinen "ketju", jonka avulla se keinu potikkaa pyörittelee, niin ottaa sen ketjun pois, etsii potikalle hyvän asennon ja ketju takas. Siis toi mikä oheisessa rairairabeibin kuvassa näkyy siinä jalkakiikun alla: http://www.maxguitarstore.com/store … ts_pictures/WAH_WAH_95Q_463X342.jpg
 
Siis se hammastanko?
 
E: Kävin äsken kokeilemassa, ja eihän sitä tartte edes purkaa; Siinä taitaa olla jousi joka pitää sitä kiinni potikan hammaspyörässä. Samasta syystä varmaan hypännyt paikoiltaan roudatessa...
 
Ei mulla vaan. Ei ainakaan niin paljon, että olisin huomiota kiinnittänyt.
 
Voi olla että volyyminsyönti korjautuu tolla samalla lääkkeellä.
 
Sori ku tälläsii perusasioita täällä kyselen. Laiska ku oon. Ja tikusta asiaa, kato.
 
Fonisoul_
20.08.2011 23:09:38 (muokattu 20.08.2011 23:11:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Insane Kane: Kiristät niitä kaarijousta pitäviä pultteja.
 
Olisko noin? Jotenkin näyttää siltä että tuo akseli ei liikkuisi pedaalin mukana, mutta saatan olla (ja on usein jopa todennäköistä että olen) väärässä. No eipä se haittaa jos kokeilee...
 
rheinone: Mun pitäis kans säätää Budda Wahia, mutta olen niin onneton torvi wahin kanssa etten taida oikein osata kuvata ongelmaakaan mitenkään fiksusti. Saundi on liian ohkainen ja tuntuu että pitää painaa keinua tosi alas ennenkuin kunnollista maukua saa irti. Ja tuntuu että Budda syö volyymiäkin... Olinko riittävän epäselvä?
 
Avaa pedaali, löyhdytä potikkaa vähän ja käännä sitä haluamaasi suuntaan ja sitten kiristä taas. Mun piti kans vähäsen kääntää "tehdasasetuksista" hitusen kirkkaampaan asentoon, että tuli hyvä.
 
Voluumin syömiseen en osaa sanoa mitään.
 
Joensuulaista Indietä: No Cue.
Insane Kane
21.08.2011 00:07:52 (muokattu 21.08.2011 00:11:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fonisoul_: Olisko noin? Jotenkin siltä että tuo akseli ei liikkuisi pedaalin mukana, mutta saatan olla (ja on usein jopa todennäköistä että olen) väärässä. No eipä se haittaa jos kokeilee...
 
Kyllä se noin on.
 
Ja ei tarvi potikkaa irrottaa vaan se hammasrataa pitävä muovilipare, kun tuunataan sweeppialuetta kohdilleen.
 
Debitille?
Kivijalka
21.08.2011 02:16:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain luin että sen hammastangon voi myös pyöräyttää toisin päin jolloin pitoa löytyy taas hetkellisesti. Itse en tietenkään ole mitään ikinä tehnyt, joten mistään en mitään ymmärrä.
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «