Macc29 19.08.2011 23:09:38 | |
---|
Hitto. Tässä on nyt puoli vuotta tahittu, ja ylikin. Joku ei sovi porukkaan, musiikillinen linja ei miellytä, joku on liian kiireinen, milloin mitäkin. Alkuperäisiä ei ole kuin minä ja laulaja:) Mites muilla, varsinkin aikuisena perustettujen bändien kanssa? |
baron 19.08.2011 23:43:56 (muokattu 19.08.2011 23:44:28) | |
---|
Macc29: Hitto. Tässä on nyt puoli vuotta tahittu, ja ylikin. Joku ei sovi porukkaan, musiikillinen linja ei miellytä, joku on liian kiireinen, milloin mitäkin. Alkuperäisiä ei ole kuin minä ja laulaja:) Mites muilla, varsinkin aikuisena perustettujen bändien kanssa? En osaa sanoa kun vasta parikymmentä vuotta oltu kasassa. Sen verran muutoksia että vainajien tilalle otettu uudet. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
strophe 20.08.2011 12:59:14 | |
---|
baron: En osaa sanoa kun vasta parikymmentä vuotta oltu kasassa. Sen verran muutoksia että vainajien tilalle otettu uudet. Saako tälle edes nauraa? I am the black wizards. |
baron 20.08.2011 16:22:21 | |
---|
strophe: Saako tälle edes nauraa? Naura pois, kaksi jätkää originaalikokoonpanosta on kuollut. Heh heh, ai kun hauska juttu!!! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Feminismi ja logiikka eivät ole kovin läheisiä ystäviä. Nuages |
Ikosaedri 21.08.2011 16:36:00 | |
---|
Pari vuotta kumpikin pändi, päivä kerrallaan =) Rumpali vaihtunu toisessa ja kohta toisessakin. |
Jazkaa 22.08.2011 10:06:27 | |
---|
Mielestäni bändi tarvii kyllä vankan "keskiön", elikkä biisintekijän tai pari, jotka oikeesti uskoo ja haluaa tehä sitä hommaansa aikalailla huojumatta. Loppu on sitä että kemiat pelaa ja kaikki pärjää soittimiensa kanssa. Ei sitä jaksa kattella jos paraskaan ystävä ei millään pärjää soittimensa kanssa, eikä halua siinä kehittyä. Tai toisinpäin, ei sitä kaikkein kusipäisintä mestarikitaristiakaan bändissä jaksa. Ryhmähenki on pop. Useimmilta naisilta saa
kaksi kertaa. Ensin saa
vongata ja sitten saa
jäädä ilman. |
tepeh 28.08.2011 10:08:31 | |
---|
strophe: Saako tälle edes nauraa? EI SAA! Mutta jos vähän hymilet ääneen. Niin minäkin tein :) Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
humppahanuristi 01.09.2011 13:41:15 | |
---|
Macc29: Mites muilla, varsinkin aikuisena perustettujen bändien kanssa? Joko voi sanoa olevansa aikuinen... Ja missä mielessä pysyvä kokoonpano. Se ihan eka ei ollut todellakaan aikuisena perustettu ja se pysyi kasassa parisen vuotta. Sitten oli hiukan keräilyeriä ja päästiin humppatouhuissa hyvään alkuun. 5 vuotta sillä bändillä, josta sitten basisti ja minä jatkettiin keräilyerien kautta pysyvämpään kokoonpanoon. 3/4 kokoonpanosta pysyikin kasassa vuodesta 1998 vuoteen 2009. Tosin roolit vaihtui välillä, kun rumpalista tuli solisti ja rumpaliksi tuli aiemman vakituisen kokoonpanon rumpali. Sitten jossain vaiheessa vaihtui taas rumpali, joka oli jo tuttu aiemmista keräilyeristä. Bändin nimikin vaihtui 2003 mutta sitä ei lasketa. Periaatteessa jollain tapaa 3/4 tästä toisesta tämän hetken kokoonpanoista on oltu soittoyhteyksissä vuodesta 1998. Mutta vuoden 2009 jälkeen ei tosiaan vakituista basistia oikein ole löytynyt. Mutta ehkäpä nyt on. Sitten se toinen kokoonpano, kyseltiin siihenkin mukaan jo vissiin 1997, en lähtenyt. 2004 tai sitten 2005 (ainakin silloin jo olin matkassa) taas kyseltiin ja lupasin lähteä tuuraamaan. No edelleen ollaan sillä tiellä. Tässä on vielä kaikenlisäksi käynyt niin, että 50% näistä kokoonpanoista on samaa eli minä ja laulaja-komppikitaristi olemme molemmat molemmissa kokoonpanoissa. Onhan ne kasassa siis jotenkin pysyneet, ehkä se on itsestä kiinni aika paljon. Humpasta rautalankaan...
http://www.myspace.com/tanssiorkesterigalaxie |