Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 551 52 53 54 55497 498 499 500 501
vvaltsu
18.08.2011 14:47:17
Kylläpä on käynyt säkä näitten ostoilmojen kanssa. Tällä kertaa tärppäsi Voodoo Lab Pedal Power 2+, jota ei kyllä käytettynä paljoa liiku..
Nykyisin minulla ei ole vaarallisia harrastuksia. - Tero Vaara
selkäsaunametalli
18.08.2011 15:51:12
Ostinpa briteistä Jackson SL2HT:n.
Loistava sivusto aloittelijoille: http://www.justinguitar.com
Terihteeri
18.08.2011 15:59:09
Ostinpa torilta tuon Orville by Gibson LP -92 stankun. Yhden studiolespan ja kahden LC-85 Tokain jälkeen tämä on kyllä ehdottomasti paras pauli näistä yksilöistä. Nyt löytyy jo vähän "sitä oikeaa" LP soundia. '57 classicit on kyllä laatumikit. Vielä kun oppisi soittamaan...
Aiemmin tuli hommattua Boozerin OCD-klooni, hyvä laite sekin.
SirElwood
18.08.2011 18:04:31
Vihdoinkin sain hankittua tuommoisen pyöreän punaisen fuzz facen. En oo moisen hankintaa miettinytkään kuin jostain 90-luvulta. Jei!
Joees
18.08.2011 18:08:05
SirElwood: Vihdoinkin sain hankittua tuommoisen pyöreän punaisen fuzz facen. En oo moisen hankintaa miettinytkään kuin jostain 90-luvulta. Jei!

Orkkiskamaa vai reissueta?

Mä haluaisin jonkun moisen myös, lähinnä siksi että se on niin hemmetin hieno loota.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Tawsky
18.08.2011 18:58:13
javia: Mäkin nappasin alkukesästä tän torilta.

http://www.jimdunlop.com/product/joe-bonamassa-fuzz-face

On muuten ihan törkeen komia ja kaikenlisäksi paras fuzz joka ollut meikäläisellä, ja niit on paljon.

Näytettä soundista? Irtooko sellasta Johnson-tyyppistä soolosoundia?
javia
18.08.2011 19:12:07
ADEHD: Näytettä soundista? Irtooko sellasta Johnson-tyyppistä soolosoundia?

juurikin sellaista selkeää laulavaa sustainikasta laulantaa. Painolla selkeää, tää ei mee sellaiseksi bassobörinäks, toimii myös lessulla hienosti, mitä moni fuzznaamatyyppinen ei tee...Stäkkäytyy helvatan hyvin muiden kanssa, esim nyt tuo wamblerin ecstasy ...En tiiä mitä mojoo vai mitä mutta tän kanssa kuulen selkeesti pattereiden eron soudissa???. Eli kyllä se ruskokivimikälievintage patteri on pehmeämpi ja mukavamman soundinen kuin perus duraseli...
Man With Bad Tone Laughs Alone!
SirElwood
18.08.2011 19:12:32
Methis: Orkkiskamaa vai reissueta?

Reissue. Täytyy itse rakennella sinne toisinto orkkiksesta. Mokomat kun on aikalailla hinnoissaan...

Mä haluaisin jonkun moisen myös, lähinnä siksi että se on niin hemmetin hieno loota.

No tämähän se yksi syy hankinnalle on. Ainoa oikea fuzz kotelo. =)
SirElwood
18.08.2011 19:15:16
javia: En tiiä mitä mojoo vai mitä mutta tän kanssa kuulen selkeesti pattereiden eron soudissa???. Eli kyllä se ruskokivimikälievintage patteri on pehmeämpi ja mukavamman soundinen kuin perus duraseli...

Duracelissa on todennäköisesti himppasen korkeampi jännite uutena ja se pitää korkeamman varauksensa paremmin kuin nuo vanhat paristot. Vaikuttaa trankkujen biasointiin.

Laita jääkaappiin ne paristot, soundi kuulemma paranee entisestään. Jos näin on, niin keikkoja pitäs buukata enemmän etelänavalle.
Jazkaa
18.08.2011 19:17:26
Testimielessä hommasin 5kpl Dunlopin Ultex Sharppeja korvaamaan tortexit. Minkähän takia en oo vaihtanu aikasemmin?
Useimmilta naisilta saa kaksi kertaa. Ensin saa vongata ja sitten saa jäädä ilman.
Joees
18.08.2011 20:03:29
SirElwood: Reissue. Täytyy itse rakennella sinne toisinto orkkiksesta. Mokomat kun on aikalailla hinnoissaan...

Niinhän ne tuntuu olevan. :-)

No tämähän se yksi syy hankinnalle on. Ainoa oikea fuzz kotelo. =)

Joskus kyllä ehdottomasti, nyt ei varmaan hyvähköön toviin tule tehtyä mitään uusia investointeja ellei jotain vanhaa lähde alta pois.
Vaatimuksena kotelolle on että siinä on se suu mukana myös. :-)
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Liikapatti
19.08.2011 14:15:47
Madampin G2 rakennussarja ja pari säröpedaalin kittiä. Tästä se kolvaaminen alkaa, jahka saksanmaalta paketti saapuu. Mukava saada vähän puuhastelua.

Heinäkuussa thomannilta tilaamani line6 ux2 oli myäs hyvä ostos.
Tonski
19.08.2011 16:41:30

Laneyn TF 700 -hybridinuppi ja 4x12-kaappi, sen jälkeen kun on soittanu sen 4-5 vuotta Microcubella niin... Aaaaahhhh
Nirhis
19.08.2011 17:39:13 (muokattu 19.08.2011 17:39:37)
Bossin bcb-60 efektikotelo, bossin super octaveri, bossin fv-500h volaspedu. Efektikotelo erittäin mainio ostos, varsinkin kun jossain vaiheessa saan sen täyteen bosseja - erittäin kätevä laitos. Volaspedu on muuten vaan äärimmäisen näppärä työkalu. Octaveri on hauska lelu.
Cosmic
powertrip
19.08.2011 19:09:42
Nyt on hetken aikaa tullut opeteltua yhteiseloa 35-vuotiaan ladyn kanssa. Monissa käsissä kovassa käytössä ollut. Pitää sanoa. että mikä ulkonäön kolhuissa ja kulumissa on mennyt, on tullut monin kerroin luonteessa takaisin. Lienee pitempiaikainen suhde tiedossa. Niin....omissa kuvissa pari otosta.
Tonski
19.08.2011 19:18:33

powertrip: Nyt on hetken aikaa tullut opeteltua yhteiseloa 35-vuotiaan ladyn kanssa. Monissa käsissä kovassa käytössä ollut. Pitää sanoa. että mikä ulkonäön kolhuissa ja kulumissa on mennyt, on tullut monin kerroin luonteessa takaisin. Lienee pitempiaikainen suhde tiedossa. Niin....omissa kuvissa pari otosta.

Aaahhh... Nätti kitara!
Grugi
19.08.2011 19:23:29
powertrip: Nyt on hetken aikaa tullut opeteltua yhteiseloa 35-vuotiaan ladyn kanssa. Monissa käsissä kovassa käytössä ollut. Pitää sanoa. että mikä ulkonäön kolhuissa ja kulumissa on mennyt, on tullut monin kerroin luonteessa takaisin. Lienee pitempiaikainen suhde tiedossa. Niin....omissa kuvissa pari otosta.

Eipä ole Lady päässyt rupsahtamaan vaikka usein se tapahtuu monille heti 18 ikävuoden jälkeen. :D
SDMF
nypdjaz
19.08.2011 19:54:18
Tonski: Laneyn TF 700 -hybridinuppi ja 4x12-kaappi, sen jälkeen kun on soittanu sen 4-5 vuotta Microcubella niin... Aaaaahhhh

Mulla oli tommonen TF 700 joskus, ja jäi ihan hyvät muistot, pari kertaa miettinyt, että mitä jos hommais jossain vaiheessa uudestaan, noi ei taida missään hinnan kiroissa olla. Soundimakukin on tosin niistä ajoista muuttunut aika paljon, mutta tiukat ja tiheät metallisäröt siitä tais lähteä kun kerta silloin niin kovasti tykkäsin.
Tonski
19.08.2011 20:25:05

nypdjaz: Mulla oli tommonen TF 700 joskus, ja jäi ihan hyvät muistot, pari kertaa miettinyt, että mitä jos hommais jossain vaiheessa uudestaan, noi ei taida missään hinnan kiroissa olla. Soundimakukin on tosin niistä ajoista muuttunut aika paljon, mutta tiukat ja tiheät metallisäröt siitä tais lähteä kun kerta silloin niin kovasti tykkäsin.

Todella tyytyväinen olen ite tähän ostokseen, käytännössä tämän viestin voi sisällyttää tänne ketjuun sillä, et voitin just huutonetistä TC Electronicsin G-Majoriin huudon ja suht halvalla sain, eikun rahat tilille niin pääsee kytkemään sitä tän laneyjärkäleen efektiluuppiin.. Hieno olo! Enää tarttee jotain, millä ohjata koko paskaa, FCB 1010 on käsittääkseni aika hyvä peli tähän hintaluokassaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)