ramionparas 09.08.2011 21:57:13 | |
---|
http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Nuages 09.08.2011 22:25:35 | |
---|
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
StJerky 10.08.2011 09:17:10 (muokattu 10.08.2011 09:17:21) | |
---|
Onko noilla Spotify inviteilla enää mitään eroa siihen että uusi käyttäjäkandidaatti menee vain Spotifyn sivuille ja lataa itse ohjelman? Huomasin että inviteja jäljellä vaikka kuinka, kun käynnistäessä kehotti kutsumaan mukaan amerikkalaisia ystäviä. |
Quru 10.08.2011 09:20:08 | |
---|
StJerky: Onko noilla Spotify inviteilla enää mitään eroa siihen että uusi käyttäjäkandidaatti menee vain Spotifyn sivuille ja lataa itse ohjelman? Huomasin että inviteja jäljellä vaikka kuinka, kun käynnistäessä kehotti kutsumaan mukaan amerikkalaisia ystäviä. Jenkeissä Spotify free on toistaiseksi mahdollista saada vain invitellä. "Minä nukun päivät ja valvon yöt - nää viikset pitää kasvattaa" - sepeli |
Listen 11.08.2011 08:53:24 (muokattu 11.08.2011 08:54:51) | |
---|
StJerky: Onko noilla Spotify inviteilla enää mitään eroa siihen että uusi käyttäjäkandidaatti menee vain Spotifyn sivuille ja lataa itse ohjelman? Kutsulla saa Spotify FREE-tunnuksen, missä ei ole ekan puolen vuoden aikana kuuntelulimittiä (max 20 tuntia kuukaudessa ja 5 toistoa/biisi), toisin kuin normaalilla OPEN-tunnarilla. |
StJerky 11.08.2011 09:29:21 | |
---|
Listen: Kutsulla saa Spotify FREE-tunnuksen, missä ei ole ekan puolen vuoden aikana kuuntelulimittiä (max 20 tuntia kuukaudessa ja 5 toistoa/biisi), toisin kuin normaalilla OPEN-tunnarilla. OK, kiitos. Pitääpä kysellä haluaako joku jenkkitutuista kutsun. |
Meadow 12.08.2011 21:09:05 (muokattu 12.08.2011 21:09:31) | |
---|
Reilun vuoden Premium-tilaus loppui pari päivää sitten, mutta vieroitusoireet iskivät sen verran nopeasti, että piti nyt pistää Unlimited tulille. EDIT: No ei jumalauta, tässä ei ole offline modea. EDIT2: Nyt tuli perseiltyä näiden postausten kanssa. Poistakaa tuo eka. |
ReBeat 13.08.2011 14:35:53 | |
---|
Jotkut mogulit on näemmä vittuillessaan keksineet lähettää tonne Spotifyyn sellaiset tracksit joissa on keskellä biisiä muutaman sekunnin volume-feidi. Mielestäni tonne ei kuulu tahallaan pilatut biisit. Olisin laittanut palautetta jonnekin, mutta aiemman kokemuksen perusteella ei ole mitään sopivaa paikkaa palautteelle. Ei ole olemassa mitään Spotifyn asiakaspalvelua ja se foorumikin (jonne virheistä voi muka ilmoittaa) on pelkkä vitsi. |
hardsa 15.08.2011 18:14:42 | |
---|
Kokeilin tehdä 3,333 kappaleen offline-soittolistan, mutta ohjelma ilmoitti tasan 3,000 kappaleen latauksen jälkeen, että offline-kappaleiden määrän raja on saavutettu. Onko muilla premium-käyttäjillä ilmennyt samaa ongelmaa? Spotify kuitenkin leuhkii omilla sivuillaan, että offline-soittolistoille on mahdollista laittaa kappaleita tuo ensimmäisenä mainittu määrä. Tämän lisäksi sain tietää, että premium-käyttäjillä ei sittenkään ole mahdollista kuunnella kaikkia kappaleita sen parempilaatuisena kuin muilla käyttäjillä. Lähde: http://www.businessinsider.com/spotify-high-quality-streaming-2011-7 On tämä palvelu silti parempi kuin ei mitään, sillä en ole löytänyt mitään softaa, joka toimisi yhtä hyvin kännykässä. Pitää vain odotella sormet ristissä, että MOG ( http://www.mog.com) rantautuisi mahdollisimman pian Eurooppaan. P.S. Spotifyn kysymys/keskustelupalsta ja siellä toimiva hakukone ovat aivan hirveät. "Schumacher kärjessä, Häkkinen johtaa" Matti Kyllönen. Pastilli? YSKÄ#4 |
SirElwood 15.08.2011 18:52:42 | |
---|
ReBeat: Jotkut mogulit on näemmä vittuillessaan keksineet lähettää tonne Spotifyyn sellaiset tracksit joissa on keskellä biisiä muutaman sekunnin volume-feidi. Mielestäni tonne ei kuulu tahallaan pilatut biisit. Olisin laittanut palautetta jonnekin, mutta aiemman kokemuksen perusteella ei ole mitään sopivaa paikkaa palautteelle. Ei ole olemassa mitään Spotifyn asiakaspalvelua ja se foorumikin (jonne virheistä voi muka ilmoittaa) on pelkkä vitsi. Tuommoiseen volumekikkailuun en ole törmännyt, mutta joskus on pistänyt miettimään että voiko olla sattumaa se että monissa levyissä on yksi biisi pätkivä tai tökkivä. Kummaa jos jostain naarmuiselta cd:ltä ovat niitä rippailleet. Etenkin epuilla taitaa olla joka levyllä yksi tällainen biisi. Ihme homma... |
Exhausted 15.08.2011 21:56:37 (muokattu 15.08.2011 21:57:48) | |
---|
SirElwood: Tuommoiseen volumekikkailuun en ole törmännyt, mutta joskus on pistänyt miettimään että voiko olla sattumaa se että monissa levyissä on yksi biisi pätkivä tai tökkivä. Kummaa jos jostain naarmuiselta cd:ltä ovat niitä rippailleet. Etenkin epuilla taitaa olla joka levyllä yksi tällainen biisi. Ihme homma... Poko Rekordsin katalogissahan on vielä biisien nimet caps lockilla kirjoitettuna. Muistaakseni niitä myytiin digitaalisena vastaavilla kirjoitusasuilla jo 2000-luvun alussa, liekö sitten niitä peruja :-) Itse en muuten ole pätkivään biisiin vielä törmännyt Spotifyssä. Yhdellä oman bändin levyllä on biisien audiot väärässä järjestyksessä, vaikka nimet on kohdillaan. |
ReBeat 15.08.2011 22:08:45 (muokattu 15.08.2011 22:33:45) | |
---|
|
joku muu sikko 17.08.2011 13:57:36 | |
---|
Nefegoth: Eipä sitä kannata kymppejä turhasta maksaa. samantienhän voisi liittyä kaikkeen mikä on alle 20e hintasta. Ja kyllä näin köyhiä sitä vaan ollaan voit kyllä korjata lähettää rahaa kerta niin porvari olet. Joo, välillä kuulee jonku sanovan että miksi et osta sitä tätä tota kun sulla kerran on rahaa? Vastaan että juuri siksi mulla ON sitä rahaa kun en syydä sitä ihan minne sattuu. Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law. |
AnonHero 17.08.2011 16:59:15 | |
---|
Spotifysta löytyy välillä tahattoman paljon kirjoitusvirheitä, esim Devin Townsend Projekt, Devinin Infinfinity ja Iiro Rantalan Lost Heoros |
AnonHero: Spotifysta löytyy välillä tahattoman paljon kirjoitusvirheitä, esim Devin Townsend Projekt, Devinin Infinfinity ja Iiro Rantalan Lost Heoros Täähän ei johdu Spotifysta, vaan levy-yhtiöistä, joiden järjestelmistä noi tekstit tulee. Ei Spotify lähde niitä erikseen korjaamaan. |
Exhausted 17.08.2011 23:21:53 (muokattu 17.08.2011 23:22:36) | |
---|
Suurin bugi Spotifyssä on artistien yksilöiminen nimen perusteella. Esimerkiksi kotimaisten Rubikin ja Saran diskografiasta löytyy aika mielenkiintoisia tuotoksia. Toisaalta taas ihan sen tunnetumman Nirvanan tuotanto on jakautunut kahtia. Puolet on oikeassa paikassa ja puolet sitten sen vähemmän tunnetumman 60-luvun Nirvanan sivulla |
HaloOfFlies 18.08.2011 13:47:22 | |
---|
Tuo pätkiminen on kyllä suolesta. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Fortune 18.08.2011 17:22:04 | |
---|
Johnny Buzz: Täähän ei johdu Spotifysta, vaan levy-yhtiöistä, joiden järjestelmistä noi tekstit tulee. Ei Spotify lähde niitä erikseen korjaamaan. Juu, erittäin vaikeaa on korjauttaa juttuja jos ne lähtevät sinne väärin sen tahon toimesta, joka musiikkia sinne välittää. Bändien kuvaustekstit tulevat suoraan Wikipediasta ja Allmusic.comista, itse en osannut edes tehdä vielä Wikipedia-sivua bändille joten siellä se kuvaus möllöttää tyhjänä. Tuntee kyllä Wikipedian kanssa itsensä tyhmäksi, teen nettisivuja ammatikseni mutta en tunnin pähkäilyllä keksinyt miten pirussa sellaisen sivun saa tehtyä siten että se Wikipedia-poliiseille kelpaisi :D "Look behind you, a three-string bass!" |
Jokapaikanapina 18.08.2011 18:01:09 | |
---|
Mulla tuli Spotifyyn tuonne ylös teksti, että jostain syystä Spotify ei pystynyt velottamaan tuota vitosen Unlimited-summaa tililtäni ja että mun pitäis ottaa tässä mun tapauksessa Nordeaan yhteyttä. Onko muilla koskaan ollut vastaavaa? |
Quru 18.08.2011 18:19:12 | |
---|
Jokapaikanapina: Mulla tuli Spotifyyn tuonne ylös teksti, että jostain syystä Spotify ei pystynyt velottamaan tuota vitosen Unlimited-summaa tililtäni ja että mun pitäis ottaa tässä mun tapauksessa Nordeaan yhteyttä. Onko muilla koskaan ollut vastaavaa? Mulla on tulee tuo jostain syystä aina, kun tilaus uusiutuisi automaagisesti. Nordea myöskin. Toimii, kun käyn käsin uudistamassa tilauksen Spotifyn nettisivuilla. "Minä nukun päivät ja valvon yöt - nää viikset pitää kasvattaa" - sepeli |