Wolfgang 31.07.2011 11:49:40 | |
---|
ADEHD: On kyllä ihan rehellisesti sitä mieltä että kalju sopii lähes kaikille miehille. Varsinkin semmosille miehille, jotka ovat edes jollain taaa miehekkäitä. Ehkä ihan yliruipeloille tai neitimäisille miehille se ei sopisi. Itse näytän syöpälapselta jos ajan pään kokonaan kaljuksi. Suosin muutaman millin sänkeä. En tosin ole kaljuuntumassa... Ja jos kaljuuntumiseen on olemassa lääke tai muu rahalla ostettava hoitomuoto miksi Donald Trumpilla on "comb over"? Don't think twice it's all right. |
Tawsky 31.07.2011 13:09:55 | |
---|
Wolfgang: Itse näytän syöpälapselta jos ajan pään kokonaan kaljuksi. Suosin muutaman millin sänkeä. Tottumiskysymys varmaankin. Ainahan se hiustyylin vaihtaminen saa näyttämään oudolta. |
Kummiseta 01.08.2011 06:27:29 | |
---|
Ala-asteella yhdella opettajalla oli tupee ommeltu paahan kiinni. |
Jason Statham tyyliin oon alkanu ite ainakin pitää lyhyttä sänkeä + vähän parranhaiventa. Toimii! |
nisumaka 30.08.2011 09:14:29 | |
---|
>> on olemassa lääke On olemassa leikkaushoito. Eunikit eivät kaljuuntuneet, ihan oikeesti. |
markus16 30.08.2011 13:50:31 | |
---|
nisumaka: >> on olemassa lääke On olemassa leikkaushoito. Eunikit eivät kaljuuntuneet, ihan oikeesti. Totahan pitää hei kokeilla. Thanks man! Plussaa saat. Old school? New school? Shit! I didn't even go to school. |
markus16 09.02.2012 11:48:48 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 162 päivää vanhaan ketjuun! 9 millin sänki. Tuntuu aika oudolta, eilen oli vielä yli kolme vuotta kasvaneet locksit. Pelkäsin aivan saatanasti lopputulosta kun katselin inttiaikaisia valokuvia, ei pukenut karvattomuus yhtään. Nytpä olenkin kasvattanut parran, mikä muuttaa tilanteen aivan ympäri. Olisinpa tajunnut jo aiemmin ajella hiukset. Tää on mun juttu! Ei edes paista tuo hiusrajojen vetäytyminen . Sinne hattukaupoille seuraavaksi. Old school? New school? Shit! I didn't even go to school. |
Alfons Åberg 11.02.2012 15:13:18 | |
---|
Täyskalju sopii harvalle, esim. itselleni ei sovi litteähkön takaraivon vuoksi. Pitää oikeasti olla hyvä kallonmuoto että kalju pukee. Itselläni ei niinkään eikä suvussa ole kaljuuntuminen ongelma, mutta ohimot ovat luonnostaan ohuet eikä ikä ainakaan paranna tilannetta. |
Antti1997 13.02.2012 04:50:30 | |
---|
Itselleni ei sovi enää mikään muu hiustyyli kuin täyskalju, eikä sekään oikein. :D Sen verran tehnyt perinnöllinen kaljuuntuminen jo tuhojaan. Saatana. |
Ritsku 13.02.2012 12:27:24 (muokattu 13.02.2012 12:27:35) | |
---|
Minusta oli ihan kauheeta katsoa syöpätautien osastolla töissä ollessani, miten naiset todella surivat hiuksiaan (kun lähtivat hoitojen aikana joillakin). Etenkin jos potilas kärsi esim. rintasyövästä ja rinnan poiston lisäksi lähti myös hiukset, niin aijjai... Lisäksi olen miettinyt joitakin (tod.näk jostain muusta syystä) kaljuuntuvia naisia nähdessäni, että miksi he eivät käytä peruukkeja? Nykyään ovat todella hyvälaatuisia ja aidon näköisiä ja tuntuisia. Jos itse alkaisin jostain syystä kaljuuntua, niin leikkaisin samantien hiukset lyhyeksi ja ostaisin peruukin. Jonkun oikein hienon ja näyttävän, vaikka afron :DD Ja jos olisin kaljuuntuva mies, niin leikkaisin samantien hiukset pois ja olisin tyytyväisesti kalju. Yrittäisin sit kasvattaa parran ja viikset vastapainoksi. Syö hyvin niin jaksat tapella. |
Skywriter 14.02.2012 13:47:14 | |
---|
Musta tuntuu, että päälaelta on jo vähän harventunut. Vituttaa ns. suunnattomasti, jos alkaa kaljuuntumista varsinaisesti näkyä. Mä rakastan näitä hiuksia. Sitten kun kaljuuntuu, niin aluksi voi pitää sellaista lyhkäistä lettiä, ja kun alkaa kokonaan kalju paistaa, niin eipä siinä kait muuta vaihtoehtoa ole kuin vetää kaljuksi kokonaan. Hattua päähän ja niin edespäin. Nyyhnyyh. Hyvin inhottava ja vastenmielinen mies. |
Sakmongkol 14.02.2012 16:36:35 | |
---|
Skywriter: Musta tuntuu, että päälaelta on jo vähän harventunut. Vituttaa ns. suunnattomasti, jos alkaa kaljuuntumista varsinaisesti näkyä. Mä rakastan näitä hiuksia. Sitten kun kaljuuntuu, niin aluksi voi pitää sellaista lyhkäistä lettiä, ja kun alkaa kokonaan kalju paistaa, niin eipä siinä kait muuta vaihtoehtoa ole kuin vetää kaljuksi kokonaan. Hattua päähän ja niin edespäin. Nyyhnyyh. Kun edestä harvenee niin kasvata vastaavasti takaa pidemmäksi, säilyy tietty tasapaino. |
Heiskanen 17.02.2012 09:45:23 | |
---|
Sakmongkol: Kun edestä harvenee niin kasvata vastaavasti takaa pidemmäksi, säilyy tietty tasapaino. Pitkitystaistelua sen pitää olla eli antaa vaan kasvaa vaikka harventuis. Oikeata Ränttätänttää!
www.mikseri.net/croowed |
päänahka 28.02.2012 17:12:57 | |
---|
Ritsku: Ja jos olisin kaljuuntuva mies, niin leikkaisin samantien hiukset pois ja olisin tyytyväisesti kalju. Yrittäisin sit kasvattaa parran ja viikset vastapainoksi. Ei varmaan tarvitse edes yrittää. Käsittääkseni sekä perinnöllinen kaljuuntuminen että voimakas parrankasvu liittyvät runsaaseen testosteroniin, eli samassa päässä viihtyvät. Itselläni on viime vuosina alkanut hiusraja ohimoilta vetäytyä ja otsatukka ohentua. Muu karvankasvu onkin sitten melko runsasta, ja jonkinlainen parta onkin intin jälkeen ollut lähes katkotta. |
Juicefani11 03.03.2012 13:08:22 | |
---|
Nooh, jos mä joskus kaljuunnun, voisin leikata Michael McCanless -tyyliset hiukset. Skullet, eli päältä kalju mutta pitkä takatukka. Tämä video sisältää kumppanin Constantin Film sisältöä, ja se on estetty tekijänoikeusseikkojen vuoksi. |
Loijaa 08.03.2012 19:01:56 | |
---|
God damn, it's the PUSHER! |
R_Leikkuri 16.03.2012 14:11:20 | |
---|
http://www.youtube.com/user/RLeikkuri |
Laamanaama 20.05.2012 12:49:48 | |
---|
Minua on jo vuosia kaljuuntuminen näivettänyt. Muutama kuukausi sitten aloitin Rogainen käytön ja on tullut kolmessa kuussa varmaan sen verran tukkaa kun on kolmessa vuodessa lähtenyt. En koskaan tottunut kaljuuntumiseen, vaikka niin ajattelinkin tapahtuvan. Nyt näyttää valoisammalta pääni tulevaisuus. Minusta kaljuuntumisen lääkkeellisessä hoidossa ei ole edes kyse turhamaisuudesta. Ei minun pääni ole mikään turha asia! |
päänahka 20.05.2012 12:57:02 | |
---|
Laamanaama: Minua on jo vuosia kaljuuntuminen näivettänyt. Muutama kuukausi sitten aloitin Rogainen käytön ja on tullut kolmessa kuussa varmaan sen verran tukkaa kun on kolmessa vuodessa lähtenyt. En koskaan tottunut kaljuuntumiseen, vaikka niin ajattelinkin tapahtuvan. Nyt näyttää valoisammalta pääni tulevaisuus. Minusta kaljuuntumisen lääkkeellisessä hoidossa ei ole edes kyse turhamaisuudesta. Ei minun pääni ole mikään turha asia! Oon kans harkinnut tuota. Saispahan pidettyä hiuksia ainakin joitakin vuosia (?) pidempään. |
pushead 16.07.2012 16:43:53 | |
---|
En tiedä mistä se johtuu, mutta pikkuveli on jo kalju. Geenit vei. Ikäeroa on vain kaksi vuotta. Meitä on neljä veljeä ja hän sekä nuorin ovat ruumiinrakeenteeltaan aika samantyyppisiä. Tukevia siis. Isän puolella on kaljuuntumista mutta äidin puolella miehillä on hiukset pysynyt tukevasti päässä. Toivottavasti saan pitää nämä hiukset niin on jotain jolla moshata keikoilla. Jos hiukset lähtee niin revin varmaan naamani irti saman tien. |