Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Iiro irti!
1 2
Jäärä
15.08.2011 15:05:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ainakaan pikaisella haulla löytänyt mitään tästä mainoista ohjelmasta. Ehkä parasta mitä tällä hetkellä telkusta pukkaa. Itse lasken kuitenkin ohjelman yllättäen enemmän huumorin kuin musiikin puolelle, vaikka ohjelma sitä käsitteleekin.
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
kiriminni
15.08.2011 15:13:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turisaksen ja Iiron kohtaamisen katsonut ainoastaan.
Hauskaahan tuo oli,kun Iiro yritti opetella örisemään.
Ja puettiin sankarihahmoksi.Ihan ok viihdettä.
 
Rhesus
15.08.2011 15:15:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä sarja. Tosin Frederik jaksoa en pystynyt katsomaan, ihan vain Reetusta johtuen. Mietin mitä Iiro on mielessään pyöritellyt Sysimetsään tutustuessa.
 
Urpoilu pääsi ihan uuteen ulottovuuteen, voi Luoja jos Ilkka Sysimetsä on joskus eduskunnassa.
 
aivokuolio
15.08.2011 18:54:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on kova!
 
gandar
15.08.2011 19:11:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni ensimmäisen kauden jaksot toimivat lyhyempinä paljon paremmin. Nyt on aivan liian paljon varsinaista keikkataltiointia, joka tuli viimeksi erillisenä ohjelmana, ja jaksot tuppaavat töksähtämään alun jälkeen.
 
Ceci n'est pas une signature
lukethesis
16.08.2011 12:02:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Konseptihan on toimiva, ja Rantalan jazzläpät yleensä hauskoja. Aika useinhan se itse "keikka" on aika laimeaa bändin päällä peesailua, mutta ehkä noi ääripäät kuten se folkmetalli-rävellys ja vaikka Saraste-klasariveto on olleet ne vakuuttavimmat.
 
Valitettavasti tällä "tokalla kaudella" ei näytä olevan mitenkään erityisen innostavia esiintyjiä. Mutta ideana noilla varmasti onkin että, joka jaksossa olis periaatteessa aina uusi genre, ei esimerkiksi tunnettu nimi. DJ Slow:n tavaratalokeikka oli aika hupaisa.
 
Bonham
16.08.2011 12:44:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaaha... mun mielestä ehkä kököin ohjelma koko töllissä: karisma ja naaman vääntely ei vaan riitä ja jutut on todella nuijia... ei toimi huumori ei.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
J.Hollström
16.08.2011 12:59:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Jaaha... mun mielestä ehkä kököin ohjelma koko töllissä: karisma ja naaman vääntely ei vaan riitä ja jutut on todella nuijia... ei toimi huumori ei.
 
Ehkä et vaan tajuu?
 
Mulle taas uppoo Iiron huumori ihan täysillä. Hyvää kamaa. Fiksu kaveri ja kova muusikko. Osaa heittääntyä monenlaiseen musaan.
 
eino mutku
16.08.2011 13:11:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: Ehkä et vaan tajuu?
 
Mulle taas uppoo Iiron huumori ihan täysillä. Hyvää kamaa. Fiksu kaveri ja kova muusikko. Osaa heittääntyä monenlaiseen musaan.

 
Juuri näin. Mies on varmaan tipahtanut johonkin taikapataan pienenä, on niin läpeensä musikaalinen persoona. Ja mikä ilahduttavinta, tuntuu arvostavan muita tyylejä ja muusikoita, tunnustaa ettei välillä tajua yhtään mistä puhutaan ja kuitenkin ottaa sen huumorilla ja heittäytyy mukaan ja lopputulos on lähes poikkeuksetta millä tahansa mittarilla tyylinmukaista maustettuna niillä omilla perusfraaseilla.
 
Olihan tuo virsijakso vähän vaikeaa katsottavaa välillä kun siinä oli vedetty kirkossa soitettava / hengellinen musiikki aika ahtaaseen muottiin kun sitä käsitetiin pelkästään virsien kautta. Olisin halunnut nähdä esim. pätkän Higher Ground-kuoroa feat. Iiro Rantala.
 
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
Rahkonen
16.08.2011 15:33:28 (muokattu 16.08.2011 15:34:05)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava sarja, Iiro on kyllä aikamoinen persoona. Piristävimpiä kotimaisia sarjoja pitkään aikaan.
 
"You can only talk rubbish if you're aware of knowledge." -Karl Pilkington
Stradlin
16.08.2011 23:08:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iiro on kyllä hauska mies ja helvetinmoinen soittaja. Tätä virsijaksoa en kyllä jaksanut katsoa loppuun asti, aikaisemmin oon sarjasta kuitenkin tykännyt.
 
Ei sarjaan mutta Iiroon liittyen, jos joku ei ole nähnyt. Itse tykkään tästä kovasti, varsinkin just tosta Iiron soitosta tuossa 4min jälkeen
 
http://www.youtube.com/watch?v=5bdSfmYdJ8o
 
"Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori
jigsore
16.08.2011 23:44:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hauskaa kamaa, mitä muutaman jakson olen sattunut näkemään. Tykkäsin siitä Iiron edellisestäkin showsta kovasti, Iirottelua taisi olla nimeltään.
kiriminni
17.08.2011 21:27:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stradlin: Iiro on kyllä hauska mies ja helvetinmoinen soittaja. Tätä virsijaksoa en kyllä jaksanut katsoa loppuun asti, aikaisemmin oon sarjasta kuitenkin tykännyt.
 
Ei sarjaan mutta Iiroon liittyen, jos joku ei ole nähnyt. Itse tykkään tästä kovasti, varsinkin just tosta Iiron soitosta tuossa 4min jälkeen
http://www.youtube.com/watch?v=5bdSfmYdJ8o

Iloista hassuttelua.
 
texjazz
17.08.2011 21:39:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Hollström: Ehkä et vaan tajuu?
 
Mulle taas uppoo Iiron huumori ihan täysillä. Hyvää kamaa. Fiksu kaveri ja kova muusikko. Osaa heittääntyä monenlaiseen musaan.

 
Sama homma. Ja huumori napsahtaa aina kohdalleen, älykkäästi. Toivottavasti tekee jatkossakin musaohjelmia.
 
Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634
C
18.08.2011 15:16:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipahan tää nettiriippuvaisen virsi ihan osuva:
 
http://www.youtube.com/watch?v=3vbYQ0t_umw
 
Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010
Askr
21.08.2011 21:47:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kyllä näitä tän kauden jaksoja oikein tajua. Tylsää väkinäistä ja laiskaa vitsikkyyttä ihan liikaa, nytkin olisi ihan mielellään kuullut asiasta eli salsasta edes vähän enemmän.
 
Viimevuotiset ja aiemmat Iiro-ohjelmat paljon aprempia.
 
Prophet
21.08.2011 22:32:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iirottelua oli hyvä sarja.
 
Chunga
29.08.2011 15:58:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilinen paleface-jakso oli oikein muikee. Paras tällä kaudella!
 
batteries included - no strings attached
texjazz
30.08.2011 08:05:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Börjen poistuminen paremmille luumaille oli ikävä juttu.
 
Kaikki on jo tehty.
Veikko
30.08.2011 10:14:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chunga: Eilinen paleface-jakso oli oikein muikee. Paras tällä kaudella!
 
Iiro ei oikein tuntunut saavan puheenvuoroa kun Pale pälätti menemään. Hyvä jakso kuitenkin.
 
"Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «