Aihe: Black Sabbath
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1035 36 37 38 39
wilzhu
12.01.2007 17:57:11
Pitääpä tulla hehkuttamaan: Black sabbath vierailee ensi kiertueellaan suomessa! Lähteenä minulla oli 100 -lehti.
Elämä off.
ozz3
12.01.2007 18:38:32
Lähteenä minulla oli 100 -lehti.

Vaikka viime keikka olikin loistava ja myi aivan huikeata vauhtia, en nyt menisi ihan "satasen" uutisen perusteella vielä hehkuttamaan. Voivat sitä paitsi sekoittaa Heaven & Helliin.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
wilzhu
13.01.2007 14:23:19 (muokattu 13.01.2007 14:23:39)
Vaikka viime keikka olikin loistava ja myi aivan huikeata vauhtia, en nyt menisi ihan "satasen" uutisen perusteella vielä hehkuttamaan. Voivat sitä paitsi sekoittaa Heaven & Helliin.

Sain siitä sen käsityksen, että ensi kiertueen nimi on Hevan & hell.
Elämä off.
Hohhoijaa
13.01.2007 16:29:48

Oliko tässä nyt joku hauska juttu jota en tajunnut? http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=135339
ozz3
13.01.2007 16:30:26

Jep. Näin arvelinkin. Suomeen siis saapuu Black Sabbathin kokoonpano Dio-Iommi-Butler-Appice, joka laki- ja muista syistä kiertää nimellä Heaven & Hell.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Volcom
16.08.2011 14:58:40
Toivotaan tämän olevan totta. Ja toivotaan vielä että jos tämä toive toteutuu että he tulisivat Suomeen asti vierailemaan.
"Teenage angst has paid off well, now Im bored and old"
Jokapaikanapina
16.08.2011 15:34:45
Volcom: Toivotaan tämän olevan totta.

Vai toivotaanko? Ellei jotain ihmeitä tapahdu, niin Ozzy ei ainakaan livenä vakuuta meikäläistä paskan vertaa, eikä hänellä myöskään esim. uusimman sooloalbuminsa perusteella ole mitään sävellyksellistä annettavaakaan. Jos tekevät uuden albumin, niin siihen saadaan ehkä saada jotain hyvää matskua. Studio on kuitenkin studio ja siellä saadaan ihmeitä aikaseks. Mut kunhan ei tulis sitten kauheen tuotetun kuuloinen albumi.

Enkä ole edes pessimisti, tämä on vain realistista ajattelua!
Numb
16.08.2011 15:41:53

Miten vaan, mut kyllä mä liput koitan hommata, jos tähän maahan tulevat :)
Bachilla oli paska saundi -Sakmongkol
Guitaristi
16.08.2011 16:05:59

Jokapaikanapina: Vai toivotaanko? Ellei jotain ihmeitä tapahdu, niin Ozzy ei ainakaan livenä vakuuta meikäläistä paskan vertaa, eikä hänellä myöskään esim. uusimman sooloalbuminsa perusteella ole mitään sävellyksellistä annettavaakaan. Jos tekevät uuden albumin, niin siihen saadaan ehkä saada jotain hyvää matskua. Studio on kuitenkin studio ja siellä saadaan ihmeitä aikaseks. Mut kunhan ei tulis sitten kauheen tuotetun kuuloinen albumi.

Enkä ole edes pessimisti, tämä on vain realistista ajattelua!

Viime vuonna Ozzy oli livenä paljon parempi kuin kenties viimeiseen viiteen vuoteen, ainakin youtube-vetojen perusteella. Kaveritkin kehuivat miehen vetäneen Ruisrockissa hyvän keikan. On toki totta, että mies ei ole enää entisellään. Varsinkin alkuaikojen Sabbathien korkeat laulumelodiat voisivat olla nyky-Ossille harmaita hiuksia aiheuttavia.

Uutta albumia en toivo, sillä jotenkin en usko lopputuloksen olevan hyvä. Uusi kiertue sen sijaan maistuisi makealle, ja jos Suomeen tulevat, olen aivan varmasti paikalla. Vieläkin harmittaa ettei sillon 2005 saanut lippuja.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Jii-Gee
16.08.2011 16:22:57

,ja jos Suomeen tulevat, olen aivan varmasti paikalla. Vieläkin harmittaa ettei sillon 2005 saanut lippuja.

Tapahtui seuraavaa; 1999 tsadin jäähallissa Black Sabbath,just kun oltiin menossa omille paikoille..niin vastaan hiihtää joku pitkätukka hambuusi jolla päällä t-paita missä maininta "SOITTAKAA PARANOID !! ".

Niinbal pisti naurattaan et meinas karata pissit lahkeeseen..
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " | sirdickyj: Tajuuttekste ollenkaan et mitä täällä toiset kirjoittaa?
aivokuolio
16.08.2011 18:46:09
Ihan sama vaikka äijät ois hengityskoneessa, totta munassa oon paikalla jos vielä Suomeen tulevat.

BLACK SABBATH!
hevikivinen
16.08.2011 20:10:23
On näitä ketjuja heitelty kyllä välillä ihan miten sattuu. Black Sabbath löytyy täältä rock-puolelta eikä raskaammasta musiikista!
Icy-Sun
16.08.2011 21:59:53
aivokuolio: Ihan sama vaikka äijät ois hengityskoneessa, totta munassa oon paikalla jos vielä Suomeen tulevat.

Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Kyseinen kokoonpano on minulle kuitenkin aina ollut paras bändi maailmassa.
Beyond here lies nothing...
Jii-Gee
16.08.2011 23:04:33

Icy-Sun: Kyseinen kokoonpano on minulle kuitenkin aina ollut paras bändi maailmassa.

http://images.pictureshunt.com/pics/h/high_five-2495.jpg
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " | sirdickyj: Tajuuttekste ollenkaan et mitä täällä toiset kirjoittaa?
Dropped C
16.08.2011 23:34:57
ramionparas
17.08.2011 07:45:53

innostu jo, noh toivottovasti nyt silti joskus tulis :(
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
aivokuolio
17.08.2011 11:43:17
Dropped C: Juu, ei sittekään:

http://tonyiommi.com/index.php?story=130

Enpä tiiä saatana. Eikai tuo tuossakaan kiistä oikeastaan mitään, ainoastaan tuntuu olevan vittuuntunut että toimittaja julkaisi jotain mitä ei olis saanu julkaista. Aika ympäripyöreää jodlailua.
rheinone
17.08.2011 13:07:15
Jii-Gee: Tapahtui seuraavaa; 1999 tsadin jäähallissa Black Sabbath,just kun oltiin menossa omille paikoille..niin vastaan hiihtää joku pitkätukka hambuusi jolla päällä t-paita missä maininta "SOITTAKAA PARANOID !! ".

Niinbal pisti naurattaan et meinas karata pissit lahkeeseen..

Toi oli muuten just se keikka, jolta frendi osti T-paidan "Black Sabbath Ruined My Life". Hitto harmittaa vieläkin ku en ite ostanu.

Ozzyn laulukondikseen viitaten; Ainakin vielä tuolloin se hoiti laulu- ja shöy-tonttinsa kiitettävästi. Sen jälkeen en oo kuullu livenä.
HaloOfFlies
17.08.2011 13:19:39

aivokuolio: Enpä tiiä saatana. Eikai tuo tuossakaan kiistä oikeastaan mitään, ainoastaan tuntuu olevan vittuuntunut että toimittaja julkaisi jotain mitä ei olis saanu julkaista. Aika ympäripyöreää jodlailua.

Taktista nihkeyttä?
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)