Filemon 09.08.2011 12:34:16 | |
---|
juici: Itse tykkäsin kovasti Jonathan Gouldin teoksesta "Can't Buy Me Love"... Videomateriaalista parhain lienee Anthology-kokoelma... Komppaan ehdottomasti! Ja jos olet jo "kärsinyt" Remasters Boxin hinnan, muutamia kymppejä lisää, niin sinulla on tuo Antology itselläsi kokonaisuutena. Videoiden lisäksi kun sarja käsittää tiiliseinän kokoisen kirjan, sekä kolmen tupla-CD:n verran nauhoja Abbey Road-studion arkistoista. Hauskaa ja samalla mielenkiintoista kuunneltavaa poikain nauhoitussessioista. Kirjaosastolle lisäisin vielä Philip Normanin John Lennon-teoksen, joka kertoo siinä ohessa myös Beatlesin tarinan yllättävänkin tarkasti. Inside The Beatles: Tarinat Laulujen Takana sisältää myös hauskoja knoppeja biisien synnystä. Interviewer: "Is Ringo Starr the best drummer in the world?", John Lennon: "He's not the best drummer in the Beatles". |
Painajaismainen 09.08.2011 19:42:30 (muokattu 09.08.2011 19:45:56) | |
---|
Sain juuri äsken tuon boksin käsiini ja tässä nyt kopsailen näitä koneelle ja samalla hiplailen booklettejä. Erinomaiset soundit näissä remastereissa ja paketin koko on kokoluokkaa kameli. E: Täytyypä laittaa tuo Anthology-boksin nimi korvan taakse. Alan metsästämään sitä kunhan saan ensiksi sulateltua hieman tämän laatikon sisältöä ja lisää valuuttaa käytettäväkseni. |
Täytyy brassailla, että täältä löytyy Sgt. Pepperin alkuperänen brittipainos, koskemattomilla tilpehööreillä. Eipä mulla muuta "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
velipesonen 16.08.2011 07:58:55 | |
---|
Mallaslahti: Täytyy brassailla, että täältä löytyy Sgt. Pepperin alkuperänen brittipainos, koskemattomilla tilpehööreillä. Eipä mulla muuta Jätit mainitsematta onko mono vai tereo. Onko tillberörit oikeasti sellaiset joihin kukaan ei ole koskaan koskenut? "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
Kailis 16.08.2011 14:55:42 | |
---|
Mallaslahti: Täytyy brassailla, että täältä löytyy Sgt. Pepperin alkuperänen brittipainos, koskemattomilla tilpehööreillä. Eipä mulla muuta Kertoisitko mistä sait tämän? Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Flash 16.08.2011 16:03:50 | |
---|
Mallaslahti: Täytyy brassailla, että täältä löytyy Sgt. Pepperin alkuperänen brittipainos, koskemattomilla tilpehööreillä. Eipä mulla muuta Kuvat kehiin, kun kerran brassailet. Live Music Is Better! |
HaloOfFlies 16.08.2011 17:53:51 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
The Rikza 16.08.2011 18:07:39 (muokattu 16.08.2011 18:11:59) | |
---|
"Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Rodger 16.08.2011 18:31:55 | |
---|
Viimeisen kuvan "made in Sweden" kertoo kaiken olleellisen. |
The Rikza 16.08.2011 18:37:45 | |
---|
Rodger: Viimeisen kuvan "made in Sweden" kertoo kaiken olleellisen. Mulle on valehdeltu :( "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
The Rikza 16.08.2011 18:38:21 | |
---|
Mallaslahti: Mulle on valehdeltu :( E: No alkuperänen hurripainos sitte, perkele... "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
velipesonen 16.08.2011 18:58:49 | |
---|
Mallaslahti: E: No alkuperänen hurripainos sitte, perkele... Tuo näyttää ihan täsmälleen Suomessa yleiseltä 70-luvun loppupuolen ruotsipainokselta. Katohan lukkeeko takakannen oikeassa alakulmassa SIB Tryck Tumba. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
The Rikza 16.08.2011 19:24:52 | |
---|
velipesonen: Tuo näyttää ihan täsmälleen Suomessa yleiseltä 70-luvun loppupuolen ruotsipainokselta. Katohan lukkeeko takakannen oikeassa alakulmassa SIB Tryck Tumba. Lukeehan siinä... voisin vajota maan rakoon nyt... "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
velipesonen 16.08.2011 20:45:42 | |
---|
Mallaslahti: Lukeehan siinä... voisin vajota maan rakoon nyt... Jos se on hyväkuntoinen niin se on ihan jees vinyyli. Se ei ole kaikkein parhaita muttei huonoimpiakaan. Vanhat englantilaiset noissa yleensä tahtoo soundata parhaimmalta ja sitten saksalaiset ja japanilaiset sikäli kuin niitä japsipainoksia täällä joskus tapaa. Nämä ruotsalaiset oli 70-80-lukujen vaihteessa kaikkein yleisimmät Suomessa, sitten oli englantilaisia ja saksalaisia uuspainoksia. Näkyy noistakin kymmeniä euroja jotkut maksavan. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
texjazz 16.08.2011 20:54:45 | |
---|
Mallaslahti: Lukeehan siinä... voisin vajota maan rakoon nyt... Elä vajoa, minulla ei ole edes noita tilpehöörejä minun painoksessa, joka 1980-luvun taitteesta. Enkä taida uskaltaa edes katsoa etikettiä. Mutta samat biisit siinä on. Niillä mennään kuin Timo T.A. Mikkonen matkailuautollaan. Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634 |
HaloOfFlies 16.08.2011 21:02:08 | |
---|
Oikeastaan tuo vinyylin Parlophone-logo kertoi jo ettei kyseessä ole alkuperäispainos. Originaalissa kun ei ole laatikkoa logon ympärillä. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
velipesonen 16.08.2011 21:03:10 | |
---|
glx405: Mutta samat biisit siinä on. Niillä mennään kuin Timo T.A. Mikkonen matkailuautollaan. Jospa minä leveilisin vähän kun kerran TaTAMista on puhe: Omistan Timo T.A. Mikkosen Joulusydän-LP:n, CBS 465973 1, Painettu Hollannissa 1989. Mies on Suomen Dean Martin ja Frank Sinatra samassa persoonassa. Yhden biisin videolla esiintyy nykyinen ministeri Maria Guzenina-Richardson. Maistuis varmaan teilleki! "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
texjazz 16.08.2011 21:06:36 | |
---|
velipesonen: Jospa minä leveilisin vähän kun kerran TaTAMista on puhe: Omistan Timo T.A. Mikkosen Joulusydän-LP:n, CBS 465973 1, Painettu Hollannissa 1989. Mies on Suomen Dean Martin ja Frank Sinatra samassa persoonassa. Yhden biisin videolla esiintyy nykyinen ministeri Maria Guzenina-Richardson. Maistuis varmaan teilleki! No saamari, aina löytyy joku, jolla on Timo T.A.Mikkosen levy. Beatlesia on ziljoonilla ihmisillä, ei Mikkosta. Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634 |
velipesonen 16.08.2011 21:12:40 | |
---|
glx405: No saamari, aina löytyy joku, jolla on Timo T.A.Mikkosen levy. Beatlesia on ziljoonilla ihmisillä, ei Mikkosta. Mikkonen on järkijätkä kun tekee pelkkiä keräilyharvinaisuuksia. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
Kailis 17.08.2011 03:41:23 (muokattu 17.08.2011 03:46:31) | |
---|
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |