mrk 14.05.2011 19:43:20 (muokattu 14.05.2011 19:45:55) | |
---|
"Short On Long Term Goals" |
HaloOfFlies 14.05.2011 20:54:45 (muokattu 14.05.2011 20:59:53) | |
---|
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
dipshit 14.05.2011 21:12:42 | |
---|
danny: Hieman vaikutti Gilmourin soitto epävireiseltä ja hapuilevaltakin ensimmäisessä soolossa. Jälkimmäinen soolo olikin sitten sellainen että kylmät väreet meni selässä. On Gilmour kuitenkin paremminkin tuon joskus vetänyt, esim. Live 8-soolosta jäätiin nyt kauas. Yksi parhaimmista, ellei jopa se kaikkein paras CN-soolo löytyy mielestäni Gilmourin Live In Gdansk-livelevyltä: http://www.youtube.com/watch?v=bGV1lfoKhi0 "näin on , ei Räppi muusikot ei osaa ees laulaa ja lisäks yks räppäri vei mun tyttö kaverin . joten hevi on parasta" -hevi man |
Stiff 15.05.2011 01:46:35 | |
---|
Itse suurena PF ystävänä jätin Waters-sirkuksen väliin ja suuntasin ennemmin Ruotsiin tarkastamaan Arctic Monkeysin. Virhe tai ei, en ainakaan pettynyt! En varsinaisesti innostunut tosta The Wall-rahankeruu ohjelmasta edes ensi kerralla siitä kuullessa. Jotenkin se Floydin säväyttävämpi (soitannollisesti siis lähinnä) puoli on minule aina ollut Dave, jota olisinkin sitten lähtenyt katsomaan vaikka sinne helvetin Ruotsiin :D Toivottavasti paikanpäällä olleilla oli hauskaa ja mahtava ilta, itse säästän teatteri-illan teatteriin. Anteeksi huono provo :) Mitä tulee itse tähän The Wall konseptiin on minun sanottava seuraavaa: Floydin tylsin levy, toki tunnelmaltaan upea, mutta itse arvostan eniten musiikkia, ilman bändin sielua ei kuullosta liian mairittelevalta. Arvostan Rogeria kyllä maasta taivaaseen, mutta päätöksen antaa Pink Floydin (3/4 osan) jatkaa Pink Floydina Rogerin lähdön jälkeen, on minusta paremmat perustelut kuin tämän teatterin eloon herättämisellä. Vielä kerran pahoittelut ilon pilaamisesta :D Mitä tohon Division Belliin tulee, niin aivan mahtava kokonaisuus kyseessä. Ne jotka tykkäävät pelkästään High Hopesista voisivat vaikka kuunnella koko levyn, eivätkä pelkkää Echoesia! Varsinkin Poles Apart ja Coming Back To Life kannattaa varmasti kuunnella muutamaankin otteeseen. Myös Rickin tulkinta ja sävellys, Wearing The Inside Out, on myös oikeasti bändiin tutustuvalle pakko kuunneltava. Joo ei mulla muuta, anteeksi, palaan yöhön:D Rock in peach |
Peoplez 16.05.2011 02:55:33 | |
---|
Tommonen vastaikkanasettelu nyt on helvetin lapsellista. Menit kattomaan mieluummin Arctic Monkeysia, lol sille :D Missasit elämäsi parhaan shown. Ja menen tähän provoon vain sen takia kun olen kännissä ja Suomi on maailmanmestari. The Wall on loistava levy, ja se ei olisi sitä ilman Gilmouria. Ehkä se sulle joskus aukeaa :) Sitten kun näin käy, niin siitä tulee sulle hieno hetki :) |
HaloOfFlies 16.05.2011 13:03:25 | |
---|
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
Stiff 16.05.2011 22:46:28 | |
---|
On se auennut ja sen semmoista. Ja aivan, show, ei keikka :D nojoo olin hieman maistissa tota kirjotellessa ja samaa juhla humua ilmassa jälleen :P Siltikin pidän The Wallia musiikin kannalta hieman vähempi arvoisena levynä muihin PF lättyihin verrattuna. Tai aina kun on "se tietty fiilis" niin toi uppoaa kyllä saatanan hyvin alusta loppuun, varsinkin The Trial ja Outside The Wall ovat sillä live versiolla aivan mahtavia! Ja joo oishan toi ollu ihan kiva nähä, varsinki Daven kanssa! Rock in peach |
mrk 19.05.2011 17:46:46 | |
---|
"Short On Long Term Goals" |
texjazz 19.05.2011 21:48:03 | |
---|
Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634 |
velipesonen 24.05.2011 20:28:51 (muokattu 27.05.2011 07:56:07) | |
---|
Voisiko Animals-levyn kannen ajatus olla peräisin Ealing-komediasta Passport to Pimlico (1949)? Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
PLO 27.05.2011 22:49:00 | |
---|
Jaa-a paha sanoa, mutta ihan henkilökohtaisena mielipiteenäni on sanottava, että Animals levyn kansi on yksi kaikkien aikojen vaikuttavimmista, mitä on kohdalleni osunut... |
velipesonen 28.05.2011 09:08:36 | |
---|
PLO: Jaa-a paha sanoa, mutta ihan henkilökohtaisena mielipiteenäni on sanottava, että Animals levyn kansi on yksi kaikkien aikojen vaikuttavimmista, mitä on kohdalleni osunut... Siinä elokuvassa pala Lontoota julistautuu itsenäiseksi ja sitä täytyy lopulta alkaa huoltaa Berliinin ilmasillan tapaan. Sinne lasketaan mm. sika laskuvarjolla. Toisella puolella Thamesia, aivan Pimlicon vastarannalla, on kuuluisa Battersean voimalaitos joka on myös Animalsin kannessa. Waters on mahdollisesti nähnyt elokuvan joskus nappulaiässä, kenties. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
HaloOfFlies 23.06.2011 10:45:05 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
HaloOfFlies 13.07.2011 08:57:41 (muokattu 13.07.2011 09:11:55) | |
---|
E: tästä olikin jo puhetta We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
AnonHero 08.08.2011 16:04:36 | |
---|
Iski ihan tajuton nostalgia kun kuuntelin A Momentary Lapse of Reasonia ja tuli yhtäkkiä mieleen että isä soitti tätä levyä mulle kun olin skidi. Loistava levy on. |
Nazareth 08.08.2011 17:17:18 | |
---|
AnonHero: Iski ihan tajuton nostalgia kun kuuntelin A Momentary Lapse of Reasonia ja tuli yhtäkkiä mieleen että isä soitti tätä levyä mulle kun olin skidi. Loistava levy on. Sillo ku ite olin iha taapero ni isäukko kuunteli Animalsia päivästä toiseen. Tuli opittua levy ulkoa suht hyvin :) Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa. |
"Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Rypsolisti 15.08.2011 16:34:50 (muokattu 15.08.2011 16:34:58) | |
---|
Prog On! |
The Rikza 15.08.2011 18:30:58 | |
---|
Rypsolisti: Aika hassua... kuuntelin just samaan aikaan sattumalta biisiä Sheep kun avasin ton :D Joka on muuten Animalsin toiseks paras biisi :) "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Exhausted 15.08.2011 21:55:14 | |
---|
Kuuntelin muuten Animalsia pitkästä aikaa ja kuulosti paremmalta kuin koskaan. The Wallin kanssa sama homma melkein päinvastoin. Ehkä Animalsin pitkäjänteiset biisirakenteet ja maratoonisoolot vaativat pientä keski-ikäistymisen tuomaa rauhallisuutta? :-) |