Aihe: uutta keppiä
1 2
Antti90
04.04.2004 14:23:47

Ostappa mun Charvel. Saat halvalla.

miten hyvin pitää vireen? se on se tärkein asia mitä haen uudelta kepiltä..
vähä siistiä....
Eemil
04.04.2004 14:26:28
Mulla on ollut KV-3. Myin sen koska duncan designed mikit eivät olleet tarpeeksi hyvät ja olisin halunnut parempia saundeja. Lupasin itselleni etä ostan King-V-mallisen kitaran itselleni joskus uudestaan, tosin KV-1, tai KV-2 muodossa. Tämä sen takia, että kitaran muoto on loistava. Saundiin se ei vaikuta paskan vertaa se veemäisyys. Kunhan kitaran muotoon tottuu niin se on loistava soittaa niin seisaaltaan kuin istualtaankin.

Katu-uskottavuutta sillä muodolla ei saa. Kannattaa ostaa kitara itselleen eikä muiden kuolattavaksi.

Joku taisi mainitakin Ibanezin S-sarjan? Mulla on omakuvassa S570WNSOL dimarzion mikeillä. Se on aika tarpeettomana johtuen tuosta toisesta stratosta, joten voin vaikka myydä sen jos hinnasta päästään sopuun. Näin vinkkinä.
Niskamies
04.04.2004 14:54:55
miten hyvin pitää vireen? se on se tärkein asia mitä haen uudelta kepiltä..

Pitää vireen suhteellisen hyvin. Ja toi on kuitenkin parisataa halvempi kun noin mitä katoit, niin on varaa ostaa vaikka uus floikka. Tää on vaan pientä säätöä vailla, mutta soitettavuus on huippuluokkaa ja vire pitää.
4 strings is all you will ever need!
Antti90
04.04.2004 17:46:52

miut kiinnostas erittäin paljon mikä tahansa V kuhan ei oo flying.. ei oo mulle tehty malli ;)
eli kingi tai rändy tai semmone..sit taas joku esp explorer tai
jackson/charvel/ibanez S malli hainevämerkeillä (pirun tyylikkäät otelaudassa)
nyt ei tosiaankaan oo rahaa kun vaan 200 eukkuu tasan mutta kolehdin keräys jatkuu!
vähä siistiä....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)