Bacchus 12.08.2011 15:47:28 | |
---|
minä lyön runpu tum tum tum When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
ferodoz 12.08.2011 15:59:24 | |
---|
kincy: Jeesus mitä väärinymmärtämistä:D Kyllä mä vaan olen Ferodozin kanssa samaa mieltä tuosta pädiasiasta. Nyt ei taida joku muu ymmärtää tätä keskustelua. Siihen en ota kantaa, kuka huusi ekana ja mitä. RRRRRRRraight, Kincy mai mään! ;D Ehkä mä sitte huusin ekana, jos kailis sillä saa mielenrauhan. Mutta, olipas taas pitkästä aikaa todella asiapitoinen ja yksimielinen keskustelu. Koolla on väliä. |
Kailis 12.08.2011 16:33:33 (muokattu 12.08.2011 16:38:24) | |
---|
Luin nyt itsekin uudelleen ja itken peilin edessä. Eli ymmärsin väärin sen kuka ymmärsi väärin jne. Juu. Köyttä... Mutta yritetään aasinsillan kautta. Onko kellään kokemuksia noista huopaisista ja kumisista? Mulla huopainen pöllysi niin perkeleesti ja kului nopeasti. Kumisen kanssa mulla oli sellainen Evansin kankainen lätkä. Lopputulos; lätkä suli, kumi kului ja lopulta tarttui lätkään kiinni pari kertaa kesken kompin. Onhan mulla aika lähellä kalvoa nuija mutta aikaisemmin ei ole tuollaiseen ilmiöön törmännyt. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Jos Kailis puhuu vielä Iron Cobrista niin laitanpa taas mielipiteeni keskusteluun. Joo huopainen kuluu ja pölyää, äänikin jokseenkin tunkkainen, kumisista en tiedä, mutta vielähän on jäljellä sitten puiset. Ja toivottavasti en ymmärtänyt väärin mistä puhutaan :) Tama mies on rumpali. |
Bobana 12.08.2011 18:26:33 | |
---|
Zantso: Jos Kailis puhuu vielä Iron Cobrista niin laitanpa taas mielipiteeni keskusteluun. Joo huopainen kuluu ja pölyää, äänikin jokseenkin tunkkainen, kumisista en tiedä, mutta vielähän on jäljellä sitten puiset. Ja toivottavasti en ymmärtänyt väärin mistä puhutaan :) Puiset ovat parhaat. Ei pölise eikä kulu. Ai nyvvai??! |
Kailis 12.08.2011 19:20:43 (muokattu 12.08.2011 19:23:44) | |
---|
Bobana: Puiset ovat parhaat. Ei pölise eikä kulu. Ujostelen hieman puisia nuijia a) soundin takia b) iskupinnan kestävyyden takia. Kai se pitäisi vaan kokeilla. Toisaalta, hirveesti hotsittais koklata Puresoundin Speedball nuijaa. Levytukutukusta löytyy. http://musicalinstruments.cutecat.n … peedball-Felt-Bass-Drum-Beater.htmlOnko muuten tietoa onko tämä; http://data.yamaha.jp/sdb/product/i … E9DD64E9EBEF3364018895347_12075.jpgYamahan kuvassa esiintyvä nuija varustettu vaihdettavalla huovalla? Jos kyllä, ja Fasulta saisi ensinnäkin nuijan ja sitten varahuopia, ei olisi yhtään paha. Mua kyllä viehättää Taman kehittämä systeemi kahdesta syystä. 1. Miksi vaihtaa koko systeemiä jos voi hankkia vain välttämättömän? 2. Nuijan lyöntikulman säätö. Tarvitseeko selittää? Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
jatur 12.08.2011 20:11:34 | |
---|
Kailis: Luin nyt itsekin uudelleen ja itken peilin edessä. Eli ymmärsin väärin sen kuka ymmärsi väärin jne. Juu. Köyttä... Mutta yritetään aasinsillan kautta. Onko kellään kokemuksia noista huopaisista ja kumisista? Mulla huopainen pöllysi niin perkeleesti ja kului nopeasti. Kumisen kanssa mulla oli sellainen Evansin kankainen lätkä. Lopputulos; lätkä suli, kumi kului ja lopulta tarttui lätkään kiinni pari kertaa kesken kompin. Onhan mulla aika lähellä kalvoa nuija mutta aikaisemmin ei ole tuollaiseen ilmiöön törmännyt. Mulla oli Iron Cobra. Huopanuija kului loppuun, joskin se oli jo melko kulunut kun sen hankin. Vaihdoin nuijan kumiseen ja se pinta tosiaan suli! Treeniksellä oikein haisi palanut kumi. Siinä on varmaan joku kumma pintakäsittely tms., koska jonkin ajan käytön jälkeen se ei enää sulanut, lämpeni kylläkin. |
totomiettinen 12.08.2011 20:51:24 | |
---|
Kailis: Ujostelen hieman puisia nuijia a) soundin takia b) iskupinnan kestävyyden takia. Kai se pitäisi vaan kokeilla. Toisaalta, hirveesti hotsittais koklata Puresoundin Speedball nuijaa. Levytukutukusta löytyy. http://musicalinstruments.cutecat.n … peedball-Felt-Bass-Drum-Beater.html Onko muuten tietoa onko tämä; http://data.yamaha.jp/sdb/product/i … E9DD64E9EBEF3364018895347_12075.jpg Yamahan kuvassa esiintyvä nuija varustettu vaihdettavalla huovalla? Jos kyllä, ja Fasulta saisi ensinnäkin nuijan ja sitten varahuopia, ei olisi yhtään paha. Mua kyllä viehättää Taman kehittämä systeemi kahdesta syystä. 1. Miksi vaihtaa koko systeemiä jos voi hankkia vain välttämättömän? 2. Nuijan lyöntikulman säätö. Tarvitseeko selittää? Mulla on Speedball huopanuijalla. Kevyt nuija ja älyttömän ohut ja napsu saundi ainakin verrattuna DW:n ja Eliminatorin nuijiin. Ei mikään all-around vehje munsta. -I like my sugar with coffee and cream- |
joonama 13.08.2011 23:33:38 | |
---|
Onko Zoomatic hyvä vai huono? Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
EJ84 13.08.2011 23:37:47 | |
---|
joonama: Onko Zoomatic hyvä vai huono? Siteeratakseni suomalaista huippukomediaa ja jatkaakseni satunnaisesti keskusteluissa esiintynyttä vastausten asiapitoisuutta, vastaan lauantai-illan huuman kunniaksi, että on. ":D" |
Bobana 14.08.2011 00:17:21 | |
---|
Kailis: Ujostelen hieman puisia nuijia a) soundin takia b) iskupinnan kestävyyden takia. Kai se pitäisi vaan kokeilla. Toisaalta, hirveesti hotsittais koklata Puresoundin Speedball nuijaa. Levytukutukusta löytyy. http://musicalinstruments.cutecat.n … peedball-Felt-Bass-Drum-Beater.html Onko muuten tietoa onko tämä; http://data.yamaha.jp/sdb/product/i … E9DD64E9EBEF3364018895347_12075.jpg Yamahan kuvassa esiintyvä nuija varustettu vaihdettavalla huovalla? Jos kyllä, ja Fasulta saisi ensinnäkin nuijan ja sitten varahuopia, ei olisi yhtään paha. Mua kyllä viehättää Taman kehittämä systeemi kahdesta syystä. 1. Miksi vaihtaa koko systeemiä jos voi hankkia vain välttämättömän? 2. Nuijan lyöntikulman säätö. Tarvitseeko selittää? Elä suotta. Taman nuijat on käytössä eivätkä ole kuluneet parin vuoden aikana miksikään. Puulajista en tiedä mitä ovat. Huopa -> puu, on hiukan enempi napsetta joka erottuu kyllä hipsutellessa mutta tositoimissa ei ollenkaan. Ja tatsi on huomattavasti napakampi. Ai nyvvai??! |
totomiettinen 14.08.2011 12:28:34 | |
---|
totomiettinen: Mulla on Speedball huopanuijalla. Kevyt nuija ja älyttömän ohut ja napsu saundi ainakin verrattuna DW:n ja Eliminatorin nuijiin. Ei mikään all-around vehje munsta. Korjataanpas vähän. Laitoin tämän eilen jazz-keikalla pitkästä aikaa eliminatoriin kiinni ja sillähän oli kiva soittaa! Saundi olikin pehmeämpi mitä muistin ja kontrolli yllättävän hyvä. Saundi oli kyllä edelleen "ohut": sellainen pieni ja hiljainen, mutta sopi tolle keikalle erittäin hyvin. Ihan kiva kapistus, vielä niin pirteän värinen. :) -I like my sugar with coffee and cream- |
Kailis 14.08.2011 12:29:35 (muokattu 14.08.2011 12:30:47) | |
---|
joonama: Onko Zoomatic hyvä vai huono? Mulla on niitä vain n. kahdeksassa rummussa ja olen hankkinut niitä aina vain lisää koska ovat niin huonoja. Totta puhuakseni ainoa huono puoli on se että kiristyssäätö löystyy joissain yksilöissä mutta ongelma korjaantuu kuminauhalla joka laitetaan sinne akselin ympärille. Muuten pehmeän varmatoiminen ja kaunis =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
joonama 14.08.2011 12:45:34 | |
---|
Kailis: Mulla on niitä vain n. kahdeksassa rummussa ja olen hankkinut niitä aina vain lisää koska ovat niin huonoja. Totta puhuakseni ainoa huono puoli on se että kiristyssäätö löystyy joissain yksilöissä mutta ongelma korjaantuu kuminauhalla joka laitetaan sinne akselin ympärille. Muuten pehmeän varmatoiminen ja kaunis =D Sait ylipuhuttua. :) Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
VeKrio 14.08.2011 17:24:56 | |
---|
Mulla on nuijan etsintä käynnissä. Camcossa on joku tosi väsynyt toispuoleisesti kulunut tummanhuopainen kömmykkä, josta en erityisemmin pidä. Speedball on kiinnostava, mutta en halua palavaa kumia enkä samantien loppuun kuluvaa huopaakaan. Starclassiceissa huopa on toiminut ehdottomasti paljon kivemmin kuin puu, mikä taas toimi Beverleyn kanssa paremmin. Nämä puu-huopa -testit on siis duunattu IC-nuijilla. IC-nuijat on mun makuun aika sopivan painoisia, ehkä vähän liian painavia. Vinkkejä! Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |
Kailis 14.08.2011 19:24:31 | |
---|
joonama: Sait ylipuhuttua. :) Mihin mä sut ylipuhuin??? Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
joonama 15.08.2011 00:42:56 | |
---|
Kailis: Mihin mä sut ylipuhuin??? Niin, en tainnut tarvita ihan kauheasti rohkaisua. Koitan mennä tällä viikolla katsomaan yhtä 60-luvun Slingyä. Se vaan tuli yllättäen vastaan enkä tiedä noista mitään... Kokeilemallahan se selviää. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
ferodoz 15.08.2011 09:09:12 | |
---|
EJ84: Siteeratakseni suomalaista huippukomediaa ja jatkaakseni satunnaisesti keskusteluissa esiintynyttä vastausten asiapitoisuutta, vastaan lauantai-illan huuman kunniaksi, että on. ":D" Hyvä, jatka samaan malliin! Koolla on väliä. |
Kailis 15.08.2011 15:02:46 (muokattu 15.08.2011 15:04:23) | |
---|
joonama: Niin, en tainnut tarvita ihan kauheasti rohkaisua. Koitan mennä tällä viikolla katsomaan yhtä 60-luvun Slingyä. Se vaan tuli yllättäen vastaan enkä tiedä noista mitään... Kokeilemallahan se selviää. Jos se on 60's niin heitän hatusta että se on joko Sound King tai Artist. Eli messinkia tai 1-ply vaahtera. Molemmat on hyvejä. Veikkaan ensimmäistä, koko on 14"X5" =D Voi se olla Deluxe Concert King mutta ne on todella harvinaisia. Onko siinä muuten black/brass Niles-badge, sarjanumero 0001-250000? Lähetä mulle vaikka pikaviestiä tai soita jos tarvitset apua tuon kanssa. On tullut aika paljon puljattua noiden kanssa. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
joonama 15.08.2011 15:54:41 (muokattu 15.08.2011 15:56:01) | |
---|
Kailis: Jos se on 60's niin heitän hatusta että se on joko Sound King tai Artist. Eli messinkia tai 1-ply vaahtera. Molemmat on hyvejä. Veikkaan ensimmäistä, koko on 14"X5" =D Voi se olla Deluxe Concert King mutta ne on todella harvinaisia. Onko siinä muuten black/brass Niles-badge, sarjanumero 0001-250000? Lähetä mulle vaikka pikaviestiä tai soita jos tarvitset apua tuon kanssa. On tullut aika paljon puljattua noiden kanssa. Niles badge (ei tarkempaa tietoa), pitäisi olla COB Krupa, 14x5, 8-luginen. Näillä näkymin ti/ke hujakoilla katsomaan. Aavistuksen olen innostunut, ei kai se haittaa? Kiitos avun tarjonnasta, saatan siihen vielä tarttua. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |