tender.insanity 11.08.2011 17:48:22 | |
---|
|
Funkånaut 11.08.2011 17:48:49 | |
---|
tender.insanity: Mahdoitko käyttää molempia aivosolujasi tuota mahtavaa esimerkkiä varten? Tää olikin vaa kärjistetty esimerkki. Feminismi ja logiikka eivät ole kovin läheisiä ystäviä. Nuages |
tender.insanity 11.08.2011 17:50:13 (muokattu 11.08.2011 17:54:32) | |
---|
Virhe! _Liian lyhyt tai tyhjä kirjoitus! |
BugsH 11.08.2011 18:13:11 (muokattu 11.08.2011 18:13:26) | |
---|
|
tender.insanity 11.08.2011 18:24:15 | |
---|
|
BugsH 11.08.2011 18:37:54 | |
---|
|
aalataur 11.08.2011 18:52:13 (muokattu 11.08.2011 18:55:25) | |
---|
Funkonaut: Voihan nyt, ilmankos nykynuorilla on niin huono maku kaiken suhteen. :) Taitaa niihin tehdä vaikutuksen nopealla tekstailutaidollakin, että... http://www.youtube.com/watch?v=9lqVakKqyOk Ja tilusoolojen kuuntelu on useimmiten yhtä mielenkiintoista kuin maalin kuivumisen katselu. Ei sil, kyl semmone tilu oikeeseen paikkaan sopii, mutta ku 99% tiluhevikitaristeista ei sitä tunnu tietävän. No, 99% hitaasti soittavista kitaristeista on yhtä mielenkiintoisia. Eipä Bodomilla mitään hitaita sooloja taida liiemmin olla, bändillä on nostetta ulkomailla aika paljon ja niitä mimmifaneja myös. Minä en ole suuri Bodom-fani, kuuntelen kyllä joskus. Eihän kaikkia voi sama bändi/soittotyyli miellyttää. Tilu miellyttää joitakin, hevi joitakin, joku muu joitakin muita. Mutta turha sanoa että tilu olisi vain kitaristien masturbaatiota, kyllä siitä monet ei-soittajat ja jopa naisetkin tykkää. Jotkut. Kannattaa soittaa sitä mistä itse tykkää, siitä luultavasti joku muukin tykkää, harvemmin kaikki. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
Jucciz 11.08.2011 19:49:09 | |
---|
Mää en tajua, miks naiset kuuntelee heviä kun monien miestenkään ei pitäis. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
R2 11.08.2011 19:56:37 | |
---|
Jucciz: Mää en tajua, miks naiset kuuntelee heviä kun monien miestenkään ei pitäis. Se on se tasa-arvo. The President has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president? |
tender.insanity 11.08.2011 20:00:20 | |
---|
Ollaanpa sitä nyt taas asiassa. Kevennetään vitsillä: Mitä somalialainen syö aamupalaksi? - Ei mitään. Buahahahaha :D |
Funkånaut 11.08.2011 20:02:22 | |
---|
tender.insanity: Ollaanpa sitä nyt taas asiassa. Kevennetään vitsillä: Mitä somalialainen syö aamupalaksi? - Ei mitään. Buahahahaha :D Mä oon kuullut tän "haitilainen lapsi"-versiona heti Haitin maanjäristysten jälkeen. Kaikille ei auennut, ku levitin vitsiä eteenpäin. Feminismi ja logiikka eivät ole kovin läheisiä ystäviä. Nuages |
R2 11.08.2011 20:05:47 | |
---|
With Canon rock You Can The President has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president? |
aalataur 11.08.2011 20:15:03 | |
---|
Jucciz: Mää en tajua, miks naiset kuuntelee heviä kun monien miestenkään ei pitäis. :) Virhe! Älä koskaan ala keskustelemaan hitaasti kalliilla Gibsonilla soittavan miehen kanssa, sillä hän on aina oikeassa! http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
aalataur 11.08.2011 20:18:08 (muokattu 11.08.2011 20:25:23) | |
---|
Virhe! Älä koskaan ala keskustelemaan hitaasti kalliilla Gibsonilla soittavan moderaattorin kanssa, sillä hän on aina trolli! BTW Jukkis etkös sää Metallikaa ja Megadettiä kuunnellut. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
Jucciz 11.08.2011 21:06:01 (muokattu 11.08.2011 21:06:28) | |
---|
aalataur: Virhe! Älä koskaan ala keskustelemaan hitaasti kalliilla Gibsonilla soittavan kanssa, sillä hän on aina ! BTW Jukkis etkös sää Metallikaa ja Megadettiä kuunnellut. Kuuntelin, ja kuuntelen edelleen. Paljon hienoja hetkiä molemmilla bändeillä. Samaa en voi sanoa nykyään joka tuutista puskevasta nykymetallista - siis siitä, jota kuullakseen ei tarvitse mennä jonkun metalliasiantuntijan pakeille. Varmasti hyvääkin nykymetallia on, mutta aika pahasti se jää tuon kamalan tuuban alle. Toisaalta, ei tää oo pelkän metallin ongelma: tuntuu, että nykyään genressä kuin genressä kun osataan soittaa, osataan äänittää, osataan miksata, ollaan unohdettu, miten biisejä tehdään. Niin ja, masteroinnissa koko homma lytätään makkaraksi. P.S. Jos joku mulle jonain päivänä mode-oikeudet lykkää, lupaan alkaa ärsyttäväksi ja suorasanaiseksi foorumilaiseksi. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
aalataur 11.08.2011 21:17:19 (muokattu 11.08.2011 21:23:39) | |
---|
Mjuu, onhan tuossa perääkin. Eipä ole uutta Beatlesiakaan näkynyt, Metallica ja Megadeth on vähän kuin hevin Beatles. Mulle. Jos Led Zeppelin on enemmän hard rockia tai mitä kenenkin mielestä on. Mää luulin että oot mode, ei pidä siis uskoa kaikkea mitä kuulee. E: Tai no, Black Sabbath. Mutta kuitenkin modernimman nopean metallin. Thrash metallin. Ei semmoista tule välttämättä enää ikinä, kuten ei The Beatlesin kaltaista ihmejoukkiota. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
Jucciz 11.08.2011 21:20:51 | |
---|
aalataur: Mjuu, onhan tuossa perääkin. Eipä ole uutta Beatlesiakaan näkynyt, Metallica ja Megadeth on vähän kuin hevin Beatles. Mulle. Jos Led Zeppelin on enemmän hard rockia tai mitä kenenkin mielestä on. Mää luulin että oot mode, ei pidä siis uskoa kaikkea mitä kuulee. Tässä oon kyllä samaa mieltä, ja tossa kun kävin ottamassa löylyt just, mietin ihan samaa, että siinä missä The Beatles oli tommosen biittivetoisen kitarapoprockin The Beatles, Metallica ja Megadeth on ainakin mulle ehdottomasti rässipuolen The Beatles. Zeppelinit oli sit bluespohjaisen hard rockin The Beatles. Jännä ees miettä, kuka on lähteny veikkailemaan meikäläistä moderaattoriksi - ja milläköhän ansioilla. :D Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jucciz: Tässä oon kyllä samaa mieltä, ja tossa kun kävin ottamassa löylyt just, mietin ihan samaa, että siinä missä The Beatles oli tommosen biittivetoisen kitarapoprockin The Beatles, Metallica ja Megadeth on ainakin mulle ehdottomasti rässipuolen The Beatles. Zeppelinit oli sit bluespohjaisen hard rockin The Beatles. Jännä ees miettä, kuka on lähteny veikkailemaan meikäläistä moderaattoriksi - ja milläköhän ansioilla. :D En mä tiiä, kai se on joku vähän semmonen nettimeemi, että Jucciz on moderaattori. Beatlesissa on se että niillä on niin laaja tuotanto, että löytyy yhä tuoreita juttuja mitä jaksaa kuunnella. Metallica ja Megadeth on valitettavasti aika puhkikuunneltu kun tässä jo lähes 20 vuotta niitä diggaillut. Molemmilla on nämä uudet levyt ollut pettymyksiä, joten alkaa etsiä väkisin uutta kuunneltavaa raskaan musan(kin) saralta. Ei mitään ihan vastaavaa löydy, mutta teknisesti kovaa materiaalia ja muutenkin ihan ok kamaa on. Tämäkin jälkimmäinen tietenkin makuasia. En vaan jaksa enää Metallicaa varsinkaan kuin aivan satunnaisesti kuunella ja raskasta musaa haluaa silti välillä kuunnella.. on kuunneltava nykyisiä tai koitettava tehdä itse. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
Jucciz 11.08.2011 21:39:37 | |
---|
Mun tekis mieli aina sanoa, että Metallica kuoli vuonna 1986 jäätyään oman keikkabussinsa alle, mutta en vaan voi, koska Justicella on monia bändin parhaimpia biisejä. Justicen jälkeen ei kyllä oo tullu mitään, mitä nykyisin pystyis kuuntelemaan. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
aalataur 11.08.2011 21:41:19 (muokattu 11.08.2011 21:48:45) | |
---|
Jucciz: Mun tekis mieli aina sanoa, että Metallica kuoli vuonna 1986 jäätyään oman keikkabussinsa alle, mutta en vaan voi, koska Justicella on monia bändin parhaimpia biisejä. Justicen jälkeen ei kyllä oo tullu mitään, mitä nykyisin pystyis kuuntelemaan. Hoho.. no minusta Black oli se viimeinen hyvä, sillä erotuksella. Joskin aivan erilainen mitä bändin juuret. Mutta Blackia en ole kuunnellut varmaan vuoteen, ehkä kahteen vuoteen ainuttakaan biisiä. Jotain vanhempia joskus harvoin. Megadeth on kestänyt hieman paremmin jostain syystä ajan hammasta mulla. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |