miscage 04.04.2004 11:43:05 | |
---|
Nyt mietitään erittäin ärsyttäviä kommentteja musiikista, joita olet kuullut ihmisten suusta. Näitä pääsee kuulemaan joskus liiankin paljon, lähes poikkeuksetta ihmisten suusta, jotka eivät tajua musiikista paskaakaan, eivätkä haluakaan tajuta. 1. Kuunneltii cityä, ja sieltä tuli Vasara. Kommentti: "Vaihda NRJ:lle kun ei täältä tuu musiikkia" 2. Ei varsinainen kommentti mutta: Jossain soi esim. Alice In Chains tai Smashing Pumpkins, molempien bändien solisteilla omaleimainen, hieno laulutyyli. Jossain hienossa venytys/huuto-kohdassa joku tamppooni alkaa imitoimaan "ääää-ääää-äää" ja sil on vitun hauskaa. PERKELE. 3. Ja aina sappi kiehuu kun joku kommentoi vähän raskaampaa musaa esim. "Tää on vain tällaista huutoa/rääkymistä." tai "Ei tää oo musiikkia". Mutta näitten kanssa vain joutuu elämään, aina.. -Don`t say not because you are! |
Miikathebest 04.04.2004 11:46:57 (muokattu 04.04.2004 11:48:48) | |
---|
Se ei ole väärin jos joku luokittelee musiikin hyväksi tai huonoksi. Se ei ole välttämättä edes makuasia mikä musiikki on hyvä ja mikä huonoa. Yleisesti lähes kaikkea mtvllä soitettavaa musiikkia voidaan pitää hyvänä. Toisaalta on se kyllä ärsyttävää, kun joku levyraadissa arvostelee kappaleita antaen kaikille 10 (kuten Juha Torvi). |
Super-Jari 04.04.2004 11:53:46 | |
---|
1. Kuunneltii cityä, ja sieltä tuli Vasara. Kommentti: "Vaihda NRJ:lle kun ei täältä tuu musiikkia" Ymmärrän. "On hyvä olla monia juttuja" Billsner
EVVK #1 |
depe 04.04.2004 12:06:11 | |
---|
Koita rauhottua! Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Saikkonen 04.04.2004 12:12:21 | |
---|
Mulkattu 20.03.2008 13:12:17. |
sub zero 04.04.2004 12:54:16 | |
---|
Jos joku haukkuu sun lempimusiikkia (olettaen että se on oikeesti jotain hyvää etkä kuuntele mitään Egotrippiä) niin vedä sitä turpaan vaan |
ite saatan heittää jollekkin räpille samanlaista kritiikkiä mutta en mä sitä ihan täysin mollaa niinku kaikki mun musaa.mikään ei vituta niin paljon ku joku vittuilee tai kommentoi omaa musamakuu paskaks.mun tekee aina mieli vetää turpaan ku tulee jotain:"tän bändin laulaja on ihan paska ku se vaan rääkyy" mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Fortune 04.04.2004 14:31:35 | |
---|
Jos joku haukkuu sun lempimusiikkia (olettaen että se on oikeesti jotain hyvää etkä kuuntele mitään Egotrippiä) niin vedä sitä turpaan vaan Nuuhnuuh, Egotrippi on suomipopin aatelia. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Numbie 04.04.2004 14:45:51 | |
---|
Ei tuo omien mieltymyksien arvostelu häiritse läheskään yhtä paljon kuin se, kun joku haukkuu omia biisejä perusteluilla:"Noku se vaan on ihan paska." |
PomppoK 04.04.2004 14:48:50 | |
---|
Eräissä juomakarkeloissa tuttavani tuttavan talolla löysin tyttelin isukin levyhyllystä Tom Waitsin The Black Riderin, laitoin soimaan ja jäin kuuntelemaan kun ei enää jaksanut innostaa hälinä muualla. Briar And The Rosen aikoihin joku tulee paikalle ja toteaa "täähän on ihan paskaa", siinä samassa myös sammuttaa soittimen. Vitutti. Toisella kertaa (eri tapahtumassa) kuuntelin hieman etäämmällä The Mars Voltaa ja tietenkin jossain vaiheessa jotkut tulevat, sanovat taikasanat "vittu mitä paskaa", katkaisevat musiikin ja laittavat Apulannan Ilonan soimaan aivan helvetin lujalla. Kävin laittamassa mikserin kanavat mutelle ja jätin teinit ihmettelemään tekniikkaa hetkeksi. Ei sen niin väliä, mitä sanovat musiikista, mutta tuollainen "nyt mä tuun ja otan musaosaston haltuun"-asenne vituttaa. "I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Karlsson 04.04.2004 14:59:19 | |
---|
Ei sen niin väliä, mitä sanovat musiikista, mutta tuollainen "nyt mä tuun ja otan musaosaston haltuun"-asenne vituttaa. Juu, itsellä keiti kerran yli kun olin kotipippaloissa DJ:nä ja soittelin jotain reggaeta ja funkkihommeleita, kunnes joku heppu lampsii paikalle levyn kanssa ja selitää että "nyt on pakko kuulla tää yks biisi tää on niin törkeen hyvä" Sen tarkemmin katsomatta levyä, heitin sen koneeseen ja mikäs se sieltä pulmahtaa ilmoille? No, tietysti vihtun kokoelmallinen kolmatta naista! Noh, tää levyn tuonut heppu on ihan poski märkänä siinä, mutta kaikki muut kämpässä tuijottavat minua murhaavasti... "Hihii. Olutta meni neljä kokopulloa. Olin ihan kännisä." -arva |
musatuukka 04.04.2004 15:06:15 | |
---|
Kattokaapa Levyraatia........sielt kuulee kyl parhaat kommentit R.Blackmore tilutus se on parasta ...........---- |
ICE 04.04.2004 15:14:39 | |
---|
Juu, itsellä keiti kerran yli kun olin kotipippaloissa DJ:nä ja soittelin jotain reggaeta ja funkkihommeleita, kunnes joku heppu lampsii paikalle levyn kanssa ja selitää että "nyt on pakko kuulla tää yks biisi tää on niin törkeen hyvä" DJ:n hommat on vissiin aika paskamaisia? ;) Omakohtainen kokemus on se, että DJ:lle vittuillaan aika rankasti (itse kuulun humalassa siihen vittuilevaan puoleen, joka kysyy teinihelvetissä "onko sulla mitään hevirokkia"). Nojoo. Jaa mää vai? |
mooch 04.04.2004 15:37:02 | |
---|
ihmisten suusta, jotka eivät tajua musiikista paskaakaan.... Tästäpä tulikin mieleen yksi mielestäni maailmanhistorian typerimmistä lauseista á la Riitta Väisänen Levyraadissa jokusia viikkoja sitten. "No mähän en mikään musiikin asiantuntia ole...." Musiikin asiantuntija? Ja mielestäni on aika typerää sanoa "ihmiset jotka eivät tajua musiikista paskaakaan". No tietysti on niitä jotka ei esim sen soittamisesta mitään tajua mutta puhutaan siitä kuuntelemisesta. Tarvitseeko olla jonkilainen em. "asiantuntija" että saa mainita mielipiteensä musiikista? Ei mielestäni. Jokaisella on omat mielipiteensä, jokainen kuulee musiikin omilla korvillaan. Että tällaista tekstiä sitten tuli...no toivottavasti tajusitte pointtini. |
Schnowotski 04.04.2004 16:09:04 (muokattu 04.04.2004 16:09:58) | |
---|
Tarvitseeko olla jonkilainen em. "asiantuntija" että saa mainita mielipiteensä musiikista? Ei tarvitse olla, mutta sanoo vain sen mielipiteensä. Turha lähteä analysoimaan mitenkään syvällisemmin, jos ei tiedä mistä on kyse. EDIT: oho, sanoin päinvastoin kuin ol' tarkoitukseni |
Karlsson 04.04.2004 16:21:55 | |
---|
DJ:n hommat on vissiin aika paskamaisia? ;) Omakohtainen kokemus on se, että DJ:lle vittuillaan aika rankasti (itse kuulun humalassa siihen vittuilevaan puoleen, joka kysyy teinihelvetissä "onko sulla mitään hevirokkia"). Nojoo. Riippuu vähän paikasta missä on hommissa. Itse olen lähinnä oman klubin yhteydessä pyöritellyt plattoja ja sinne on valikoitunut jo valmiiksi jengiä jolle kelpaa tietyn tyyppinen kama. Voin kyllä kuvitella jonkun rokkijuottolan DJ:n homman olevan aika kiirastulta. "Hihii. Olutta meni neljä kokopulloa. Olin ihan kännisä." -arva |
krushing 04.04.2004 17:09:17 | |
---|
"your favourite band sucks" -t-paitoja oli jossain kaupan...vois näin kesän kynnyksellä hommata. |
miscage 04.04.2004 17:44:28 | |
---|
Ja mielestäni on aika typerää sanoa "ihmiset jotka eivät tajua musiikista paskaakaan". No tietysti on niitä jotka ei esim sen soittamisesta mitään tajua mutta puhutaan siitä kuuntelemisesta. Tarvitseeko olla jonkilainen em. "asiantuntija" että saa mainita mielipiteensä musiikista? Ei mielestäni. Jokaisella on omat mielipiteensä, jokainen kuulee musiikin omilla korvillaan. Että tällaista tekstiä sitten tuli...no toivottavasti tajusitte pointtini. Toi kaikki on ihan totta.... olin ehkä hieman liian tuomitseva, kaikilla on tietenkin oikeus mielipiteeseen, mutta on kyllä vittumaista kun sun lempibändiä aletaan mollaamaan ilman mitään perusteluja "paskaksi". Räppi kuvottaa itseäni, mutta en silti mollaa sitä, tai ala vaihtelemaan biisejä, vaikka joudun sitä kuuntelemaan joskus vähän liian paljon, kun yx kaveri on hip-hop ihan henkeen ja vereen. No makuasioista on turha kiistellä, ja suvaitsevuutta tarvitaan lisää. Musiikki on hyvää.Piste. -Don`t say not because you are! |
VÄKIPÄÄ 04.04.2004 18:24:36 | |
---|
"Ihan hyvä keikka", tampioiden legendaarisin hokema. Ei kerro oikeasti mitään. |
hörhö 04.04.2004 19:06:51 | |
---|
Yleensä, kun joku tekee tuota, vaihdan lähes poikkeuksetta musiikkia "hänen mielikseen" johonkin avantgardistiseen kidutukseen. Elikkäs 70-luvun röyhtäily-kohina-mikrotonaalinen klusteri-kenttätykistörummut-jne. levyt kehiin. Loppuu se valittaminen lyhyeen. Kjeh... "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |