Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ledikannuille puomit
1
Dj.Dumbass
10.08.2011 22:49:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan törmännyt mihinkään järkevään tuotteeseen, jolla saisi ledikannuista tehtyä näppärästi 4-puomeja? Joku konkreettinen puomi, jossa virrat ja dmx:t joka lampulle erikseen. Ei tietysti ole ylivoimaista rakentaa itse, mutta tarve on usealle kappaleelle niin ei oikein aika riitä rakenteluun.
T-marketista löytyy pari esimerkkituotetta, mutta kelpuutan nuo vain esimerkiksi selventämään minkä tyylistä laatu-tuotetta etsiskellään:
 
http://www.thomann.de/fi/stairville_led_powerdmx_bar.htm
http://www.thomann.de/fi/american_dj_system_bar_dmx_4.htm
 
But what would Musamies do?
toneman
10.08.2011 23:14:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei.
Mikäs vika tuossa stairvillen puomissa on? Sehän on juuri sellainen mitä haetkin.
Liittimet voi aina vaihtaa parempiin jos ne ei vastaa henkkoht kriteereitä.
Ja tuo alumiiniprofiili on suorastaan nerokas.
 
Sami_T
10.08.2011 23:24:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on molempia. ADJ toimii, oon ostanu siihen lisäksi alapuolelle K&M:n tolppa-adapterin ständikäyttöä varten ja yläpuolella oon käyttäny Doughtyn Quick Trigger-klamppeja trussista roikottamiseen. Halutunmittanen powercon-johto ja DMX-johdot per laite pitää tilata erikseen, ei tullu ainakaan mun puomeissa mukana. Sitten voi unohtaa sen powercon-johdon varastolle (tai pakata niitä mukaan liian vähän) ja kiroilla keikkapaikalla että voi perkeleen perkele... =)
 
Stairvillea tuli joskus tilattua yksi testikappale. Se on vähän liian lyhyt ja toisekseen kun tuijotat vaikka ihan T-kaupan sivulta sen kuvaa vähän tarkemmin niin huomaat että siinä on toi DMX-asia toteutettu aika mielenkiintoisella tavalla. Voi olla että toimiikin mutta ihan oppikirjan mukaan toi ei mun nähdäkseni mene niin en oo ottanu noita puomeja ikinä käyttöön.
 
"Jos punaiset valot ei edes vilku niin laite ei tee kunnolla töitä." - www.showtekniikka.fi - samitorvinen.blogspot.com
Dj.Dumbass
11.08.2011 08:30:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sami_T: Mulla on molempia. ADJ toimii, oon ostanu siihen lisäksi alapuolelle K&M:n tolppa-adapterin ständikäyttöä varten ja yläpuolella oon käyttäny Doughtyn Quick Trigger-klamppeja trussista roikottamiseen. Halutunmittanen powercon-johto ja DMX-johdot per laite pitää tilata erikseen, ei tullu ainakaan mun puomeissa mukana. Sitten voi unohtaa sen powercon-johdon varastolle (tai pakata niitä mukaan liian vähän) ja kiroilla keikkapaikalla että voi perkeleen perkele... =)
 
Stairvillea tuli joskus tilattua yksi testikappale. Se on vähän liian lyhyt ja toisekseen kun tuijotat vaikka ihan T-kaupan sivulta sen kuvaa vähän tarkemmin niin huomaat että siinä on toi DMX-asia toteutettu aika mielenkiintoisella tavalla. Voi olla että toimiikin mutta ihan oppikirjan mukaan toi ei mun nähdäkseni mene niin en oo ottanu noita puomeja ikinä käyttöön.

 
Tuota stairvillea katselinkin ja huomasin sen dmx -toteutuksen joka ei oikein vakuuta. Lisäksi sen kotelorakenne jotenkin muistuttaa vahvasti niitä euroliten himmenninpuomeja joista ei myöskään ole hirveän hyviä fiiliksiä.
Täytyy siis syventyä tarkemmin tuohon ADJ -puomiin. Thänks!
 
But what would Musamies do?
Sytem
11.08.2011 10:39:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkahan paljon sillä oikeasti on merkitystä tehdäänkö se dmx-haaroitus lampun sisällä vai kolmenkymmenen sentin päässä siitä lampusta. Samanlainen kovoharaa niissä halpislampuissa on kuitenkin.
 
Dj.Dumbass
11.08.2011 11:44:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multiformin multispotteja niihin on tulossa, en tiedä millainen haaroitus niissä on. Kai ne kuuluu siihen "halpis" -osastoon...
 
But what would Musamies do?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «