danny: Pitäisiköhän sitä lokakuussa lähteä Helsingin jäähalliin katsomaan, että mistä tässä Hurtsissa oikein on kyse. Mennyt aivan ohi koko bändi. Kuitenkin vajaassa vuodessa noussut klubeilta areenoille ja taisi olla Ruisrockinkin suosituimpia esiintyjiä. On kyllä aika suolaiset lipun hinnat. Ja taitaa jäähalli kyllä olla liikaa tuolle bändille. Jotenkin tuntuu ylimitoitetulta yhden levyn jälkeen. Mut pitäähän se rauta takoa silloin, kun se on kuumaa. Silloin ensimmäisellä keikalla liput taisi maksaa 13e:a nyt 40,50e. Näin se juna kulkee... Only pop music can break my heart... |
macid 10.08.2011 13:43:10 | |
---|
Enpä tiiä, mutta jotenkin musta tuntuu, että mä oon kuullu jo tämän. Sinäällään ei kyllä häiritse. Kyllähän noita maailmaan mahtuu. |
HaloOfFlies 11.04.2013 16:55:42 (muokattu 11.04.2013 17:01:21) | |
---|
Pakko sanoa, että on kyllä hieno kappale tuo uusin Hurts-single Miracle. Parhaita biisejä vähään aikaan. Uusi levy Exile on ulkona ja bändi tulossa myös kesällä Ruisrockiin. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Gritsen 12.04.2013 10:45:14 | |
---|
Ehkä se kertoo enemmän festarin kattauksesta tänä(kin) vuonna, mutta Hurts alkaa olla mulle yks pätevimmistä argumenteista lipun hankkimiseen, Pet Shop Boysin kanssa tietty. Tavallaan en tiä bändistä kauheesti mutta näkemän ja kuulemani perusteella tässä on moderni mutta perinnetietoinen mahtipontista muttei liian teennäistä musaa tekevä yhtye. Liveshowkin on varmaan minimalistisuudessaan ihan kohdallaan. Toivois kyllä Ruissiin jotain isoa ja vetävää kiinnitystä vielä joksku pääesiintyjäks. |
jperala 13.04.2013 12:48:13 | |
---|
Hurts exile on kuunneltu läpi nyt useasti ja täytyy myöntää että tykkään, Depech Mode pukkaa levyltä läpi mutta ei huonolla tavalla ollenkaan. |
HaloOfFlies 14.09.2015 15:04:37 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Spedemix 15.09.2015 08:44:54 | |
---|
Hmm, jänskättää miltä toi kolmas levy tulee kuulostamaan. Eka levyhän oli mun makuun tosi hyvä (diggailen levyn saundista), tokalla oli hyvät biisit, mutta levyn saundimaailma ei ollut yhtä onnistunut kuin ekalla (mikä on ainaki mulle tosi tärkeää tän tyyppisissä bändeissä). Tulisko kolosesta täysosuma? Spede blendaa: https://blend.io/spede |