Aihe: Suicidal Tendencies "How Will I Laugh Tomorrow.."
1 2 3 4 5
hevari666
25.02.2009 11:50:56
^No joo, ihan OK-biisi. Jotain hyviä riffejä siellä oli, mutta soundit oli huonot ja Cycon vokaalien ajoittaiset efektit kuulosti ihan hirveeltä.

Saisivat kyllä tulla Suomeen uuden levyn tiimoilta.
HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!!
KillingMachine
25.02.2009 11:59:30
Hemmetin siisti vuosi tulossa Cyco -faneille. Tekis kyllä hitosti mieli tilata toi Year of the Cycos -sampleri ku ei jaksas oottaa.
Leprosy
25.02.2009 15:57:17
Ihan vitun hyvä biisi ja ihan vitun hyvät saundit! Asiaa, hyvälle tuulelle pistää tuo kappale!

ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST! ! ! ! ! !
Terry Pantheras
25.02.2009 16:02:14
Fintrollx: Tässä uuden biisin video http://www.youtube.com/watch?v=z_UFiL1cbw8&feature=channel_page

Aika kovaa materiaalia jos vertaa pariin viime levyyn, soolo kitaristikin osaa hommansa.

On kyllä niin perus-suicidal-riffi tuossa säkeessä. Kuulostaa kyllä varsin mainiolta, eli on hankittava...
Höpsis töppöseen!
Röntgen-Jeesus
25.02.2009 20:12:36

Aika kesy biisi, harmi vaan.
"Lets black some metal, shall we?"
Deranged
25.02.2009 20:53:18
Eihän tuota juuri uskalla kenellekään nykymetallipäälle suositella

Jaa jotta miksei?

Voisivat ottaa oppia siitä miten soolot soitetaan tyylillä ja kuinka se komppi kestää..

Jokin Suikkareissa kolahtaa, ja onneksi näin livenä Metallican lämppärinä -95.

Suikkarit Määrää!
Mechanizm
25.02.2009 22:26:09
Deranged: Jaa jotta miksei?

Voisivat ottaa oppia siitä miten soolot soitetaan tyylillä ja kuinka se komppi kestää..

Jokin Suikkareissa kolahtaa, ja onneksi näin livenä Metallican lämppärinä -95.

Suikkarit Määrää!

Juuri näin! Vuosi tosin oli -93.
Borlag
25.02.2009 22:56:37

Mechanizm: Juuri näin! Vuosi tosin oli -93.

Juu, paras esiintyjä oulunkylän tekojääradalla sinä päivänä.
Terry Pantheras
26.02.2009 09:14:19
tox3: Aika kesy biisi, harmi vaan.

No eipä Suikkarit ikinä mitään möyryä ole ollutkaan... Tai sit vaan missasin sun pointin. :)
Höpsis töppöseen!
aarghto
26.02.2009 09:50:32

Ohan tää melkein parasta mitä on. Uudemmat levyt on vähän heikompia mutta kyllä niiltäkin hetkensä löytyy. Toivottavasti saadaan keikkaa suomeen uuden julkasun tiimoilta.
There is no hell. There is only France.
Leprosy
26.02.2009 10:13:58
Sosiaalisten Tennistossujen juttuhan on ollut aina mieleenpainuvat riffit ja hyvät sävellykset, riippumatta siitä minkä aikakauden ST:tä biisi sattuu edustamaan. Siihen päälle vielä bassottelut, soolot ja pirun oivaltavat sanoitukset. Varsinkin biisejä joissa vittuillaan onnistuneesti vähän joka suuntaan jaksaa aina vaan kuunnella kansilehtinen kädessä sanoituksia tiiraillen ja samalla itsekseen hihitellen (Here's my apology and one more thing, FUCK YOU!). Sokerina pohjalla vielä sekin, kun tietää että etenkin ekan levyn aikoihin ne eivät edes olleet mitään pelkkää puhetta, vaan todellakin talk the talk AND walk the walk oli homman nimi. Itse asiassa nyt kun miettii niin Suicidal Tendencies on meikälle varmaan ainut bändi missä ulkomusiikilliset seikat merkitsevät yhtään mitään, ts. katu-uskottavuus "parantaa" musiikkia. Outoa.

Deranged: Voisivat ottaa oppia siitä miten soolot soitetaan tyylillä ja kuinka se komppi kestää..

Täysin samaa mieltä!
Fintrollx
26.02.2009 11:57:30

Terry Pantheras: On kyllä niin perus-suicidal-riffi tuossa säkeessä. Kuulostaa kyllä varsin mainiolta, eli on hankittava...

jep on perus, mut Suicidal perus on pirun kova! :>
daredevil
23.12.2010 23:43:44
Borlag: Juu, paras esiintyjä oulunkylän tekojääradalla sinä päivänä.

Olin tuolla konsertissa, muistan että Cult oli lämppärinä mutta hemmetti kun ei ole paljon mitään muistikuvia ST:stä! Joku sanoi mulle että niiden keikka peruttiin tai jotain..
No Stairway, denied!!!
Borlag
24.12.2010 03:58:55 (muokattu 24.12.2010 03:59:55)

daredevil: Olin tuolla konsertissa, muistan että Cult oli lämppärinä mutta hemmetti kun ei ole paljon mitään muistikuvia ST:stä! Joku sanoi mulle että niiden keikka peruttiin tai jotain..

Ei sitä peruttu, Cult sai todella huonon vastaanoton omien muistikuvien perusteella, tuostakin olisi DVD mutta en ole sitä jaksanut hankkia. ST:n ja Metallican kiekot hyllystä löytyykin ja kyl noiden perusteella Suicidal vei ja Metallica vikisi, aivan kuten muistinkin :)
Mikaelo
24.12.2010 13:25:09

Borlag: Ei sitä peruttu, Cult sai todella huonon vastaanoton omien muistikuvien perusteella,

Juu, esim meidän vieressä ollut porukka heitteli bändiä lihapullilla :)
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
daredevil
26.12.2010 00:32:27
Borlag: Ei sitä peruttu, Cult sai todella huonon vastaanoton omien muistikuvien perusteella, tuostakin olisi DVD mutta en ole sitä jaksanut hankkia. ST:n ja Metallican kiekot hyllystä löytyykin ja kyl noiden perusteella Suicidal vei ja Metallica vikisi, aivan kuten muistinkin :)

Ei hitto, mä olin silloin kyllä aika nuori kakara vielä, hyvä kun uskalsin lähteä sinne :). Multa kyllä löytyi jo silloin Suicidal Tendenciesin How will I laugh, Join the army, Feel like shit kasetilta odotin kyllä kovasti keikkaa. Olihan siellä aika menoo, harmittaa kun ei oo jääny muistikuvaa ST:stä.
No Stairway, denied!!!
Borlag
26.12.2010 00:38:47

daredevil: Ei hitto, mä olin silloin kyllä aika nuori kakara vielä, hyvä kun uskalsin lähteä sinne :). Multa kyllä löytyi jo silloin Suicidal Tendenciesin How will I laugh, Join the army, Feel like shit kasetilta odotin kyllä kovasti keikkaa. Olihan siellä aika menoo, harmittaa kun ei oo jääny muistikuvaa ST:stä.

Juu, niin oli vähän yks sun toinenkin. Itse olin yläasteikäinen tuolloin, eka keikka oli '84 jäähallissa Gary Moorea katsellen. Tuon jälkeen meni vuosia ennen kuin viitsi edes ruinata vanhemmilta että pääsis, oli "hieman" hankala nähdä lavalle.
TTV
05.08.2011 20:09:47
Suicidal tulee Suomeen ja soittaa tiistaina 23.8. Helsingin Virgin Oilissa, liput myyntiin maanantaina 8.8. klo 9, hintaa vajaa 30€. Meikä menee ainakin :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Ben_D
05.08.2011 21:21:16

110% varmasti paikalla!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)