Atomic Cafe 10.07.2011 23:35:48 (muokattu 10.07.2011 23:36:45) | |
---|
Andy Six: Roskaa yhtä kaikki.... Oliko tuo vastaus kysymykseen mitä on punk? |
Andy Six 11.07.2011 10:28:10 | |
---|
Atomic Cafe: Oliko tuo vastaus kysymykseen mitä on punk? Ei...Mutta Trash oli roskaa ainakin nimellisesti... |
Atomic Cafe 11.07.2011 12:12:46 | |
---|
Tuo on kyllä totta. |
Gardiner 11.07.2011 17:20:22 | |
---|
Atomic Cafe: Luultavasti et tule koskaan kuulemaankaan koska ne eivät levyttäneet mutta kyllä Rubberduck oli tuossakin hommassa mukana ja Sehr Schnellin kaksi viimeistä kokoonpanoahan oli melkein kun Trash. Olikos muuten Kaide Luumäki kumiankan roska-orkesterissa rumpalina jossain vaiheessa? "Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |
Shabby 12.07.2011 17:38:32 (muokattu 12.07.2011 17:39:49) | |
---|
Andy Six: Eihän Dead Kennedys ollut varsinaista hard corea,mutta me oltiin jo bluesrock-hämyjä tuolloin..Lama oli mielestäni täyttä paskaa, Oijoi :( Widows vanhan koulun bändi,joka toimi hyvin,koska pysyi 1977-meiningissä... Widows toimii aina. Tuota Trashia en ole koskaan kuullut;soittiko Rubberduck siinä...? Siksihän se olisikin ollut niin hienoa nähdä ja etenkin kuulla :) Ei...Mutta Trash oli roskaa ainakin nimellisesti... Oisin mä silti halunnu nähdä sen. Näin jälkeenpäin asioista lukeneena/kuulleena. Ja kun nimikin tuli New York Dollsin biisistä. Ei sellainen orkesteri voine olla täysin paska. Vaikka jätkät oli ilmeisesti aina melko juubassa. Tai ainakin useimmiten :D Harmi tosiaan, ettei sitä ole millään tallenteella, edes kuriositeettina :( Gardiner: Olikos muuten Kaide Luumäki kumiankan roska-orkesterissa rumpalina jossain vaiheessa? Eiks nää Luumäet ollu silleen nuorempaa polvee? "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Gardiner 12.07.2011 19:00:58 (muokattu 12.07.2011 19:01:30) | |
---|
Shabby: Oijoi :(
Rubberduck toimii aina. Yks maailman parhaita rock-kitaristeja, siksihän se olisikin ollut niin hienoa nähdä ja etenkin kuulla :)
Oisin mä silti halunnu nähdä sen. Näin jälkeenpäin asioista lukeneena/kuulleena. Ja kun nimikin tuli New York Dollsin biisistä. Ei sellainen orkesteri voine olla täysin paska. Vaikka jätkät oli ilmeisesti aina melko juubassa. Tai ainakin useimmiten :D Harmi tosiaan, ettei sitä ole millään tallenteella, edes kuriositeettina :(
Eiks nää Luumäet ollu silleen nuorempaa polvee? Bändinä Luumäet on tietty tuoreempi tapaus, mut jäbät on kyl ihan meiän sukupolvee, vanhoja 76/77 punkkeja osa, jaa, on kait siinä joku juniorimpikin? "Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |
Shabby 12.07.2011 19:16:16 (muokattu 12.07.2011 19:27:37) | |
---|
Gardiner: Rubberduck toimii aina, siksihän se olisikin ollut niin hienoa nähdä ja etenkin kuulla :) Nimenomaan :) Bändinä Luumäet on tietty tuoreempi tapaus, mut jäbät on kyl ihan meiän sukupolvee, vanhoja 76/77 punkkeja osa, jaa, on kait siinä joku juniorimpikin? Mut siin oli silloin 70-luvun lopussa eroo, onk syntyny -60 tai vaikka -65. Olihan tosin esmers NollaNollaNollassa kaks -65 syntynyttä jannuu, mutta niistä toisen (kaks vuotta vanhempi) isobroidi olikin kanssa siinä bändissä. Ilman Peteä Haba ja Timonen ei välttämäti ois tulleet liittyneeks siihen. Kyllä sitä toisinaan haluaisi olla ees muutaman vuoden vanhempi, mutta turhaan kitisen, olenhan nähnyt maailman parhaan bändin (Smack) keikalla lukemattomia kertoja. Jos olisin ollut vanhempi, niin aika, raha ja energia ei välttämättä enää olisi riittäneet. "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Gardiner 12.07.2011 19:26:11 | |
---|
Nolla bändin rumpali Ykä ei oo kyl Kaidee vanhempi muistaaksein. :-) "Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |
Shabby 12.07.2011 19:29:51 (muokattu 12.07.2011 19:33:44) | |
---|
Gardiner: Nolla bändin rumpali Ykä ei oo kyl Kaidee vanhempi muistaaksein. :-) Must Jore, Ykä ja Pete oli kaikki saman ikäsii, eli siis varmaan -63 syntyneitä. Ainakin ne oli vissiin kaikki samalla luokka-asteella. Haba ja Timonen oli samalla luokalla keskenään. Niin että voihan se Kaidekin sellanen setä olla ;) "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Andy Six 13.07.2011 13:01:15 | |
---|
Shabby: Itsekin opin Kauppisesta uutta. Muistan hänet lähinnä sinä "Pin Upsin kaverina". E: Ja näkyypä toinen kirjoittajista sitten olevankin Pin Upsin Sally Flesh :) Tunsitko muuten Floydin...? 1986 heppu oli mielestäni suomen coolein rock-ukko...Pidin hänen flegmaattisesta välinpitämättömyys-imagestaan..... |
Shabby 13.07.2011 19:17:59 | |
---|
Andy Six: Tunsitko muuten Floydin...? 1986 heppu oli mielestäni suomen coolein rock-ukko...Pidin hänen flegmaattisesta välinpitämättömyys-imagestaan..... En oikeestaan tuntenu ketään Pin-Upseista. Kyllähän ne pyöri samoissa mestoissa, kuten Zanzibarissa ja Club-77:ssa. Sally Flesh tuli kerran hirveessä juubassa jossain Club-77:ssa halaamaan, just kun yks frendi oli kysyny multa, tunnenko Sally Fleshin. Likka oli että: "No näytpäs tuntevan!" Jätkäpuoliset gamut sit vittuili mulle loppuillasta laulamalla jotain "White Weddingiä" (nii-IN, kas kun ei "Flesh for Fantasya" :D :D ). Juu, ihan platoninen hali se oli, ainakin mun puolelta =P Enkä mä ihan oikeesti sitä ennakkoon tuntenu... Ihan varma en sillä hetkellä ollut, koska sekotin sen yhteen Pin-Upsin kaveriin, kun halaamaan kerta tuli, jonka kanssa olin aiemmin jutellu pitkät pätkät. Lyhytlettiset jätkät oli must niin kovin samannäkösii silloin. Ja nähtiinhän me yhen kerran Pin-Upsin treenit Leballa. Täys työ pysyy coolina ja olla taputtamatta biisien välillä. Jätkät heitti varmaan keikan verran musaa, kunnes Pete Eurooppa sanoi kohteliaasti: "Voisitteko poistua, kun me aletaan tehdä uusia biisejä?" Siinä vaiheessa ei ainakaan Floydiin viel ees hirveesti huomioo kiinnittäny, rämppäs varmaan vaan siin piirissä kitaraa. Mutta Nights of Iguana oli myös hieno bändi ja Floydilla persoonallisempi ääni kuin niihin aikoihin tajusikaan. Lumikille näytti niillä keikoilla, kun sillä oli joku punanen nauha/huivi kiedottu pään ympäri. Ihan tyylikästä. Nukeksi kutsuimme takanapäin ja repesimme kosolti, kun juurikin Kauppinen tais Zanzibar Clubin sulkemisaikaan mennä ilmottamaan Floydille, että "Hei nukke, sun takkis on narikassa." Melkein pelottavaa tuollainen, kun ei siis ees tunnettu sitä porukkaa :D "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Andy Six 15.07.2011 10:04:23 | |
---|
Shabby: Mutta Nights of Iguana oli myös hieno bändi ja Floydilla persoonallisempi ääni kuin niihin aikoihin tajusikaan. Lumikille näytti niillä keikoilla, kun sillä oli joku punanen nauha/huivi kiedottu pään ympäri. Ihan tyylikästä. Nukeksi kutsuimme takanapäin ja repesimme kosolti, kun juurikin Kauppinen tais Zanzibar Clubin sulkemisaikaan mennä ilmottamaan Floydille, että "Hei nukke, sun takkis on narikassa." Melkein pelottavaa tuollainen, kun ei siis ees tunnettu sitä porukkaa :D Grapefruit Tree-levyn aikoihin Floyd muistaakseni lakkasi puuteroimasta naamansa valkoiseksi ja tyytyi enää kajaliin....Iguanahan oli kuitenkin rock-bändi verrattuna Pin Upsiin,jota Floyd luonnehti aikoinaan "vitsiksi,jolle sai nauraa,mutta jonka tekemiseen oli uhrattu aikaa ja vaivaa".....Mies ei ollut mielestäni kummoinen laulaja,mutta biisit kuten Dry Nancy ja Yes kertovat biisinteko pontentiaalia löytyneen.... |
Atomic Cafe 15.07.2011 15:56:41 (muokattu 22.07.2011 18:03:44) | |
---|
Kukaan ei tiedä mitään :( |
Shabby 18.07.2011 19:58:28 | |
---|
Gardiner: Olikos muuten Kaide Luumäki kumiankan roska-orkesterissa rumpalina jossain vaiheessa? Oli. Tais olla eka bändi missä soitti. Grapefruit Tree-levyn aikoihin Floyd muistaakseni lakkasi puuteroimasta naamansa valkoiseksi ja tyytyi enää kajaliin....Iguanahan oli kuitenkin rock-bändi verrattuna Pin Upsiin,jota Floyd luonnehti aikoinaan "vitsiksi,jolle sai nauraa,mutta jonka tekemiseen oli uhrattu aikaa ja vaivaa".....Mies ei ollut mielestäni kummoinen laulaja,mutta biisit kuten Dry Nancy ja Yes kertovat biisinteko pontentiaalia löytyneen.... Pin Ups oli must ihan mahtia ja Pete Euroopan persoona niin suuri, että ehkä juuri siksi aikoinaan tuli vähän aliarvioiduksikin Floydia. Mutta kyllähän sen ääni oli kuitenkin omanlaisesnsa, mikä tuli todetuksi tuossa viime vuonnakohan se oli, kun tuli Nights of Iguanaa levyltä melkein päivittäin kuunneltua. Ja biisit ovat kyllä ehdottoman tomivia, sen todistaa jo se, että tanssituttivat, vaikka laulussa keikalla oli Eka Vekara! Mutta punkkia ei Iguana koskaan yrittänytkään olla. Pin Upskin oli punkimpi kuin se ;) "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Andy Six 18.07.2011 22:25:31 | |
---|
Shabby: Oli. Tais olla eka bändi missä soitti. Mutta punkkia ei Iguana koskaan yrittänytkään olla. Pin Upskin oli punkimpi kuin se ;) Eipä...Ohjasin keskustelun sivuraiteille Iguanan myötä.... |
Shabby 22.07.2011 17:33:33 | |
---|
Olikos kenkään tuossa taannoin katsomassa Jelloa tai edes Damnedia? Edellinen oli mielestäni jälkimmäistä parempi, vaikka Captain Sensible toki olikin mainio ja tyylikäs showmies. Andy Six: Eipä...Ohjasin keskustelun sivuraiteille Iguanan myötä.... Haitanneeko tuo mittään? Onhan täällä muitakin sivuraiteita näkynyt :) "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Kummiseta 02.08.2011 07:40:42 | |
---|
Unborn sf, sanooko kellekkaan mitaan? Itse juuri tormasin yhtyeeseen ja hyvaa vetoahan tuo on. Netista loytyi kovin vahan tietoa orkesterista, kuppanen myspace sivu ja jotain satunnaisia linkkeja. Vielako kaiffarit on aktiivisia? |
Sperm Donor 02.08.2011 07:55:39 | |
---|
Kummiseta: Unborn sf, sanooko kellekkaan mitaan? Itse juuri tormasin yhtyeeseen ja hyvaa vetoahan tuo on. Netista loytyi kovin vahan tietoa orkesterista, kuppanen myspace sivu ja jotain satunnaisia linkkeja. Vielako kaiffarit on aktiivisia? Riihimäestä taisivat olla. Nokkamies Säteri pyöri ainakin pari vuotta sitten levymessuilla myymässä. Jokunen vuosi taitaa olla viime keikasta, en tosin ihan 100-varma ole. |
velipesonen 02.08.2011 08:22:00 | |
---|
Joskus oltiin samalla keikalla Unborn-SF:n kanssa riihimäkeläisessä elokuvateatterissa. Siellä oli erittäin hyvä miksaaja, kun nimittäin yksi bändi koko ajan valitti esityksensä aikana soundeista mikkiin niin miksaaja heitti niitä kengällä. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
"Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |