Aihe: Wintersun
1 2 3 4 512 13 14 15 16281 282 283 284 285
Weetoz
01.06.2011 23:19:55
Janus: Mä kuulin kahteen otteeseen paikan päällä, eikä muuten harmita tippaakaan. Kera keikkaintron, merkit on aika lailla selvät - todella kova levy on tulossa.

Meinaatko että sieltä on joku levy tulossa?
nypdjaz
01.06.2011 23:41:15
dyydfromhell: Siinä on Zoomilla äänitetty versio ilman videota http://www.youtube.com/watch?v=1RdD6V0SUvI Aivan älyttömän loisto viisu!!

Taisi olla muuten 64-bittinen Zoom, en usko että muuten olisi saatu nauhalle. Itse kyllä skippaisin suosiolla tämän 64-bittisen välivaiheen ihan kokonaan ja jäisin odottamaan 128-bittisiä plugareita, että varmasti saa tarpeeksi muistia käyttöön.
Metal Jewel
24.07.2011 02:05:24 (muokattu 24.07.2011 02:14:51)
Aikas loistavan keikan Wintersunilta tänään Tuskassa. Kohokohta oli varmaan tuo Death and the healing, sytytti koko yleisön laulamaan kertsiä kovaan ääneen ja ihme ja kumma myös minut. Lavakarismaa ei kyllä pojilta puutu. Settilistasta puuttui harmittavasti Beautiful Death, mutta ei voi mitään. Ovat kaiketi vetäneet saman settilistan noilla Keski-Euroopan keikoillakin. Nyt sai kuulla tuon uuden biisinkin ilman youtuben kohinaa ja hyvältähän se kuulosti. Yllättävää oli se kuinka suosittu bändi itse asiassa on Suomessa. Kansainvälisesti paljon tunnetumpi Katatonia soitti vieressä eikä ketään kiinnostanut se vaan Wintersunin poikien valmistautuminen illan mittelöön. Toivottavasti levy saadaan julkaistua ennen ensi kesää niin seuraavalla kerralla voidaan sitten nähdä noita uusia biisejä enemmänkin.
janezki_
03.08.2011 12:25:05
Uusi haastis löyty täältä:

http://kaaoszine.fi/wintersun/

Ens kesänä vissiin Time-albumia aikasintaan ulos... Pitkä on odotus, mut ei voi mittää. Heheh Kai kehittäny uuden kompin levylle.
Jeszse
03.08.2011 12:25:46
janezki_: Ens kesänä vissiin Time-albumia aikasintaan ulos... .

No fuck yeah. :---------DD Alkaa usko lähteä jo multakin.
13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
Narcosynthesis
03.08.2011 13:50:10

Metal Jewel: Aikas loistavan keikan Wintersunilta tänään Tuskassa. Kohokohta oli varmaan tuo Death and the healing, sytytti koko yleisön laulamaan kertsiä kovaan ääneen ja ihme ja kumma myös minut. Lavakarismaa ei kyllä pojilta puutu. Settilistasta puuttui harmittavasti Beautiful Death, mutta ei voi mitään. Ovat kaiketi vetäneet saman settilistan noilla Keski-Euroopan keikoillakin. Nyt sai kuulla tuon uuden biisinkin ilman youtuben kohinaa ja hyvältähän se kuulosti. Yllättävää oli se kuinka suosittu bändi itse asiassa on Suomessa. Kansainvälisesti paljon tunnetumpi Katatonia soitti vieressä eikä ketään kiinnostanut se vaan Wintersunin poikien valmistautuminen illan mittelöön. Toivottavasti levy saadaan julkaistua ennen ensi kesää niin seuraavalla kerralla voidaan sitten nähdä noita uusia biisejä enemmänkin.

Oli kyllä koko (hienon) tuskan kovin keikka tänä vuonna. Aivan tajutonta musisointia.
Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on.
Fantasmic
03.08.2011 22:33:05
Jeszse: No fuck yeah. :---------DD Alkaa usko lähteä jo multakin.

Nyt vasta? ;)
Ei kuitenkaan kannata heittää kirvestä kaivoon, tuli se Chinese Democracykin sieltä kun vähän potki.
Karipiirto
04.08.2011 00:27:45

Matti_77: Joo ja levy oli täysin paska. Ei jälkeäkään Appetiten eikä edes Illusion- tuplan räväkkyydestä. Ettei vaan kävis Wintersunille samallalailla. Liian kauan hiotaan ja veivataan niin...No, onneksi maailmassa on muitakin bändejä.

Olisipa ollut edes paska niin olisin ollut tyytyväinen. Sen levyn kohdalla eniten vitutti se että se oli "ihan okei". Eli ei paska eikä hyvä. Täysin mitäänsanomaton. Wintersunin levyltä odotan tuskakeikan perusteella parempaa. :)
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
Vestu
04.08.2011 21:35:32
Naurattaa, kun Wintersun-ketjuissa jauhetaan aina jostain keskusmuistista :D
Like father like scum
dyydfromhell
05.08.2011 01:53:15
Vestu: Naurattaa, kun Wintersun-ketjuissa jauhetaan aina jostain keskusmuistista :D

Taikasana on RAM ja jos ei se auta ni voi kokeilla bonuksena 64-bittistä. Ja oli kyllä kovin keikka, jolla olen ollut ikinä koskaan. Täydellistä!
Burn
05.08.2011 09:30:57

Ens vuonna Mäenpää alkaa valittamaan, että hänellä ei ole tarpeeksi manaa levyn loppuunviemiseen.
http://nereusprojekti.net/
Spike
06.08.2011 11:34:15 (muokattu 06.08.2011 11:34:36)
Burn: Ens vuonna Mäenpää alkaa valittamaan, että hänellä ei ole tarpeeksi manaa levyn loppuunviemiseen.

Jonka jälkeen pitää kolehdin, johon fanit voivat lahjoittaa omat taikasormuksensa.
Jeszse
06.08.2011 14:36:54
Nyt ku kattelee noita tuskan pätkiä youtubesta ni kyl toi vähä pistää harmittaan ettei päässy näkeen. Perkeles, ehkä sit joskus.

Sitä mietin kans, et onko tää kuvaaja vaan onnistunu rajaan kenties yhden soittajan kuvasta pois, vai tuleeko kaikki synat taustanauhoilta? Mun mielestä hyvin, hyvin hämmentävää, ellei jopa hieman typerää jättää hankkimatta tämmöseen bändiin livesynisti. Ymmärtäisin jos syntikoita olis hitusen ja sielläsuntäällä, mut näissä biiseissä on lähestulkoon koko ajan.
Rahkoi
06.08.2011 14:47:06

Jeszse: Nyt ku kattelee noita tuskan pätkiä youtubesta ni kyl toi vähä pistää harmittaan ettei päässy näkeen. Perkeles, ehkä sit joskus.

Sitä mietin kans, et onko tää kuvaaja vaan onnistunu rajaan kenties yhden soittajan kuvasta pois, vai tuleeko kaikki synat taustanauhoilta? Mun mielestä hyvin, hyvin hämmentävää, ellei jopa hieman typerää jättää hankkimatta tämmöseen bändiin livesynisti. Ymmärtäisin jos syntikoita olis hitusen ja sielläsuntäällä, mut näissä biiseissä on lähestulkoon koko ajan.

Nauhalta tulivat. Ihmettelin itsekin.
"Vanha sanontahan kertoo, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja jos kerran luomme kuvia ja maailmoja musiikillamme, kertoo myös musiikkimme enemmän, kuin sanoitukset ikinä." - Ed Wynne, Ozric Tentacles
UltimateGreedo
06.08.2011 16:17:32

Jeszse: Sitä mietin kans, et onko tää kuvaaja vaan onnistunu rajaan kenties yhden soittajan kuvasta pois, vai tuleeko kaikki synat taustanauhoilta? Mun mielestä hyvin, hyvin hämmentävää, ellei jopa hieman typerää jättää hankkimatta tämmöseen bändiin livesynisti. Ymmärtäisin jos syntikoita olis hitusen ja sielläsuntäällä, mut näissä biiseissä on lähestulkoon koko ajan.

http://imperiumi.net/index.php?act=interviews&id=617

Jari Mäenpää: "Syntikkasysteemit on aika monimutkaiset ja biiseissä on aika paljon kamaa. Ne on loppujen lopuksi aika vaikeat yhden äijän hoitaa. Kyllä ne pystyisi yhdelläkin miehellä organisoimaan, jos kyseessä on kova, hommansa osaava jätkä."
Jeszse
06.08.2011 16:41:23
UltimateGreedo: http://imperiumi.net/index.php?act=interviews&id=617

Jari Mäenpää: "Syntikkasysteemit on aika monimutkaiset ja biiseissä on aika paljon kamaa. Ne on loppujen lopuksi aika vaikeat yhden äijän hoitaa. Kyllä ne pystyisi yhdelläkin miehellä organisoimaan, jos kyseessä on kova, hommansa osaava jätkä."

Eikö sellasta muka sit löydy? o.O
Blitz
06.08.2011 20:52:23
Jeszse: Eikö sellasta muka sit löydy? o.O

Harvalla niitä bittejä riittää kuuttakytäneljää, näinhä ne huhut liikkuu...
"haake doesn't have a brain - machines don't need to think"
Fantasmic
07.08.2011 00:36:13
Burn: Ens vuonna Mäenpää alkaa valittamaan, että hänellä ei ole tarpeeksi manaa levyn loppuunviemiseen.

Oli ihan pakko antaa plussa, itsekin epäilin että siellä joku kadonneen mojon metsästys alkaisi.

Jeszse: Eikö sellasta muka sit löydy? o.O

Taitaa kaikki maan kovimmat synistit olla vähän isommissa hommissa jo kiinni.
No, Seppo Hovi olisi kait vapaana mutta sille ei taida tosiaan olla vielä 64-bittistä plugaria?
Metal Jewel
07.08.2011 13:30:57
Jari muistaakseni sano jossain haastattelussa, että kosketinsoittajia olis kyllä tarjolla, mutta ei ketään tarpeeksi hyvää pääkaupunkiseudulta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)