Mika Kangas 03.08.2011 16:13:13 | |
---|
Taitaa sarjisten piirtämisessä olla sama kuin musiikin tekemisessä. Julkaistakseen klassikoita on välillä julkaistava myös roskaa. |
laakeri 03.08.2011 18:45:57 | |
---|
Tuo uusinhan oli lukijan idea, ei Jarlan. Jokunen "klassikkokin" on varmaan lukijoiden ideoiden pohjalta syntynyt. En nyt halua polkea Jarlan arvoa alaspäin mitenkään, mutta hänellähän on tapana julkaista lukijoiden ideoimia strippejä melko usein. Se yksi tiistainen oli muistaakseni kyllä Jarlan itsensä keksimä, kuten varmaan myös suurin osa parhaista stripeistä yleensäkin. |
Quru 03.08.2011 19:00:27 | |
---|
laakeri: Tuo uusinhan oli lukijan idea, ei Jarlan. Jokunen "klassikkokin" on varmaan lukijoiden ideoiden pohjalta syntynyt. En nyt halua polkea Jarlan arvoa alaspäin mitenkään, mutta hänellähän on tapana julkaista lukijoiden ideoimia strippejä melko usein. Se yksi tiistainen oli muistaakseni kyllä Jarlan itsensä keksimä, kuten varmaan myös suurin osa parhaista stripeistä yleensäkin. Mistä sen tietää? "Minä nukun päivät ja valvon yöt - nää viikset pitää kasvattaa" - sepeli |
Quru: Mistä sen tietää? Toisen ja kolmannen ruudun välissä on Jarlan lisäksi toinen sukunimi. |
Quru 03.08.2011 19:11:26 | |
---|
Itchy: Toisen ja kolmannen ruudun välissä on Jarlan lisäksi toinen sukunimi. Ja tajuntani räjähti. "Minä nukun päivät ja valvon yöt - nää viikset pitää kasvattaa" - sepeli |
Sergei Fallinen 03.08.2011 20:16:42 | |
---|
Mika Kangas: Taitaa sarjisten piirtämisessä olla sama kuin musiikin tekemisessä. Julkaistakseen klassikoita on välillä julkaistava myös roskaa. oliks tää uusin muka sit olevinaan klassikko? Samaa tasoa miehen ja hirven kanssa imo, eli ihan jees mut en mä nauranut tai edes hymyillyt kummalekaan |
JIRPPI 03.08.2011 21:13:48 | |
---|
Itchy: Toisen ja kolmannen ruudun välissä on Jarlan lisäksi toinen sukunimi. Täsää kuussa kaikki tähän mennessä on ilmeisesti ollu lukijoiden ideoita. http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
Meadow 03.08.2011 21:29:20 (muokattu 03.08.2011 21:31:12) | |
---|
Näköjään juhannussimat ja arvon korkeudetkin olivat lukijoiden ideoimia. E: Myös kuutit tapetissa :( |
Rhapa 03.08.2011 21:32:41 | |
---|
Meadow: Näköjään juhannussimat ja arvon korkeudetkin olivat lukijoiden ideoimia. E: Myös kuutit tapetissa :( Ei kai vain... älä vain sano... eihän se yksi tiistainenkin ollut lukijan ideoima? |
Meadow 03.08.2011 21:38:35 | |
---|
Rhapa: Ei kai vain... älä vain sano... eihän se yksi tiistainenkin ollut lukijan ideoima? Ei ollut. virhe |
Nelisormimangusti 03.08.2011 22:07:31 | |
---|
|
JIRPPI 03.08.2011 22:47:33 | |
---|
Kyllä ne parhaat vanhat klassikot on kaikki silti onneksi Jarlan ideoita. http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
Rotuvaari 03.08.2011 22:54:10 | |
---|
JIRPPI: Kyllä ne parhaat vanhat klassikot on kaikki silti onneksi Jarlan ideoita. Eijjollut, vaan sen yhden papin vaimon vai mikä ruustinanna olikaan, joka oli keksinyt "karkeat ja puolikarkeat jauhot". Kuultu Jarlalta itseltään männä vuosina. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
JIRPPI 04.08.2011 01:00:56 | |
---|
Veksu: Eijjollut, vaan sen yhden papin vaimon vai mikä ruustinanna olikaan, joka oli keksinyt "karkeat ja puolikarkeat jauhot". Kuultu Jarlalta itseltään männä vuosina. Karkeat ja puolikarkeat jauhot ei ollu edes niin kovin hyvä mun mielestä. http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
Quru 04.08.2011 07:41:05 | |
---|
Mites "en haluaisi muistuttaa valastanne"? Uskoni Jarlaan romahtaa täydellisesti, jos se oli jonkun Reijom Kemppaisem ideoima. Se on vittum paras ikinä. "Minä nukun päivät ja valvon yöt - nää viikset pitää kasvattaa" - sepeli |
novo 04.08.2011 09:28:50 | |
---|
Quru: Mites "en haluaisi muistuttaa valastanne"? Uskoni Jarlaan romahtaa täydellisesti, jos se oli jonkun Reijom Kemppaisem ideoima. Se on vittum paras ikinä. Tää oli kyl hiton kova, naurattim. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
laakeri 04.08.2011 10:10:59 | |
---|
|
Ygäby 04.08.2011 12:20:23 | |
---|
|
Shabby 04.08.2011 19:20:04 | |
---|
JIRPPI: Karkeat ja puolikarkeat jauhot ei ollu edes niin kovin hyvä mun mielestä. Ei kai se ny tunnu siltä, jos on jonkun uskiksen keksimä. Eihän niillä voi/saa olla huumorintajua. "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Rotuvaari 04.08.2011 19:23:48 | |
---|
JIRPPI: Karkeat ja puolikarkeat jauhot ei ollu edes niin kovin hyvä mun mielestä. No se on sinun mielipiteesi ja se on ihan perseestä. Tuo oli nimittäin niin kova strippi ettei mitään rajaa. Mieti nyt jauhopusseja kiroilemassa. Eissss... Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |