Aihe: Vahvistin Sähkökitaraan 1 2 | |
---|---|
![]() 03.08.2011 17:09:31 | |
Sampsuli: Joo näinhän se on. Kyselin vaan porukan mielipidettä tuosta cubesta, jos jollakin olisi vähän kokemusta. kun itse oon siihen vähän tykästynyt. Kiitos vastauksista! Siinä tapauksessa millään mitä joku sulle sanoo siitä, ei ole merkitystä. Merkitystä on vain sillä omalla tykkäämiselläsi. Jos soundit ja tuntuma on sulle cubessa käypänen, niin muutenkhan nuo ovat huoltovapaita ja varmatoimisia pelejä ja hinnaltaankin edullisia joten et voi mennä metsään siinä. Noissa mallintavissa on sekin etu, että ne ovat erittäin käyttäjäystävällisiä ja monipuolisia laitteita (löytyy yleensä metronomi, viritin, mahdollisuus käyttää taustanauhoja tai luoda niitä itse, parhaissa jopa luupperi). Sanoisin että hyvä ja monipuolinen mallintava on käytännöllisempi ja kompaktimpi ratkaisu kuin tietokone ohjelmineen ja äänikortteineen, vaikka tietsikalla samaan jälkeen voi päästäkin. Itse käytän mallintavaa boksia putkikamppeiden kanssa rinnan ja yhdessä. Väitän että kuulija ei sitä saundi eroa huomaa sokkotestissä (itse en ainakaan sellaiseen testiinuskaltautuisi), mutta silloin kun sitä eroa on, niin se ilmenee siinä soittotuntumassa, mutta ei yleensä siinäkään jos muistaa kytkeä noisegatet kiinni eikä vie säätöjä ihan tappiin. Jos sulla ei ole ole pitkää rutiinia ja tottumusta johonkin analogiseen kamppeisiin, niin silloinhan tällaiset tuntumaseikat eivät sinua häiritse. Mitä saundiin tulee, niin kaikki hyvä ja huono on vain sopimuskysymys ja ja kunkin yksilön henkilökohtainen arvostuskysymys, miksi onkin tärkeää että muodostat asista oman näkemyksen etkä liiaksi kysele mitä mieltä joku foorumilainen siitä asiasta on. Jotkut täällä on soittaneet kauemmin ja jotkut vähemmän aikaa, mutta ei me olla sinua kummempia sieltä samasta märästä paikasta jokainen täällä on maailmaan kontannut. Yleensä vielä se kokemattomin väki omaa kaikkein jyrkimmät ja selkeimmät mielipiteet, jotka kaikessa mustavalkoisuudessaan saattaa johtaa aloittelijaa hämmennyksen valtaan. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)