Wradlin 19.02.2011 20:06:16 | |
---|
Aresius: Vituttaako sua vaan se että laulaja sattuu olemaan Ari Koivunen? Jos se oliskin joku muu joka vetäis samalla tyylillä Amoralin keulilla niin valittaisitko sä? For real, ihan ihme itkemistä. Mua ainakin vituttaa. Koivunen on hyvä laulaja, mut se on silti Ari Koivunen. |
Aresius 19.02.2011 20:13:39 | |
---|
Wradlin: Mua ainakin vituttaa. Koivunen on hyvä laulaja, mut se on silti Ari Koivunen. Tiäks, tuolla maailmalla jengi ei edes välttämättä tiedä että Koivunen on Suomen Idolsin voittaja ja silti siellä tunnutaan diggailevan, Amoralilla taitaa olla aika paljon enemmän yleisöä kuin ennen. Mikä sitten täällä Suomessa tuntuu ihmisillä olevan sitä vastaan? Kukaan meistä tuskin tuntee kaveria henkilökohtaisesti että olisi jotain sitä vastaan sillä saralla. Mua kiinnostaa vaan se että miten hyvin se hoitaa tonttinsa vokalistina ja helvetin hyvin Arska sen hoitaakin. Arista huolimatta Amoral on jatkanut hyvän musan tekemistä, musta Show Your Colours on levynä bändin paras, kaksi edellistä tulee on kanssa todella hyviä. "Parempi nyrkki perseessä kuin asua Lohjalla" - Vihdin Kuningas |
Wradlin 19.02.2011 20:24:16 | |
---|
Aresius: Tiäks, tuolla maailmalla jengi ei edes välttämättä tiedä että Koivunen on Suomen Idolsin voittaja ja silti siellä tunnutaan diggailevan, Amoralilla taitaa olla aika paljon enemmän yleisöä kuin ennen. Mikä sitten täällä Suomessa tuntuu ihmisillä olevan sitä vastaan? Kukaan meistä tuskin tuntee kaveria henkilökohtaisesti että olisi jotain sitä vastaan sillä saralla. Mua kiinnostaa vaan se että miten hyvin se hoitaa tonttinsa vokalistina ja helvetin hyvin Arska sen hoitaakin. Arista huolimatta Amoral on jatkanut hyvän musan tekemistä, musta Show Your Colours on levynä bändin paras, kaksi edellistä tulee on kanssa todella hyviä. Totta puhut, mut en minä mitään Amoralista oikeastaan tiedä, kunhan vain ilmaisin mielipiteeni. Jatkakaa rauhassa. |
Lesko 19.02.2011 20:47:01 | |
---|
|
Jokkis 19.02.2011 21:10:46 | |
---|
Aresius: Niin no... Studioblogissa bändin jätkät puhuu 9 minuuttisesta levynavaajasta ja jossain 200bpm paremmalla puolella huitelevesta deathmetalbiisistä sen rokkaavamman matskun seassa (joka sekin on erittäin laadukasta). Ei mun mielestä kuulosta kauheasti kevyempään suuntaan menolta. Ja tuolla blogissakin sanotaan suoraan että Ari on vetänyt aika paljon ördää tuolle tulevalle levylle. Joo, no olin sitten luultavasti väärässä. Kyllä toi Ari vetää noi örinävokalisoinnit ihan hyvin, itse asiassa yllättävänkin hyvin. Parempihan se on kun osaa laulaa puhtaasti ja örinällä, niin voi sitten laulaa levylle biiseihin eri tavalla. Joku hitaampi kappale puhtaasti ja nopeatempoisemmat taas örinällä. |
Karipiirto 19.02.2011 21:22:59 | |
---|
Finzh: heti kiinnostaa kun palaavat vanhaan tyyliin, eli ei koskaan! Mä olen aina ihmetellyt että miksi bändin pitäisi tehdä näin. Minusta silloin kun aletaan mennä taaksepäin omassa tyylissä fanien tahdosta, bändi voi lopettaa saman tien koko touhun. Jos Metallica tekisi täyden paluun neljän ekan levyn tyyliin, olisin paljon pettyneempi kuin jos he tekevät suht ok levyn mutta tosissaan. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Lesko 19.02.2011 22:23:24 | |
---|
Karipiirto: Jos Metallica tekisi täyden paluun neljän ekan levyn tyyliin, olisin paljon pettyneempi kuin jos he tekevät suht ok levyn mutta tosissaan. Paino sanalla jos. Larsm. |
Aresius 20.02.2011 10:15:32 | |
---|
Karipiirto: Mä olen aina ihmetellyt että miksi bändin pitäisi tehdä näin. Minusta silloin kun aletaan mennä taaksepäin omassa tyylissä fanien tahdosta, bändi voi lopettaa saman tien koko touhun. Jos Metallica tekisi täyden paluun neljän ekan levyn tyyliin, olisin paljon pettyneempi kuin jos he tekevät suht ok levyn mutta tosissaan. Itse arvostan Metallicaa enemmän kuin muita ns. "mammuttibändejä" sillä he edes yrittävät tehdä jotain muuta kuin samaa biisiä seitsemännen levyn verran. Vrt. IrMa, AC/DC yms. Vaikka sitten mentäisiinkin täysillä metsään (St. Anger...) mutta ovat kuitenkin edes yrittäneet. En ymmärrä myöskään tätä vanhan tyylin perään itkemistä. Mitä sillä enää todistetaan? Jätkät teki kolme suht tiukkaa dödislevyä ja sitten sai riittää. Jos ei ole sillä saralla enää mitään sanottavaa niin turhahan sitä on väkisin vääntää ihan vaan muiden mieliksi. Bändin ilmaisu on paljon monipuolisempaa kuin aiemmin mutta silti tunnistettavissa samaksi bändiksi. Musta se on aika hyvin bändiltä joka on jo neljä levyä tehnyt ja suhtis pitkään ollut kasassa. "Parempi nyrkki perseessä kuin asua Lohjalla" - Vihdin Kuningas |
Estranged 20.02.2011 11:48:19 (muokattu 20.02.2011 11:48:49) | |
---|
Edit. Eiku mitä vittua, ei mitään. :D "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "lähes kaikissa voi valita kytkemällä kitara-efekti input- efekti looppi send-vahv. input-vahv.looppi send- efekti looppi return-efekti output-vahvistin looppi return." aristo666 |
-J.- 26.02.2011 13:16:00 | |
---|
Piti tsiigaa että oonko oikeessa ketjussa ku äijät hölöttää jostain metallicasta, huoh..never heard. Mutta onpas tuo Misfit cover Dig up her bones menevää kamaa, suosikki ainesta! Akkoi tulee, akkoi menee mut Wrök änd wröll Föäövä! |
saamo 17.05.2011 17:36:59 | |
---|
|
TTV 17.05.2011 20:14:19 | |
---|
saamo: Tässä sitten vähän maistiaisia uudelta levyltä Sinkku Same Difference http://www.youtube.com/watch?v=Lga5PoHqPoQ Ookkei, samat kommentit tällekkin kuin mitä edeltäjälleenkin (löytyvät muutama sivu aikaisemmin); ei vaan toimi enää, ei sitten millän. Kuitenkin, toivon hartaasti että levyltä löytyy myös Amoralia ihan ostamiseen asti. Biisilinkin parasta antia oli sivuston laidan linkki, jossa Juffis kikkailee rummuilla :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
RekoS 17.05.2011 22:49:58 | |
---|
saamo: Tässä sitten vähän maistiaisia uudelta levyltä Sinkku Same Difference http://www.youtube.com/watch?v=Lga5PoHqPoQ Mitä_on_... enhän minä edes... Amoralia tämä nyt ainakaan ei ole, kuulostaa enemmän joltain 16wee teinipoikien rokkibiisiltä. |
juikkipuikki 17.05.2011 22:52:37 | |
---|
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! |
Meadow 17.05.2011 23:12:01 | |
---|
|
Estranged 17.05.2011 23:16:16 | |
---|
Eihän se nyt oikein lähtenyt. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional |
Räkkipeli 18.05.2011 10:54:43 | |
---|
Biisihän on ihan jees. Makeesti vähän uutta soundia on jätkät hakenu. Arin tulkinta ei vaan mene jatkoon. Sääli sinänsä, mun makuun ei vaan sovi että aikuinen mies kuulostaa teinipojalta. :D Ihan hyvä laulajahan tyyppi muuten on. If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
SSilver 18.05.2011 13:20:36 | |
---|
|
saamo 03.08.2011 11:23:58 | |
---|
|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |