Aihe: Tänne kootaan kaikki kitarakamat -palstan ärsyttävimmät hokemat
1 2 3 4 5 6 7 8 912 13 14 15 16
hevikukko
31.07.2011 01:46:41
Ilman että kukaan sekoittaa lisää aakkosia...niin:

Herra A on tunnettu ja kokenut kamarunggari ja kuuluisa kitaristi ja diggaa musiikkia Ö.
Herra B on A:n fani ja on kokeillut kaikenlaista soittokamaa ja päätynyt fanittamansa herra A:n laitteisiin......ja musaan Ö

Paikalle tulee herra C joka diggaa mistä lie, mutta kivenkovaan aukoo päätänsä herra A:n ja varsinkin herra B:n valinnoista. Herra C:n mukaan pitäisi olla täysin erilaista roinaa jolla yltää kyllä herra iso A:n tasoon. Ei näin! FAIL!

Kyllähän Herra A on kiistämätön ja herra B toinen prioriteettijärjestyksessään, mitä tulee kyseiseen soittolaitteistoon ja musiikkiin.
Herra C vois vaan katsella sivusta, ilman haukkujaan. Herra C muutes vois olla omassa genressään ja pysyä siellä :DD
Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa
Zeeboo
31.07.2011 08:01:59 (muokattu 31.07.2011 08:08:35)
..................
White men can't Monk
jyrkalt
31.07.2011 09:02:45
hevikukko: Ilman että kukaan sekoittaa lisää aakkosia...niin:

Herra A on tunnettu ja kokenut kamarunggari ja kuuluisa kitaristi ja diggaa musiikkia Ö.
Herra B on A:n fani ja on kokeillut kaikenlaista soittokamaa ja päätynyt fanittamansa herra A:n laitteisiin......ja musaan Ö

Paikalle tulee herra C joka diggaa mistä lie, mutta kivenkovaan aukoo päätänsä herra A:n ja varsinkin herra B:n valinnoista. Herra C:n mukaan pitäisi olla täysin erilaista roinaa jolla yltää kyllä herra iso A:n tasoon. Ei näin! FAIL!

Kyllähän Herra A on kiistämätön ja herra B toinen prioriteettijärjestyksessään, mitä tulee kyseiseen soittolaitteistoon ja musiikkiin.
Herra C vois vaan katsella sivusta, ilman haukkujaan. Herra C muutes vois olla omassa genressään ja pysyä siellä :DD

Mä olin muuten kerran herra C ja voitin matkan Marokkoon :)
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
hevikukko
31.07.2011 12:26:19
Mä olin muuten kerran herra C ja voitin matkan Marokkoon :)

Saa sitä olla herra C, kunhan on asiallinen. Vai Marokkoon hahaha!
Vahooo
31.07.2011 19:55:56
Ei hokema, mutta yleinen kitarakamoissa. Nimittäin kepin kuvaaminen ylhäältäpäin niin, että varpaat näkyy. Että voi olla tyhmä myyntikuva jossakin tori-ilmossakin.
0201222
31.07.2011 22:16:45
" Hei, ostin uuden vahvistimen, olen soittanut sillä kerran kotona, mitkä ois hyvät etuaste-putket" orkkisputket kusee aina.

loputon tehorajoitus keskustelu "hei, ne sun käyttämät jb mikit kannattaa vaihtaa sheptonen vintage-runkku sarjaan" Hyviä mikkejä molemmat, mutta HIEMAN eri meininki molemmissa. "kyllä 10 putkiwattia riittää bänditouhuun" entä jos kaipaa hieman enemmän headroomia tai muuten vaan munan jatketta jmc800 tai 5150 hengessä tiny terrorin ja microcuben sijaan. Ja lopuksi, Putkivahvistimia voi soittaa vain täysillä, joten 1 putkivatti kerrostalossa on ihan riittävä. Entä jos kerrostaloon tehdään putkiremppa, vaikuttaako soundiin?
Kitaristi etsii hittiriffiä tositarkoituksella.
Victor Helldriver
01.08.2011 00:10:41
"Moikka!

Haluisin löytää jostain pleksittömän Gibson Explorerin tai mahollisesti ESP:n saman. Oisko jollain tietoa mistä saisin hommattua moisen?"

"Haista vittu!

Luuletko olevas James Hetfield? Sitäpaitsi Lars on aivan paska rumpali. Suosittelen hommaamaan kimppatilauksen kautta Wolfin. Ne on paljon parempia ja hintalaatusuhdekin on paljon fiksumpi"

:D:D:D:D:D:D:D:D
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Wradlin
01.08.2011 17:25:59
Pulttikaula jossain Les Paul -vaikutteisessa kitarassa: Halpa, huono ja paska.
Grugi
01.08.2011 17:31:59
Ei ole hokema mutta lähinnä ärsyttää se että maalaisjärkeä ei viitsitä käyttää sitten tippaakaan vaan kaikki mulle heti nyt ja tähän meininki vallitsee ihan liiaksi täälläkin.
SDMF
Jucciz
01.08.2011 18:16:25 (muokattu 01.08.2011 18:16:45)
Grugi: Ei ole hokema mutta lähinnä ärsyttää se että maalaisjärkeä ei viitsitä käyttää sitten tippaakaan vaan kaikki mulle heti nyt ja tähän meininki vallitsee ihan liiaksi täälläkin.

Mää oon ihan varma, että vielä koittaa se päivä, jolloin joku tulee kysymään muusikoiden.netistä, miten pylly pyyhitään - ja siis nimenomaan tabulatuureja kyseiseen suoritukseen. Eihän sitä nyt itse kannata yrittää, sehän saattaisi parhaassa tapauksessa onnistua.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
kimurantti1
01.08.2011 18:18:44 (muokattu 01.08.2011 18:19:13)
Jucciz: Mää oon ihan varma, että vielä koittaa se päivä, jolloin joku tulee kysymään muusikoiden.netistä, miten pylly pyyhitään - ja siis nimenomaan tabulatuureja kyseiseen suoritukseen. Eihän sitä nyt itse kannata yrittää, sehän saattaisi parhaassa tapauksessa onnistua.

No mutta onhan se nyt ikävää tunkea kätensä paskaan, vaikka sitähän se soitto alkuunsa kaikilla on, oli käytössä tabulatuurit tai ei. :-)
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Juzo95
01.08.2011 19:29:52
Jucciz: Mää oon ihan varma, että vielä koittaa se päivä, jolloin joku tulee kysymään muusikoiden.netistä, miten pylly pyyhitään - ja siis nimenomaan tabulatuureja kyseiseen suoritukseen. Eihän sitä nyt itse kannata yrittää, sehän saattaisi parhaassa tapauksessa onnistua.

Joku tehnyt ohjeistavan tabun.
Yksinkertainen mutta silti niin sekava

http://tabs.ultimate-guitar.com/a/a … /i_wipe_my_ass_with_showbiz_tab.htm

anteeksi
Virhe! Tyhmä tai liian ärsyttävä allekirjoitus.
juikkipuikki
01.08.2011 21:14:42

hevikukko: Ilman että kukaan sekoittaa lisää aakkosia...niin:

DTmm :D Turha viesti, oli vaan pakko heittää hehe.
Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
hevikukko
01.08.2011 23:13:35 (muokattu 01.08.2011 23:14:48)
juikkipuikki: DTmm :D Turha viesti, oli vaan pakko heittää hehe.

No just se esim. Ei ollut turha viesti, vaan rehellinen ja totuudenmukainen tokaisu. Kyllähän ne faktat jo tiedetään, millä irtoo ja mitä.
Tsugu Way
02.08.2011 09:29:58
Nää on varmaan tässä ketjussa jo tulleet, mutta laitanpa oman mielipiteeni. Nämä - tai tämäntyyliset vastaukset minua ärsyttävät eniten:

1. "Säästä vielä 200 jöröä, niin saat Gibsonin - torilta varmaan löytyy käytettynä"

No, en perkele säästä. Jos budejetti on 500 euroa niin se on 500 - ei 700.

2. "Kannattaa mennä musaliikkeeeseen kokeilemaan"

No tottakait kannattaa. Mutta kait täällä voi silti keskustella ja kysellä mielipiteitä (ennen tai jälkeen musaliikkeessä käynnin)

3. "Käytä hakua - tästä aiheesta on jo ainakin ziljoona ketjua"

No vittu tuskin on ziljoonaa. Ja jos ei koskaan sais aloittaa uutta ketjua samantyylisestä aiheesta mitä vuosi sitten käytiin, niin pikkuhiljaa aiheet alkavat loppua. Ja mitäpä saatanan väliä sillä on, vaikka puolenvuoden välein aloitetaan uusi ketju kerrostaloon sopivista pikkuputkivahvareista..

4. Mielipide muuttuu faktaksi - eikä mielipidettä ole edes juurikaan perusteltu.

Miksi ei voida käyttää sanoja "minun mielestäni..." tai "minun omiin kokemuksiini perustuen"..
Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington)
selkäsaunametalli
02.08.2011 10:36:42
Riverman: Nää on varmaan tässä ketjussa jo tulleet, mutta laitanpa oman mielipiteeni. Nämä - tai tämäntyyliset vastaukset minua ärsyttävät eniten:

1. "Säästä vielä 200 jöröä, niin saat Gibsonin - torilta varmaan löytyy käytettynä"

No, en perkele säästä. Jos budejetti on 500 euroa niin se on 500 - ei 700.

2. "Kannattaa mennä musaliikkeeeseen kokeilemaan"

No tottakait kannattaa. Mutta kait täällä voi silti keskustella ja kysellä mielipiteitä (ennen tai jälkeen musaliikkeessä käynnin)

3. "Käytä hakua - tästä aiheesta on jo ainakin ziljoona ketjua"

No vittu tuskin on ziljoonaa. Ja jos ei koskaan sais aloittaa uutta ketjua samantyylisestä aiheesta mitä vuosi sitten käytiin, niin pikkuhiljaa aiheet alkavat loppua. Ja mitäpä saatanan väliä sillä on, vaikka puolenvuoden välein aloitetaan uusi ketju kerrostaloon sopivista pikkuputkivahvareista..

4. Mielipide muuttuu faktaksi - eikä mielipidettä ole edes juurikaan perusteltu.

Miksi ei voida käyttää sanoja "minun mielestäni..." tai "minun omiin kokemuksiini perustuen"..

4. Siksi koska, niin pitkään kun et erikseen maintsi puhuvasi empiirisesti todistetusti faktasta ja tue sitä viitteillä tutkimuksiin, on kaikki omaa mielipidettäsi.
Loistava sivusto aloittelijoille: http://www.justinguitar.com
Jucciz
02.08.2011 11:59:28
selkäsaunametalli: 4. Siksi koska, niin pitkään kun et erikseen maintsi puhuvasi empiirisesti todistetusti faktasta ja tue sitä viitteillä tutkimuksiin, on kaikki omaa mielipidettäsi.

Mun mielestä juuri näin. Mun mielestä olisi aivan turhaa Muusikoiden.netin tietokannan paisuttamista, jos joka ainoa mielipiteen sisältävä lause pitäisi alkaa sanoilla "mun mielestä".
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
teemu-t-k
02.08.2011 12:27:50 (muokattu 02.08.2011 12:29:23)
Niinpä. Kyllä maalaisjärjellä pitäisi ymmärtää, että jollei joku nimenomaan mainitse puhuvansa faktoista, tai vaikka heitä peliin jotain pätevää referenssiä joka todistaisi hänen asiansa kiistattoman oikeuden, niin silloin on kyseessä vaan ja ainoastaan mielipide.
Objectif Lune
02.08.2011 12:52:51

Vaikka edellinen puhuikin asiaa, lisätään silti yksi ärsyttävä hokema, joka kyllä on ärsyttävä hokema joka puolella.

"sitäjatätä...maalaisjärjellä...sitäjatätä"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)