J.Nikkanen 29.07.2011 08:30:04 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 133 päivää vanhaan ketjuun! Voi ei! DBTL ja Wasp, olikos porukkaa paikanpäällä ja toki kiinnostaa tietää olinko ainoa jonka mielestä koko Waspin touhu oli ihan perseestä? (no enpä muuten ollut, kyllä sieltä muitakin lähti siinä ensimmäisten kolmen-neljän biisin aikana) Odotukset olivat korkealla, pettymys oli suuri. ...siis asiahan ei todellakaan ole näin. |
Flash 29.07.2011 09:23:50 | |
---|
pahaeno: Odotukset olivat korkealla, pettymys oli suuri. Kyynistä rahastamistahan se Blackien touhu nykyään on. Live Music Is Better! |
Perro Stupido 29.07.2011 09:37:33 | |
---|
pahaeno: Voi ei! DBTL ja Wasp, olikos porukkaa paikanpäällä ja toki kiinnostaa tietää olinko ainoa jonka mielestä koko Waspin touhu oli ihan perseestä? (no enpä muuten ollut, kyllä sieltä muitakin lähti siinä ensimmäisten kolmen-neljän biisin aikana) Odotukset olivat korkealla, pettymys oli suuri. En ollut, mutta vuosi sitten Tuskassa oikein hävetti kuinka kankeeta touhua se oli. Siis ihampaska. Jos siitä on vielä huonontunut niin... |
Tympee Huttunen 29.07.2011 10:41:31 | |
---|
pahaeno: Voi ei! DBTL ja Wasp, olikos porukkaa paikanpäällä ja toki kiinnostaa tietää olinko ainoa jonka mielestä koko Waspin touhu oli ihan perseestä? (no enpä muuten ollut, kyllä sieltä muitakin lähti siinä ensimmäisten kolmen-neljän biisin aikana) Odotukset olivat korkealla, pettymys oli suuri. Veti musta todella kovan keikan! Oli hyvä fiilis ainakin yleisön etuaosassa. Onhan toi toki nähty ennenkin, mutta mikäs siinä hyviä biisejä kuunnellessa. Veti kyllä Blackie kovalla asenteella ja loppuun asti, eikä todellakaan säästellyt. Hikeä virtasi sieltä lateksien alta siihen malliin kuin olisi vettä kaatanut. Oli kuulemma keikan jälkeen melkein tunnin maannut paikoillaan bäkkärillä. |
Kompressori 29.07.2011 14:32:10 | |
---|
Itse en kuuntele staminaa, mielestäni liian kovaa kakofoniaa. näin pari sivua sitte ohi mennnän tässä aiheessa että joku sanoi että th1erteen on matkittu staminalta |
yellow 31.07.2011 12:24:15 | |
---|
Battle Beast oli kova. WASP oli vitun kova. Blackie oli terässä, kuten koko bändi. Yleisöä vähän, mutta raumalla se ei ole uutta. Kuten Riku Räsänen totesi, "raumalaisia ei tunnu kiinnostavan juuri mikään tällä hetkellä". Evil or Very Mad Yllätyksetön settilista, mutta kyllä ne vanhat hitit toimivat aina, samoin kahden uusimman levyn biisit. Parhaiten toimivat tällä kertaa Chainsaw Charlie, The Idol ja Babylon's burning. |
mörgöth 31.07.2011 20:45:09 | |
---|
pahaeno: Voi ei! DBTL ja Wasp, olikos porukkaa paikanpäällä ja toki kiinnostaa tietää olinko ainoa jonka mielestä koko Waspin touhu oli ihan perseestä? (no enpä muuten ollut, kyllä sieltä muitakin lähti siinä ensimmäisten kolmen-neljän biisin aikana) Odotukset olivat korkealla, pettymys oli suuri. Olin . ns. v*tun kova keikka , itse olen tyytyväinen. itse en huomannut kenenkään lähtevän kesken pois . ei aivan eturivistä mutta lähes seurattuna. hiki näytti virtaavan juu.. |
Kompressori 31.07.2011 23:59:36 (muokattu 01.08.2011 00:01:10) | |
---|
Perjantaina Kuopiossa ainakin laulu tuli playbackinä, miksi näin? En ollut itse paikalla Kuopiorockissa koko ajan, mut silti kuulemma koko festivaalin ylivoimaisesti paras esiintyjä oli W.A.S.P. no jos esiintyjälistaa katsoo niin ei liene ihmekään... |
JohnJ 01.08.2011 11:50:19 | |
---|
Kompressori: Perjantaina Kuopiossa ainakin laulu tuli playbackinä, miksi näin? No tuskinpa lead-laulu sentään tuli (en ollut paikalla), mutta sehän nyt on ihan tunnettu fakta että W.A.S.P.:illa suurin osa taustalauluista tulee aina nauhalta. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
J.Nikkanen 01.08.2011 15:26:04 | |
---|
mörgöth: Olin . ns. v*tun kova keikka , itse olen tyytyväinen. itse en huomannut kenenkään lähtevän kesken pois . ei aivan eturivistä mutta lähes seurattuna. hiki näytti virtaavan juu.. Ihan kiva että porukka on diggaillut. Mä en oikein tiedä mitä keikalta odotin, mutta kuitenkin petyin ja lähdin pois. Telttahan oli porukkaa täynnä ja ihan takanakin oli tiivis tunnelma ja suurin osa jengistä oli touhussa mukana. Siitä pihalta ison scriinin alta lähti jonkin verran porukkaa poijes aika alkumetreillä, ja kaveriltakin tuli viesti että häipyvät paikalta kun olin itse ehtinyt jo paikalta poistua. Ehkä mulle ei vaan riittänyt Blackie, taisin pikkupoikana enempi diggailla Holmesia tuossa orkesterissa. Mene ja tiedä? ...siis asiahan ei todellakaan ole näin. |
J.Nikkanen 01.08.2011 15:27:27 | |
---|
JohnJ: No tuskinpa lead-laulu sentään tuli (en ollut paikalla), mutta sehän nyt on ihan tunnettu fakta että W.A.S.P.:illa suurin osa taustalauluista tulee aina nauhalta. Taispas Turussa tulla Liidejäkin osittain, mutta vain osittain nauhalta. Semmoinen maku jäi mulle. ...siis asiahan ei todellakaan ole näin. |
Kompressori 01.08.2011 15:30:17 | |
---|
kaverini sanoi että kuopiossa lead tuli kokonaan nauhalta,voiko joku vahvistaa,onko blackiellä ääni jo mennyt? |
yellow 01.08.2011 17:46:23 | |
---|
Raumalla ei todellakaan tullu liidejä nauhalta. |
Musta Arkipyhä 01.08.2011 19:01:51 | |
---|
Kummallinen nauha on liideissä ollut jos tosiaan on nauhalta tullut.Meinaan sitten nauhalla Blackien ääni loppuu kesken :-) Taustoissa nauhoja voi ollakin vaan eipä WASP ole suinkaan ainoa joka näin toimii. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Antti1997 01.08.2011 19:41:16 (muokattu 01.08.2011 19:42:13) | |
---|
Jos en aivan väärässä ole, niin muistaakseni ainakin Chainsaw Charlien kertosäe tulee jo vuoden 2000 The Sting -livealbumilla/dvd:llä ainakin osittain taustanauhalta, vaikka Duda siihen päälle näyttääkin laulavan. Joka tapauksessa pidemmän aikaa on jo taustanauhat olleet käytössä. E: Ei nimittäin voi olla Dudalla NIIN identtinen ääni Blackien kanssa. :) |
Super-Jari 01.08.2011 22:01:24 | |
---|
Melkein kaikki korkeammat jutut tuli Oulussa ainakin nauhalta. |
Playback on waspilla lisääntynyt ihan viimisen parin vuoden aikana. Pari vuotta sitten keikalla Chainsaw Charlien kertsissä Blackie ei sanonut "Cocksucking Asshole" koska on harras uskovainen ja ei halua kiroilla. Mutta viimekeikoilla se on taas tullut johtuen taustanauhasta jota ei jostain syystä ole vain päivitetty. En tiedä mutta sellainen fiilis, että Blackiella tulee nykyään kaikki nauhalta siis kitarat ja laulut. Olen itse 8 kertaa nähnyt ja setlist ei ole kauheasti muuttunut. Pois lukien Crimson Idol keikka joka onkin varmaan paras ollut.. |
Spiral 02.08.2011 14:13:41 | |
---|
Turun keikka oli minusta ihan ok mutta soundit oli aivan perseestä. |
Mad-Mike 30.08.2011 20:49:42 | |
---|
Loistolätty tuo Babylon. Sain sen ostettua nyt vasta ja alusta loppuun ollut kipaleita jotka "vievät mukanaan". Yhden ainoan kerran vasta kuunnellut ja pidän lätystä. Dominator vaati minulta muutaman pyöräytyksen ennenkuin aloin pitää levystä mutta tämä kolahti kyllä heti. Lisää tällaista Blackielta ja kumppaneilta kun sitä kasarityyliä ei enää tulla koskaa kuulemaan :D -Rebel At Heart- |
Mad-Mike 01.10.2011 09:20:50 (muokattu 01.10.2011 09:22:31) | |
---|
Olipa todella positiivinen yllätys tuo dying for the world lätty. Tuli se ostettua kun halvalla sain olin hieman varautunut levyn suhteen. Joheti eka biisi tuli täytenä yllätyksenä kuin hyvältä se kuulosti. Joskus olen kuullut levyä haukuttavan huonoksi josta olen täysin eri mieltä. Yksi bändin parhaita mulle. |