lavaamo 01.08.2011 17:51:09 | |
---|
terolt: No miehän olen mahdottoman yksinkertainen mies, niin luonteeltani kuin soundeiltani. Mä tarvin yhden junttasoundin ja enkä myöskään kliinipuolella ole yhtään sen monipuolisempi. Ja mitä tulee roudattavavuuteen, kyllä mulle se 4 unitia riittää, mahdollisesti 5, jos joskus jonkun majorin tahi vastaavan hommaan. Siksi tuo unitin kokoinen TriAxis olisi mainio. Keikkaa on kuitenkin vuodessa 30-50. Plus treenit... Mites Oiva ja Lavaamo, onko se hintansa väärti? "Kaikki Mesat yhdessä", mutta pakkohan jostain on tinkiä...? Lähinnä 7-kielisen maailmassa etusen on pärjättävä ja lukemani mukaan TriAxis ei mukamas sinne sovellu? Näin jenkkipalstoilla... Kai mä oon vähän jäävi tähän vastaamaan kun Triaixista kuitenkin olen myymässä. Onhan se hyvä ja hoitaa varmasti koko tontin ilman muita etusia, mulla vain toimii rokkibändin kanssa ADA paremmin. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
oiva tumpeloinen 01.08.2011 18:00:36 | |
---|
terolt: No miehän olen mahdottoman yksinkertainen mies, niin luonteeltani kuin soundeiltani. Mä tarvin yhden junttasoundin ja enkä myöskään kliinipuolella ole yhtään sen monipuolisempi. Ja mitä tulee roudattavavuuteen, kyllä mulle se 4 unitia riittää, mahdollisesti 5, jos joskus jonkun majorin tahi vastaavan hommaan. Siksi tuo unitin kokoinen TriAxis olisi mainio. Keikkaa on kuitenkin vuodessa 30-50. Plus treenit... Mites Oiva ja Lavaamo, onko se hintansa väärti? "Kaikki Mesat yhdessä", mutta pakkohan jostain on tinkiä...? Lähinnä 7-kielisen maailmassa etusen on pärjättävä ja lukemani mukaan TriAxis ei mukamas sinne sovellu? Näin jenkkipalstoilla... Kuten tuossa jo sanottiin, niin onhan se toimiva laitos. Ei niin säväyttävä kuin joku putiikkinuppi, mutta jos jotain rock/hevipuolta väännät, niin varmasti toimii. Seiskoista mä en osaa sanoa mitään, mut noin yleisesti siinä on Mesan luonnetta siihen malliin, että se ei ole kirkkaimmasta päästä etunen. Jos se häiritsee, niin sitten ei kannata. Ne "kaikki Mesat" siitä löytyy korkeintaan mainoslauseessa. Semmoista laitoista ei olekaan, puhumattakaan, että päätteestä lähtee aika iso osa soundia. Alavireistä sen verran tosiaan, että mä en ole D-virettä alemmaksi mennyt. Siinä ainakin toimii todella hyvin. Päätteenä mulla on ollut EL34-kynttiläistä päätettä siihen aikaan, kun mulla Triaxis oli. |
Alkuperäiseen viestiin viitaten tuli mieleeen tätä IMHO: - Voodu Valve on hintaisekseen todella lippulaiva - PSA on mukiinmenevä, (jos saundista pitää) samoin Marshallin JMP - Jos hifistellään (lisätään efektit mukaan) niin sitten Axe Fx Ultra. Saundi on niin tolkuttoman identtinen, ettei kuulija varmasti livenä erota, mutta soittotuntuma on erilainen. (Mekaanisempi) Kakkosversiota en voi arvioida, en ole kokeillut. - Paljonhan mm. VHT/Fryette tarjoaa, mutta ne maksaa taas. |
kimurantti1 01.08.2011 18:34:52 | |
---|
terolt: Lähinnä 7-kielisen maailmassa etusen on pärjättävä ja lukemani mukaan TriAxis ei mukamas sinne sovellu? Näin jenkkipalstoilla... Mitä mieltä oot Diablon soundista? Elegance In Blackia lukuunottamatta levyjen kaikki kitarat on vedetty Triaxiksella, ja vire on aika alhaalla. Mimicillä taitaa alin kieli olla B, ja olisko Icaroksella A. Ainakin mulle jytää ihan kympillä. |
SPolis 02.08.2011 17:21:35 | |
---|
Huudetaam Rocktron Piranha vielä pakkaa sekoittamaan. Joku näyttäis myyvän omaansa suht edukkaasti torilla. Mä oon menny likaa lattian... |
terolt 03.08.2011 20:51:05 | |
---|
SPolis: Huudetaam Rocktron Piranha vielä pakkaa sekoittamaan. Joku näyttäis myyvän omaansa suht edukkaasti torilla. Aivan. Pitääs päästä oikein tyyppaamaan. Mutta kyllä mä ensisijaisesti olen Lavaamolta ostamassa tuota Triaxista... Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
http://myspace.com/terokurkimaki |
lavaamo 03.08.2011 23:34:42 | |
---|
terolt: Aivan. Pitääs päästä oikein tyyppaamaan. Mutta kyllä mä ensisijaisesti olen Lavaamolta ostamassa tuota Triaxista... Se olis kyllä peliliike, saattais tarkoittaa Customin tilausta =) Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Jucciz 04.08.2011 00:04:35 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
lavaamo 04.08.2011 00:07:15 (muokattu 04.08.2011 00:32:48) | |
---|
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
terolt 04.08.2011 01:03:58 | |
---|
Jucciz: Pyydät vaan liikaa. Tosta 1050 eurolla. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=544319 No jopas. Me varmaan Mr. Seinäjoen kanssa väännetään hinta kohdilleen... =) No ei tämä ihan huomisen homma ole. Vaipat ja piltit ensin. Tällä hetkellä menee kehnosti niidenkin suhteen... Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
http://myspace.com/terokurkimaki |
VIPMetal 06.08.2011 23:17:47 | |
---|
Kyllä Triaxiksesta pitäis irrota hevisoundit, kun sillä on monen monta hevilevyä tehty. Ja varmaan jos yhden etusen kanssa haluaa pelata, niin se on siihen just sopiva midin ansiosta. Mulla on ton Recto-etusen kans käytössä loopperi ja siinä noita boosteri ja säröspeduja. Sekin toimii noilla kyllä hyvin. Recto ja Triaxis (Mark-sarja) on soundiltaan vaan kovin erilaisia. Kannattanee kuunnella clippejä eri etusista ja sen mukaan tehdä päätöksiä. Hommasin kotiin Englin Screamerin nupin ja kyllähän siitä lähti paljon vähemmällä säädöllä mukavat hevisäröt. Pitänee treeniksellä vertailla, että onko ne "liian mukavat" verrattuna Rectoon. Enivei paremmin sopii kotikäyttöön mielestäni kuin tuo Mesa. Mut sitten taas noihin stadionkeikkoihin niin... =D Kirja, kitara ja mies. |