Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rumpalin salaiset kansiot
1
kyänäino
21.10.2009 16:40:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yleltä tuli tänään Mikko Järvisen (itsekin rumpali) radiodokumentti Rumpalin salaiset kansiot. UMPIRAUTAA! Uusinta sunnuntaina 25.10 klo 23.10, kuultavissa myös Ylen areenassa muutaman päivän ajan. Suosittelen lämpimästi vaikka itsekin olen pienenä osasyyllisenä ko. pläjäyksessä..
 
http://www.yleradio1.fi/dokumentit/todellisiatarinoita/id21955.shtml
 
jazzmies
21.10.2009 19:24:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyänäino: Yleltä tuli tänään Mikko Järvisen (itsekin rumpali) radiodokumentti Rumpalin salaiset kansiot. UMPIRAUTAA! Uusinta sunnuntaina 25.10 klo 23.10, kuultavissa myös Ylen areenassa muutaman päivän ajan. Suosittelen lämpimästi vaikka itsekin olen pienenä osasyyllisenä ko. pläjäyksessä..
 
http://www.yleradio1.fi/dokumentit/todellisiatarinoita/id21955.shtml

 
Ne lauletut rumpukompit ovat mun laulamia :) Umpijurrissa pilkkopimeässä työhuonessani pistin parit valssit, tangot ja tehosteet! Sitten ulvottiin vedet silmissä.
 
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat?
kyänäino
22.10.2009 10:53:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Ne lauletut rumpukompit ovat mun laulamia :) Umpijurrissa pilkkopimeässä työhuonessani pistin parit valssit, tangot ja tehosteet! Sitten ulvottiin vedet silmissä.
 
prrrrrrrrrrrrrr Kosssshhhhhhhhhh...
 
"Soititko" juodaksesi vai joitko "soittaaksesi"...?
 
jazzmies
22.10.2009 12:37:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyänäino: prrrrrrrrrrrrrr Kosssshhhhhhhhhh...
 
"Soititko" juodaksesi vai joitko "soittaaksesi"...?

 
Järväri tuli kylään sillä mielellä, että lärväiltäisiin itsemme pelikuntoon. Eli "soittaminen" oli vain välivaihe päästäksemme pelaamaan pöytäjääkiekkoa.
 
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat?
riikk
30.10.2010 09:07:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, onko tämä dokkari enää missään kuunneltavissa? Kiinnostais todellakin kuulla, mutta YLE:n sivuilta en sitä enää löytänyt.
 
Jucciz
31.07.2011 23:38:56 (muokattu 01.08.2011 00:21:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

riikk: Hei, onko tämä dokkari enää missään kuunneltavissa? Kiinnostais todellakin kuulla, mutta YLE:n sivuilta en sitä enää löytänyt.
 
Täältä löytyy. Ihan timanttia alusta loppuun.
 
http://dl.dropbox.com/u/4302688/Rumpalin%20salaiset%20kansiot.mp3
 
EDIT: Ja paikka paikoin liippaa niin läheltä, että meinaa ihan herkistyä.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Anonymous-jazz
02.01.2013 22:30:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko oli nostaa, mutta kun tuo äskeinen linkki ei enää toimi. Niin olisiko kenelläkään tätä vielä tallessa. Mä sain nauhalle tästä vain ensimmäiset 15 minuuttia.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «