Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Skeittikengät
1 2 3
Kassu
03.04.2004 20:09:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanokaas nyt mitä vitun hienoa näissä on?
 
Ku kaikilla pitää olla semmoset ja ollaan niin TrueihQGoottihhh.
 
Schnowotski
03.04.2004 20:13:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanokaas nyt mitä vitun hienoa näissä on?
 
Uskoisin niiden olevan kantajiensa mielestä tyylikkäitä.
 
Ja ikävä kyllä Suomessa jokaisella on oikeus omanlaiseensa makuun näissä asioissa.
 
On tullut aika sietää itseään.
Ruosteinen vesuri on tylsä
Unworthy Knight
03.04.2004 20:13:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanokaas nyt mitä vitun hienoa näissä on?

Ku kaikilla pitää olla semmoset ja ollaan niin TrueihQGoottihhh.

 
Eipä itellä ole mutta kämppiksellä on vaikka se ei skeittaa.
Perkeleen kestävän oloset ollut sillä varmaan 4vuotta eikä ole kun vähän haalistuneet.
 
Ainakin minusta siis kelpo kenkiä ovat jos noinkin kauvan kestävät "normaali" käytössä.
 
Näytää vaan mun jalassa hupsulta joten en pidä.
 
Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
Da Make
03.04.2004 20:14:46 (muokattu 03.04.2004 20:38:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanokaas nyt mitä vitun hienoa näissä on?
 
Ja minkä takia ei voida sitoa kengän nauhoja!?
 
Nahka kenkä on paras. Vartta laitetaan sitten egoilun mukaan.
 
"Skeittikenkä" on äärimmäisen epähyvä jalassa. Broidin sellaisia olen pitänyt joskus postin haku reisulla... Ei ole tukevuutta, ei vaimenna tärinää, hienhaju tulee läpi.
 
Typerän näköiset, ja kaiken kruunaa tietty lahkeet sukissa!
 
ed: Nimim. "Nahkakengät aina"
 
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä!
Kassu
03.04.2004 20:33:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja minkä takia ei voida sitoa kengän nauhoja!?
 
Nahka kenkä on paras. Vartta laitetaan sitten egoilun mukaan.
 
"Skeittikenkä" on äärimmäisen epähyvä jalassa. Broidin sellaisia olen pitänyt joskus postin haku reisulla... Ei ole tukevuutta, ei vaimenna tärinää, hienhaju tulee läpi.
 
Typerän näköiset, ja kaiken kruunaa tietty lahkeet sukissa!

 
Kyllä! Kulma saattaa vahingoittaa selkää jos kulkee paljonkin kengät auki.
 
Nahkakengät on hyvät ja tyylikkäät!
 
Nim. Nahkakengät_jo_useita_vuosia^^
 
Schnowotski
03.04.2004 20:37:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nahkakengät on hyvät ja tyylikkäät!
 
Minulla oli kerran nahkis kengänkilloketta ja kenkis kenkärasvaa.
 
Ja kyllä: nahkakengät todellakin ovat parhaita.
 
On tullut aika sietää itseään.
Ruosteinen vesuri on tylsä
Mimi
03.04.2004 21:01:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä itellä ole mutta kämppiksellä on vaikka se ei skeittaa.
Perkeleen kestävän oloset ollut sillä varmaan 4vuotta eikä ole kun vähän haalistuneet.

 
En minäkään skeittaa, en ole koskaan edes kokeillut, mutta silti tunnustan että löntystelen tuommoisilla kolpposilla. Ei niillä ole erityisen hyvä kävellä, eikä ne ole kestäny edes vuotta, nytkin vuotavat kun astuu lätäkköön, eli en allekirjoita tuota pointtia että kestäisivät muka pitkään... Tietysti riippuu vähän että minkä merkkiset/hintaiset/laatuiset ostaa, mun popot taitaa olla jostain marketin alelaarista, tarvitsin kengät ympärivuotiseen käyttöön nopasti ja _halvalla_ , joten nuo oli siinä mielessä ihan hyvä ostos... Harkitsen kyllä vakavasti kenkämallin vaihtamista tässä keväällä, kunhan nuo hajoavat lopullisesti...
 
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Unworthy Knight
03.04.2004 21:52:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En minäkään skeittaa, en ole koskaan edes kokeillut, mutta silti tunnustan että löntystelen tuommoisilla kolpposilla. Ei niillä ole erityisen hyvä kävellä, eikä ne ole kestäny edes vuotta, nytkin vuotavat kun astuu lätäkköön, eli en allekirjoita tuota pointtia että kestäisivät muka pitkään... Tietysti riippuu vähän että minkä merkkiset/hintaiset/laatuiset ostaa, mun popot taitaa olla jostain marketin alelaarista, tarvitsin kengät ympärivuotiseen käyttöön nopasti ja _halvalla_ , joten nuo oli siinä mielessä ihan hyvä ostos... Harkitsen kyllä vakavasti kenkämallin vaihtamista tässä keväällä, kunhan nuo hajoavat lopullisesti...
 
Juuh, tietääkseni nuo olivat sieltä kalliimmasta osastosta.
Ilmeisen hyvin ovat olleet näköjään investoinnin arvoisia.
 
Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
Jenka
03.04.2004 22:28:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla on yhdet skeittikengät ja ne on ollut tosi helpot. niillä on ollut hyvä kävellä, ei oo ollut vaikea laittaa jalkaan ja ihan ok näköset. enpä oo havainnut mitään haittapuolia. kivempi niillä on kävellä kuin vaikka piikkikoroilla! mukavuus on kuitenkin mulle tärkeä asia.
 
It takes a fool to remain sane.
Heissi
04.04.2004 01:22:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun ykköskengät varmaankin luokitellaan skeittikengiksi. Ei kai se Osiris juuri muunlaisia kenkiä tee. Ovat kyllä helvetin hyvät kengät, kokomustat ja mukavan malliset sekä jalalle että silmälle.
 
Anti money, anti hate, anti things I fucked and ate.
Anti gay and anti dope, I am the faggot anti-pope.
Alttoviulisti
04.04.2004 10:35:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanokaas nyt mitä vitun hienoa näissä on?
 
Ku kaikilla pitää olla semmoset ja ollaan niin TrueihQGoottihhh.

 
Mulla on yhet sellast ja maksoin niist 90e...must ne on hyvät jalassa, ne on kyl tyttömäiset skeittikengät, ei semmoset hervottomat sämpylät.
 
meiju
04.04.2004 10:52:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skeittikengät on ihan kamalia!!!
 
Ja Piina Jatkuu...
hjukke
04.04.2004 11:01:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on yhet sellast ja maksoin niist 90e...must ne on hyvät jalassa, ne on kyl tyttömäiset skeittikengät, ei semmoset hervottomat sämpylät.
 
Mun kengät makso 30e, ja ovat helvetin hyvät jalassa. Eivät tyttömäiset tosin. Eivätkä skeittikengät.
 
"Make my day"
Ola_90
04.04.2004 11:57:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä käytän kesäisin aina skeittikenkiä.Se tosin johtunee siitä että harrastan skeittausta. :P
Tosin tulee niitä talvellakin käytettyä.
 
Ei mun kohdalla mitään valittamista kyseisistä kengistä ole, pirun mukavat jalassa ja ihan tyylikkäätkin.
 
"Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini
Jackson Dinky
04.04.2004 13:15:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja minkä takia ei voida sitoa kengän nauhoja!?
 
Nahka kenkä on paras. Vartta laitetaan sitten egoilun mukaan.
 
"Skeittikenkä" on äärimmäisen epähyvä jalassa. Broidin sellaisia olen pitänyt joskus postin haku reisulla... Ei ole tukevuutta, ei vaimenna tärinää, hienhaju tulee läpi.
 
Typerän näköiset, ja kaiken kruunaa tietty lahkeet sukissa!
 
ed: Nimim. "Nahkakengät aina"

 
Perkele nehän justiin on tukevampia kun jotkut tavalliset niken lenkkarit. Ite oon aikoinani 4 vuotta skeitannu ja voin sanoa että kyllä ne on laadukkaampia kenkiä kun monet muut kaupan hyllylilä olevat.
 
Francesco Fareri on tyylitajuisin.
Kassu
04.04.2004 14:17:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perkele nehän justiin on tukevampia kun jotkut tavalliset niken lenkkarit. Ite oon aikoinani 4 vuotta skeitannu ja voin sanoa että kyllä ne on laadukkaampia kenkiä kun monet muut kaupan hyllylilä olevat.
 
Mutta silti putoavat jalasta ku potkasee?
 
kalkkuna
04.04.2004 14:20:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Skeittikengissä" paskinta on juuri niiden laatu, menevät n.kuukaudessa rei'ille ja pohja kuluu. Vielä kun ne maksaakin niin helvetisti, ei minkäännäköistä hinta/laatusuhdetta.
 
Mimi
04.04.2004 14:51:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vielä kun ne maksaakin niin helvetisti, ei minkäännäköistä hinta/laatusuhdetta.
 
Noin 20 eeroo/himppasen alle vuosi.. kyllä ne nyt hintansa väärti oli, tai on.. Vielä ne jalassa pysyy, mutta en tiedä kunka kauan, alkaavat olla lahoamispisteessä...
 
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Mark-Ken
04.04.2004 15:15:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko nahkakengät kuumat kesällä?
 
kalkkuna
04.04.2004 15:18:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noin 20 eeroo/himppasen alle vuosi.. kyllä ne nyt hintansa väärti oli, tai on.. Vielä ne jalassa pysyy, mutta en tiedä kunka kauan, alkaavat olla lahoamispisteessä...
 
No mielestäni 90 € halpatyövoimalla valmistetuista kengistä on aika paljon.
 
Siis kai niitä "skeittikenkiä" on monenlaisia, mutta mä puhun nyt niistä "merkki" kengistä, kuten ÈS, Vans, DC, DVS... Mistäköhän mä noi kaikki tiedän, heh.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «