HaloOfFlies 12.07.2011 16:52:12 (muokattu 12.07.2011 16:55:00) | |
---|
Calliope: Minun mielestäni, vaikka Lennon ja Harrison olisivat vielä elossakin, en toivoisi paluuta. Kyllähän varmaan Ringo, Paul ja Georgekin heittäisivät muutaman kappaleen vaikka väkisin, mutta Johnia en haluaisi lavalla nähdä. Mies ei elänyt edes tässä maailmassa 1970-luvulla. Ja käsittääkseni juuri John oli se, joka oli kaikista vahvimmin yhteenpalaamisen kannalla, silloin kun se oli vielä toteutettavissa. The Beatles oli kuitenkin 1960-luvulla niin vahvasti osiensa summa, että yhdenkin yksittäisjäsenen puuttuminen näkyy väistämättä. No, korvattiinhan Ringo jo 1960-luvulla pariin otteeseen Jimmy Nicolilla... We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Andy Six 12.07.2011 16:54:02 | |
---|
En oikein ylipäänsä tiedä miksi vuosikymmeniä sitten hajonneitten bändien reunioneita hehkutetaan niin hirveesti....Joku Sex Pistols oli hyvä esimerkki siitä,miten keski-ikäiset äijät pyyhkivät surkealla esityksellään illuusion jostain elämää suuremmasta ainakin mun päästäni....Eikö jotkut asiat vois vaan jättää rauhaan.... |
velipesonen 12.07.2011 17:13:18 | |
---|
Andy Six: En oikein ylipäänsä tiedä miksi vuosikymmeniä sitten hajonneitten bändien reunioneita hehkutetaan niin hirveesti....Joku Sex Pistols oli hyvä esimerkki siitä,miten keski-ikäiset äijät pyyhkivät surkealla esityksellään illuusion jostain elämää suuremmasta ainakin mun päästäni....Eikö jotkut asiat vois vaan jättää rauhaan.... Ai, mun mielestä reunion-Pistols on parempi kuin reunion-PiL. Aika paljonkin parempi. Jotta mitään tällaisia puheita ei tulisi pitäisikin mielestäni nuorten perustaa jo kakaroina itselleen tribuutti- ja reunionbändit, ja kun levyjen julkaisemisen aika tulee, levyttää itsesävellettyjä covereita ja julkaista vain kokoelmia. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
Sergei Fallinen 12.07.2011 17:20:54 | |
---|
danny: Ja käsittääkseni juuri John oli se, joka oli kaikista vahvimmin yhteenpalaamisen kannalla, silloin kun se oli vielä toteutettavissa. niin, voihan sitä sanoa mitä hyvänsä, mutta kun Macca piti Beatlesia viimesinä vuosina melkein yksinään pystyssä, ja silti sai kaikkien vihat niskaansa, niin ymmärtäähän sen ettei reunionia ihan heti oo luvassa vaikka John olis "periaatteessa avoin ehdotuksille" tai jotain muuta epämäärästä |
velipesonen 12.07.2011 17:34:32 | |
---|
danny: The Beatles oli kuitenkin 1960-luvulla niin vahvasti osiensa summa, että yhdenkin yksittäisjäsenen puuttuminen näkyy väistämättä. No, korvattiinhan Ringo jo 1960-luvulla pariin otteeseen Jimmy Nicolilla... Hmm, Ringo korvattiin Jimmy Nicolilla yhden kerran vuonna 1964. Nicol soitti bändissä yhteensä kuusi keikkaa. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
Calliope 12.07.2011 19:25:34 | |
---|
danny: Ja käsittääkseni juuri John oli se, joka oli kaikista vahvimmin yhteenpalaamisen kannalla, silloin kun se oli vielä toteutettavissa.
Käsittääkseni juuri John oli kaikkein vähiten yhteenpalaamisen kannalla. (Sheff: Last interviews) "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
HaloOfFlies 29.07.2011 09:46:37 (muokattu 29.07.2011 09:54:12) | |
---|
Paul McCartney esiintyy olympialaisten avajaisissa. Olisipa ollut mukavaa jos Rolling Stones ja Led Zeppelin olisi nähty myös lavalla. Ringo on USA:n kiertueella tuolloin, joten hän ei ole mukana Paulin setissä. http://www.contactmusic.com/news.ns … -mccartney-to-open-olympics_1237177 Rollarit, Zeppelin ja Macca samalla lavalla olisi lähestynyt omissa kirjoissani jo kaikkien aikojen konserttia. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Tigerstedt 29.07.2011 12:58:57 | |
---|
danny: Rollarit, Zeppelin ja Macca samalla lavalla olisi lähestynyt omissa kirjoissani jo kaikkien aikojen konserttia. Ehkäpä, mikäli tämä olisi tapahtunut vuonna 1972. |
velipesonen 29.07.2011 13:49:05 | |
---|
Tigerstedt: Ehkäpä, mikäli tämä olisi tapahtunut vuonna 1972. Maccan bändi vuonna 2012 on parempi kuin Wings vuonna 1972. Paitsi laulu. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
reos 29.07.2011 13:58:07 | |
---|
velipesonen: Maccan bändi vuonna 2012 on parempi kuin Wings vuonna 1972. Paitsi laulu. Parhaudella ei ole mitään merkitystä "eka seiskatuuma on paras" -sukuisessa ajttelussa. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
velipesonen 29.07.2011 14:05:07 (muokattu 29.07.2011 14:11:06) | |
---|
reos: Parhaudella ei ole mitään merkitystä "eka seiskatuuma on paras" -sukuisessa ajttelussa. Tavallaan - siis tavallaan - siis Cry for a Shadow on paras Beatles-originaali. Ja onhan se kieltämättä ihan hyvä. Nykypunkpiireissä tuo homma on mennyt äärimmäisyyksiin kun kaikkien bändien ensimmäinen demo on nykyään se paras ja varsinaiset julkisuuteen tarkoitetut esitykset aina "paskaa". Tekemättä jäänyt ainoa keikka on paras! Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
baron 29.07.2011 14:47:05 (muokattu 29.07.2011 14:48:27) | |
---|
velipesonen: Tavallaan - siis tavallaan - siis Cry for a Shadow on paras Beatles-originaali. Ja onhan se kieltämättä ihan hyvä. Mä oon jostain lukenut että se muka olisi "Shadows-parodia". Mutta kun mä sen ekan kerran joskus -61 kuulin niin tykkäsin ihan oikeasti ja pidin sitä tosissaan tehtynä piisinä. (Se teki musta Beatles-fanin ja kun niiltä alkoi tulla laulupiisejä, fanitus vain lisääntyi) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
velipesonen 29.07.2011 14:53:51 | |
---|
baron: Mä oon jostain lukenut että se muka olisi "Shadows-parodia". Mutta kun mä sen ekan kerran joskus -61 kuulin niin tykkäsin ihan oikeasti ja pidin sitä tosissaan tehtynä piisinä. Olikohan se tässä tai edellisessä B-ketjussa täällä M-netissä kun tuosta oli jokin aika sitten puhetta. Shadows on muuten suosiostaan huolimatta raskaasti aliarvostettu, erinomainen bändi. Yleensäkään rautalankabändejä ei arvosteta riittävästi itse genre-laatikon ulkopuolella. Link Wray, Dick Dale, Ventures, Laika. Lankinen voisi olla Suomen paras elävä rokkikitaristi ellei Pulliaista olisi keksitty. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
baron 29.07.2011 17:12:50 | |
---|
velipesonen: . Link Wray, Dick Dale, Ventures, Laika. Lankinen voisi olla Suomen paras elävä rokkikitaristi ellei Pulliaista olisi keksitty. Oisko Duane Eddy ollut kuiteskin uranuurtaja? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
velipesonen 30.07.2011 21:13:02 | |
---|
baron: Oisko Duane Eddy ollut kuiteskin uranuurtaja? Niin, kuka keksi rautalangan eli amerikankielellä instrumental rock musicin? Mulle tulee mieleen että sen täytyy olla joko Duane tai Link mutta onko se sittenkin Les Paul? Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
velipesonen: Shadows on muuten suosiostaan huolimatta raskaasti aliarvostettu, erinomainen bändi. Yleensäkään rautalankabändejä ei arvosteta riittävästi itse genre-laatikon ulkopuolella. Erittäin samaa mieltä molemmista asioista. Hank Marvin on saanut ihan kohtuuttomasti kuraa ja naureskelua niskaansa vuosikymmenien aikana. Varsinkin uran alkupään tekemiset on timanttia. Tyylikäs kitaristi ja hyvä soundi. Minä olen minä. |
Painajaismainen 02.08.2011 00:21:24 | |
---|
En ole koskaan tutustunut The Beatlesin tuotantoon kovin perinpohjaisesti enkä edes tiedä miksi näin on päässyt käymään. Hittikappaleet ovat tuttuja, mutta nyt päätin aloittaa tarkemman syventymisen ja tilasinkin eilen The Beatles Stereo Box Setin. Mitä muita julkaisuja suosittelette tuon boxin lisäksi? Livejulkaisuja, videomateriaalia, kirjallisuutta? |
juici 02.08.2011 02:28:02 | |
---|
Painajaismainen: En ole koskaan tutustunut The Beatlesin tuotantoon kovin perinpohjaisesti enkä edes tiedä miksi näin on päässyt käymään. Hittikappaleet ovat tuttuja, mutta nyt päätin aloittaa tarkemman syventymisen ja tilasinkin eilen The Beatles Stereo Box Setin. Mitä muita julkaisuja suosittelette tuon boxin lisäksi? Livejulkaisuja, videomateriaalia, kirjallisuutta? Itse tykkäsin kovasti Jonathan Gouldin teoksesta "Can't Buy Me Love". Paksu kirja joka silti tempaa mukaansa ja sisältää muita lukemiani teoksia enemmän biisien analysointia. Biisien taustatarinoita selvitellessä kannattaa lukea A Hard Day's Write / Kovan Päivän Kirja. Videomateriaalista parhain lienee Anthology-kokoelma eli mars kirjastosta lainaamaan numerojärjestyksessä VHS:t tai DVD:t läpi. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Calliope 05.08.2011 07:53:41 | |
---|
Paul McCartney kertoi torstaina, että hän näyttäisi olevan yksi Britanniaa ravistelleen salakuunteluskandaalin uhreista. McCartney kertoi aikovansa ottaa yhteyttä poliisiin, kunhan hänen USA:n kiertueensa päättyy. McCartney sanoi, ettei hän vielä tiedä tapauksesta paljoa, koska poliisi ei ole kertonut kaikkia tietojaan. Muusikko arveli kuitenkin, että salakuunteluvyyhti on kestänyt kauan ja siitä tietää useampi ihminen kuin aiemmin on luultu. McCartneyn ex-vaimo Heather Mills kertoi BBC:lle aiemmin tällä viikolla, että brittilehden toimittaja lähestyi häntä taannoin hallussaan puhelinvastaajasta peräisin olevia tietoja. Kyse oli viestistä, jonka McCartney oli jättänyt Millsin puhelimeen vuonna 2001. Millsin väite näyttäisi laajentavan News Corp -yhtiön lehtiä koskeneen skandaalin myös kilpailija Daily Mirrorin julkaisuihin. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
velipesonen 09.08.2011 10:45:54 | |
---|
Amazonasista tippui koodia ettei Lewisohnin ykkösosaa nyt saakaan. Tästä voi olettaa että julkaisu mahdollisesti viivästyy. Taitaa olla melkoinen perfektionisti tämä mies. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |