Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: remun rummut
1
pantse48
29.07.2011 21:45:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

missäpäin menee aidot 74-tavastialla soitetut violetin väriset premierit, siis remun rummut..
 
hollmi-5
30.07.2011 21:04:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pantse48: missäpäin menee aidot 74-tavastialla soitetut violetin väriset premierit, siis remun rummut..
 
Se olisikin kiva tietää. Ganes-leffaan tehtiin replicat, kun alkuperäisistä ei ole tietoa...
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Bobana
30.07.2011 21:30:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkas monet eri kannut sillä muuten oli?
Tais olla Beverleytä, Ludaria Gretchsiä ja mitä vielä...?
 
Ai nyvvai??!
Vallu-Veke
30.07.2011 22:00:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Kuinkas monet eri kannut sillä muuten oli?
Tais olla Beverleytä, Ludaria Gretchsiä ja mitä vielä...?

 
Tuunimesetsun seinälle laitoin ison kopion siitä jutusta, missä rumpalit oli tutkittu älykkäimmiksi ihmisolennoiksi. Tai oikeastaan hyvällä rytmitajulla varustetut. Siinä oli kuva Remusta ja rummuista. Muistaakseni kyseessä oli Slingerlandit sillä kertaa.
 
hollmi-5
30.07.2011 22:46:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Kuinkas monet eri kannut sillä muuten oli?
Tais olla Beverleytä, Ludaria Gretchsiä ja mitä vielä...?

 
Monetkin. Premierien jälkeen oli ainakin Slingerlandit, parit Ludwigit ja Pearlien kautta taas Ludwigeihin... Näin äkkiseltään muisteltuna.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
31.07.2011 12:21:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samalla treeniksellä Haagassa oli muistaakseni punaiset Slinkut, joiden basarin etukalvossa luki "Elvis". Toisaalta, kymmenen vuoden päästä kaikki rummut on mulle Slingerlandeja.
Joissain yhteyksissä väitetään että "Elvis" tekstillä varustetut rummut olisivat olleet suomalaiset Arcticit. Mä en muistaisi niin.
 
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
hollmi-5
31.07.2011 18:31:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Samalla treeniksellä Haagassa oli muistaakseni punaiset Slinkut, joiden basarin etukalvossa luki "Elvis". Toisaalta, kymmenen vuoden päästä kaikki rummut on mulle Slingerlandeja.
Joissain yhteyksissä väitetään että "Elvis" tekstillä varustetut rummut olisivat olleet suomalaiset Arcticit. Mä en muistaisi niin.

 
Remulla oli Elvis-teksti ainakin kahdessa setissä. Ensimmäinen jo Kalevalassa.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
01.08.2011 12:43:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Remulla oli Elvis-teksti ainakin kahdessa setissä. Ensimmäinen jo Kalevalassa.
 
Niin, kun "Väinämöinen" on liian pitkä eikä niin cool.
 
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
VJ
03.08.2011 03:04:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tapasin muutama kuukausi sitten keikkareissulla miehen, joka kertoi että kyseiset rummut ovat Kauhavalla, hänen bändinsä tai jonkin muun bändin (en muista) reenikämpällä tallessa. Keikkapaikkahan oli Kauhavan Y-Klubi ja hän pyysi mukaansa katsomaan rumpuja, mutten ehtinyt lähtemään.
 
Jos jotakuta kiinnostaa alkaa selvittämään asiaa niin tuossa on kyseisen kaverin bändin nettisivut http://www.myspace.com/pharaoxband
 
Ainahan noilla keikkapaikoilla tulee jos jonkinlaista tallaajaa esittelemään Cissen bootseja ja Lennonin silmälaseja, mutta kannattaahan tuo ehkä selvittää. Ei ollut mikään denso, muusikko vain ja tuntui kyllä tietävän mistä puhui.
 
420
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «