Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jb junior
1
op87
27.07.2011 14:53:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä hommaamassa tällaista mikrofonisettiä
http://www.thomann.de/fi/seymour_duncan_ssjbsdbrsl59_wh_set.htm fenderin floikalliseen stratocasteriin. Eli kysymys kuuluupi että käypikö tämä setti siihen vai onko tuosta mikkisetistä saatavilla erikseen floikalliseen ja tavalliselle tallalle olevia versioita?
 
JuSu
27.07.2011 18:12:18 (muokattu 27.07.2011 18:13:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

op87: Olen tässä hommaamassa tällaista mikrofonisettiä
http://www.thomann.de/fi/seymour_duncan_ssjbsdbrsl59_wh_set.htm fenderin floikalliseen stratocasteriin. Eli kysymys kuuluupi että käypikö tämä setti siihen vai onko tuosta mikkisetistä saatavilla erikseen floikalliseen ja tavalliselle tallalle olevia versioita?

 
Käypi se, ei ole eri versioita.
 
Ja mitä tarkoitat tavallisella tallalla? Nuo Trembucker ja F-Spaced -versiot mikeistä on suunniteltu vibratallalle yleisesti (niin floikalle kuin vintagevibralle), joissa on (yleensä) hieman leveämpi kielten väli kuin kiinteissä talloissa.
 
Aina kuitenkin kannattaa tarkistaa asia. On kapeita vibratalloja ja leveitä kiinteitä, eikä se muutenkaan ole niin millin päälle.
 
JuSu
 
hemmo: kuka sitä nyt vanhana jakfaa nuffia
op87
27.07.2011 18:32:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JuSu: Käypi se, ei ole eri versioita.
 
On kapeita vibratalloja ja leveitä kiinteitä, eikä se muutenkaan ole niin millin päälle.
 
JuSu

 
Hienoa. Kiitos vastauksesta. Eipä se tosiaan ole ihan millin päälle.. No yhtä kaikki, kamat tilaukseen vaan :)
 
Knoppix
29.07.2011 00:19:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisää aiheesta. Jos laittaa tallaan humbuckerin ja jättää kaulaan ykskelasen, niin minkä arvoset potikat pitää laittaa? 250k vai 500k? Kaksi mikkinen strato kyseessä. Potikat ovat Volume, tone ja tone.
 
"Minun tiedetään menettäneen malttini, kun asiat eivät ole menneet suunnitelmieni mukaan."
Spike
29.07.2011 17:55:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Knoppix: Lisää aiheesta. Jos laittaa tallaan humbuckerin ja jättää kaulaan ykskelasen, niin minkä arvoset potikat pitää laittaa? 250k vai 500k? Kaksi mikkinen strato kyseessä. Potikat ovat Volume, tone ja tone.
 
250k jos on liian kirkas, 500k jos on liian tumma.
 
Midrange
29.07.2011 18:23:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spike: 250k jos on liian kirkas, 500k jos on liian tumma.
 
Joo, ja kannattaa kattoa mittarilla mitä ne potikan oikeat lukemat näyttää. Oon huomannut että Alphan 500 k potikat seilaa 400-600 k arvojen välillä.
 
Stratoja emme ole, Lespoiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis Ibanezin Ässiä!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «