Aihe: Tänne kootaan kaikki kitarakamat -palstan ärsyttävimmät hokemat
1 2 3 4 512 13 14 15 16
Funkånaut
28.07.2011 14:43:47 (muokattu 28.07.2011 14:44:01)

Josid: Eipä kauheasti tosiaan herätä ostahaluja tuo "Tarjoa €". Etenkin kun myyjällä miltei poikkeuksetta on kuitenkin tasan tarkkaan selkeä visio minkä verran paalua pitäisi saada myymästään tuotteesta.

Ton takia itte tarjoan tuommoisista soittimista, joita myydään hinnalla "tarjoa", ainoastaan jotakin luokkaa "2€ ja Pätkis" tai, jos on laatukamasta kyse, niin "50€ ja pullo Kossua." Oppiipa laittamaan hintatoivetta ens kerralla, ehkä.
I just run out of juice. And before girls start saying "Oh, what's the point of living anymore?", I'm talking about petrol! Woof Woof!! - Lord Flashheart
the-Antero
28.07.2011 14:49:22

Nämä ovat myös välillä ärsyttäviä, välillä hauskoja

Osta torilta RG
Floikat on liian vaikeita säätää, osta kiinteä tallainen
Mikä on paras kitara/vahvistin musatyyliin
Mitä kieliä käytät
Aktiivi mikit on paskoja
Ynkkä on maailman paras kitaristi
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Vladi
28.07.2011 14:53:01 (muokattu 28.07.2011 14:53:29)
the-Antero: Nämä ovat myös välillä ärsyttäviä, välillä hauskoja

Osta torilta RG
Mikä on paras kitara/vahvistin musatyyliin
Mitä kieliä käytät
Aktiivi mikit on paskoja
Ynkkä on maailman paras kitaristi

Myöskin selkeiden yhdyssanojen vääntäminen erikseen ärsyttää.

PROVO PROVO PROVO!

E: Terkkuja Jucciz:lle, nähään muutaman viikon päästä viimestään!
Jormaz
28.07.2011 15:16:40 (muokattu 28.07.2011 15:16:48)
the-Antero: Nämä ovat myös välillä ärsyttäviä, välillä hauskoja

Osta torilta RG

Typerin neuvo mitä oon täältä ikinä lukenut on että osta lisenssifloikallinen, blokkaa se floikka ja soita kuin kiinteätallaista. Hyvä neuvo kyllä silloin jos kitara on jo omistuksessa.

Sitten on tietysti nämä kotikylän kovimmat ränttätänttämiehet joiden mielestä kaikillä pitäisi olla vähintään 13-setti koska hänellä ja stiivireilläkin oli.

Ja tietty tää että soundi lähtee sormista. Eddie Van Halen kuulostaa Eddie Van Halenilta vaikka Microcuben läpi. No tietenkin kuulostaa mutta soundi on silti paska.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
the-Antero
28.07.2011 15:44:07

Jormaz: Typerin neuvo mitä oon täältä ikinä lukenut on että osta lisenssifloikallinen, blokkaa se floikka ja soita kuin kiinteätallaista. Hyvä neuvo kyllä silloin jos kitara on jo omistuksessa.

Sitten on tietysti nämä kotikylän kovimmat ränttätänttämiehet joiden mielestä kaikillä pitäisi olla vähintään 13-setti koska hänellä ja stiivireilläkin oli.

Ja tietty tää että soundi lähtee sormista. Eddie Van Halen kuulostaa Eddie Van Halenilta vaikka Microcuben läpi. No tietenkin kuulostaa mutta soundi on silti paska.

Haha, joo haluan kiinteätallasen kitaran. Osta floikka ja blokkaa se :D
zzy
28.07.2011 17:23:51
Hommaa rg5xx
She's about all I can handle, it's too much for my brain.
Ziggy Bubba
28.07.2011 17:52:13

zzy: Hommaa rg5xx

Nämä on sentään hyviä ja niitä on paljon liikkeellä -> usein naurettavan halpaan hintaan. Dive-bombia ja tilulilua koko rahnalla.

Eli joskus näihin mantroihin on ihan aihetta. Mut juu, älkää nyt sitä Micro Cubea ostako :)
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
wilo
28.07.2011 18:25:42
Funkonaut: Torilta:

- Elikkäs/Eli... Onko toi IHAN välttämätön myynti-ilmoituksen alkuun? http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … ax=&category=1&with_image=0

Hoho, tää oli hyvä =)
novo
28.07.2011 18:26:46
wilo: Hoho, tää oli hyvä =)

Jos hakee elikkällä ni osumia on toki vielä enemmän =)
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Sakmongkol
28.07.2011 18:55:31
Eräs asia jota ei ehkä ole vielä mainittu, on se kun kysyttäessä kokemuksia ja suosituksia joistakin laitteista "vastaukseksi" saa kommentin jonka sisältö on suunnilleen: "Mistä me voidaan tietää mistä sinä tykkäät? Kokeile itse."

Minusta epätietoinen aloittelija ei ansaitse osakseen moista vittuilua, varsinkaan kun samalla vaivalla voisi antaa edes jonkinlaisia suuntaa-antavia suosituksia omiin kokemuksiinsa perustuen. Ja onhan selvää että jotkin vehkeet ovat objektiivisesti parempia kuin toiset, ei kaikki tyhjene siihen että mistä kukin itse tykkää.
the-Antero
28.07.2011 19:05:04

Sana objektiivinen on jo sinällään ärsyttävä mutta, toki aloittelijoille vastataan kohtuu asiallisesti. Siinä vaiheessa kun samanlaisia ketjuja on se kymmenen kappaletta saattaa vastaukset ollakin jo hieman epäasiallisempia.

Mutta niinkun hetki sitten oli ketju "ostin pedaalin xxx mitä mieltä ootte siitä" niin kysyisin että mikä on se idea? Hieman vastaava olisi "ostin ESP M-II mitä mieltä ootte siitä"
Sakmongkol
28.07.2011 19:09:32
the-Antero: Sana objektiivinen on jo sinällään ärsyttävä mutta, toki aloittelijoille vastataan kohtuu asiallisesti. Siinä vaiheessa kun samanlaisia ketjuja on se kymmenen kappaletta saattaa vastaukset ollakin jo hieman epäasiallisempia.

Siinä vaiheessa voi minusta ihan hyvin jättää vastaamatta kokonaan. Minua ajoittain ihan hävettää se kuinka ylimielisiä ja kusipäisiä näennäisen aikuiset kokeneet kitaraharrastajat viitsivätkin olla nuoria aloittelijoita kohtaan. Onneksi en itse kysynyt täältä mitään kun aloittelin harrastusta.
novo
28.07.2011 19:19:55
Sakmongkol: Siinä vaiheessa voi minusta ihan hyvin jättää vastaamatta kokonaan. Minua ajoittain ihan hävettää se kuinka ylimielisiä ja kusipäisiä näennäisen aikuiset kokeneet kitaraharrastajat viitsivätkin olla nuoria aloittelijoita kohtaan. Onneksi en itse kysynyt täältä mitään kun aloittelin harrastusta.

Nyt sitten kannatatkin terrorismia kaikissa muodoissaan, koska se on aina vapaustaistelua. Miten niin näennäinen aikuinen?
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
MannihilatoR
28.07.2011 19:53:39

Sakmongkol . Onneksi en itse kysynyt täältä mitään kun aloittelin harrastusta.

onneksi silloin kun aloittelin soittoharrastusta, ei ollut interweppiä.
Funkånaut
28.07.2011 20:00:02

novo: Jos hakee elikkällä ni osumia on toki vielä enemmän =)

Ja tää ei ole todellakaan hyvä asia.
I just run out of juice. And before girls start saying "Oh, what's the point of living anymore?", I'm talking about petrol! Woof Woof!! - Lord Flashheart
Sakmongkol
28.07.2011 20:34:09
novo: Nyt sitten kannatatkin terrorismia kaikissa muodoissaan, koska se on aina vapaustaistelua. Miten niin näennäinen aikuinen?

Hienosti osataan näköjään myös pysyä aiheessa.

the-Antero: Näennäisen aikuisen puhetta on myös se että on olemassa maailman paras kotaristi tai täydellinen vibra ;)

Kuten tässäkin, eikä ymmärretä kärjistyksiä.

Lisäksi en ole väittänyt olevani itse erityisen aikuinen. Siksi en yleensä yritäkään neuvoa muita enkä vastata ellei ole oikeasti jotain asiaa.
Funkånaut
28.07.2011 20:39:50

Sakmongkol: Lisäksi en ole väittänyt olevani itse erityisen aikuinen. Siksi en yleensä yritäkään neuvoa muita enkä vastata ellei ole oikeasti jotain asiaa.

Tää ei taida kohdallasi koskea yleistä palstaa.
Sakmongkol
28.07.2011 20:43:22
Funkonaut: Tää ei taida kohdallasi koskea yleistä palstaa.

No ei ehkä niin tiukasti kuin tätä palstaa, jonka kuitenkin käsittääkseni pitäisi olla niitä asiapitoisempia täällä. Kuitenkaan ei mitenkään kuulu tähän ketjuun tämä, tässä käsitellään yksinomaan kitarakamat-palstaa eikä minun sanomisiani muilla palstoilla.
Zantso
28.07.2011 21:01:42
Ketjun aloittajalle plussa.

Kyllä joskus tosiaankin ärsyttää kun näkee "Kitarakamat" aluelle tullessaan, että taas on uusi aihe niin kuin esim. tuo Jackson vai ESP.
Ja samasta aiheesta kun on jo monia topiceja olemassa.
Tama mies on rumpali.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)