Aihe: Tuska 2011 22.-24.7
1 2 3 4 512 13 14 15 16
Jeszse
27.07.2011 10:49:17
Dropped C: Ens vuonna vois olla jo jotain muuta.

Vaikka ne Children of Buudumit ja Sonata Arcticat.
13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
Spirocore
27.07.2011 11:02:51

RekoS:Meshuggahilla oli lyhyehkö ja tiukka rykäisy. Toimii erittäin hyvin. Jokaikinen bleedin basarinisku kuului selkeästi yleisöön, ja kaikki erottui. Mahtava meininki. Haake oli mielestäni vähintäänkin vireessä.

Mun pitää vähän nillittää tuosta soundimaailmasta.. oli todella tiukkaa soittoa, mutta kalja-alueelle se stnan peltitornihökötys toisti _lähes kaiken_ rumpusoundin kaikuna. Kyllä meinas vähän ottaa päähän.

Alue ei tosiaan ollut yhtä mielekäs kuin Kaisaniemi, ainakaan yleisön kannalta.
Ostan ohutkaulaisen Gibson SG:n! Ja myyn ylimääräisen SG-laukun.
Torniojaws
27.07.2011 11:04:49 (muokattu 27.07.2011 11:05:52)

Dropped C: Eihän k.o. artistista kaikki välitä. Itseäkään ei puhuttele sitten millään lailla. Ja esim. Imperiumin laudalla on vihaistakin palautetta, että ei taas sitä Deviniä....

Ens vuonna vois olla jo jotain muuta.

Kyllähän se pistää faninkin pyörittelemään päätä kun kolme kertaa nähnyt ja JOKA kerta melkein 1:1 sama setti. Jossa ei edes omia suosikkibiisejä :/ Että siinä mielessä ymmärtää, ettei nyt heti halua nähdä Deviniä vetämässä taas kerran samaa settiä.
sticky fingers
27.07.2011 11:15:49 (muokattu 27.07.2011 11:16:19)
Mikä vittu siinä on, että Devinin on pakko olla kaikkien mielestä hyvää? Jumankauta.

Meni vuosikausia, ettei mies käynyt täällä ollenkaan, mutta nyt viimeaikoina on tainnut käydä useammin kuin Iron Maiden ja se on sentään jotain! Noh, sais kyllä käydä jatkossakin, että ite edes yhden keikan pääsisin todistamaan. Loistava taitieilija kyllä, mutta sekään ei tarkoita sitä, että siitä kaikkien pitäisi pitää. Joku saa tykätä CoBistakin.
...
loituma
27.07.2011 11:44:09
Onhan Devin kuitenkin kiertänyt jatkuvasti ja tehnyt välissä kaksi levyä - ei mikään ihme, ettei ole kerennyt treenaamaan uusia biisejä settiin. Vaikka tämä veto ei aivan niin maaginen ollutkaan kuin edelliset, on se silti Devin. Hater's gonna hate, mutta miehen fanipohja on kuitenkin aika laaja ja myös uskollinen. Ja se taas sopii mm. Tuskan järjestäjille.
http://maihinnousu.net/a/1885
Dropped C
27.07.2011 12:02:38
Jeszse: Vaikka ne Children of Buudumit ja Sonata Arcticat.

Kato, täällä yritetään heti tunkea sanoja suuhun, kun ei välitä Devinistä. On se kamalaa. Jos joku mut tietää, niin ei vois Buudumit tai Sonatat vähempää kiinnostaa....
Jeszse
27.07.2011 12:23:04
Dropped C: Kato, täällä yritetään heti tunkea sanoja suuhun, kun ei välitä Devinistä. On se kamalaa. Jos joku mut tietää, niin ei vois Buudumit tai Sonatat vähempää kiinnostaa....

No en mä sitä just sulle tarkottanu kyl, ihan vaan yleissarkastisena läppänä. :) En mäkään siitä Devinistä välitä. Viime vuotinen Ziltoidshow oli ihan komee, mut en mä sen enempää oo jaksanu kiinnostua, vaikka oon koittanukki sitä kuunnella levyn jos toisenki.
Vestu
27.07.2011 16:46:54
Olihan se BG vaan makija. Yhteislaulujen jäljiltä ääni palautui eilen. Katatonia oli kovahko ja Church of Misery yllärinä SUPERKOVA! Tarot oli ok.

Uusi alue herätti ristiriitaisia fiiliksiä. Tavallaan toimivampi kuin Kaisaniemi, mutta kyllä vaan vanhan alueen vehreys kaltaiselleni Gandalfluuttupuupillifolkkirouhistelijalle sopii paremmin. Omien viinojen alueelle saamattomuus murskasi talouteni. Mehumukin kokoinen tuoppi kiitos.

-se olis 7,50e

no joo 2e pantti seivas mutta silti. Onneksi yhden viinan sain salakuljetettua.
Like father like scum
Terry Pantheras
27.07.2011 16:53:00
Vestu: Olihan se BG vaan makija.

Borbid Gangel? Bevin Gownsend? Belectric Gizard? Billing Goke?

Uusi alue herätti ristiriitaisia fiiliksiä. Tavallaan toimivampi kuin Kaisaniemi, mutta kyllä vaan vanhan alueen vehreys kaltaiselleni Gandalfluuttupuupillifolkkirouhistelijalle sopii paremmin.

Joo kyllä se Kaisaniemi oli ihan paras. Uudessa alueessa plussaa hienot vanhat rakennukset ja hauska basaarikuja, mutta loppu olikin sitten miinusta: asfalttikenttä, ei mitään hengailumestaa, eikä varjopaikkaa...
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION
Vestu
27.07.2011 17:08:15
Terry Pantheras: Borbid Gangel? Bevin Gownsend? Belectric Gizard? Billing Goke?

Kautta aikojen kaikkien tuskien yhteenlaskettu pääesiintyjä Blind Guardian.
Like father like scum
Jokkis
27.07.2011 17:50:52
Jeszse: Vaikka ne Children of Buudumit ja Sonata Arcticat.

No vaikka nuo. Hyvin kelpais mulle. Mitäs vikaa nyt noissa on?
Jeszse
27.07.2011 18:57:18
Jokkis: Mitäs vikaa nyt noissa on?

Eipä varsinaisesti mitään, mut jos bändi heittää tuhat seittemänsataa keikkaa vuodessa kotimaassa, ni mun mielestä tuskan esiintyjäpaikat vois varata joillekki ulkomaaneläjille.
sticky fingers
27.07.2011 18:59:10
Jeszse: Eipä varsinaisesti mitään, mut jos bändi heittää tuhat seittemänsataa keikkaa vuodessa kotimaassa, ni mun mielestä tuskan esiintyjäpaikat vois varata joillekki ulkomaaneläjille.

Koska viimeksi CoB soitti keikan Suomessa? Ja koska sitä edellisen?

Vähän järkeä tohon touhuun nyt, vaikka bändin seuraaminen onkin tiedostavalle hevarille aikamoinen turn-off.
...
Jeszse
27.07.2011 19:03:44
sticky fingers: Koska viimeksi CoB soitti keikan Suomessa?

Maaliskuussa kolme kertaa.

Vähän järkeä tohon touhuun nyt, vaikka bändin seuraaminen onkin tiedostavalle hevarille aikamoinen turn-off.

Mjoo, olihan toi vähän ehkä liioiteltua. Jossain kohin sitä vaan tuli kateltua et toi Bodom-Sonata-Amorphis -kolmikko tuntu olevan lähes joka festarilla jotka Suomessa tarjoo tätä genree. Amorphis sinänsä veti kyl hienon keikan tuskassa tänä vuonna. Bodomia en oo nähny pitkään aikaan, ja Sonata on vuosien varrella huonontunu livekuntonsa ja levyjensä kans aivan järkyttävän paljon.

Ei tässä kait muuta.
sticky fingers
27.07.2011 19:16:40
Jeszse: Maaliskuussa kolme kertaa.

No onhan siinä paljon yhdelle bändille jo. Tietääkseni ovat kuitenkin keskittyneet enempi ulkomaailman keikkoihin he. En siis seuraa kumpaakaan bändiä.

Mjoo, olihan toi vähän ehkä liioiteltua. Jossain kohin sitä vaan tuli kateltua et toi Bodom-Sonata-Amorphis -kolmikko tuntu olevan lähes joka festarilla jotka Suomessa tarjoo tätä genree. Amorphis sinänsä veti kyl hienon keikan tuskassa tänä vuonna. Bodomia en oo nähny pitkään aikaan, ja Sonata on vuosien varrella huonontunu livekuntonsa ja levyjensä kans aivan järkyttävän paljon.

Ei tässä kait muuta.

Myyvät hyvin, niin kai niitä kannattaa bookata. Kunhan sitten on sitä muutakin tarjontaa, niinkuin nyt aika poikkeuksetta isommissa kekkereissä on ollutkin. Itse en ymmärrä Amorphiksen suosiota sitten ollenkaan ja tuo mitä sanot Sonatasta lienee kuulemani mukaan myös totta. Levyiltä löytyy satunnaisia ihan ok biisejä, mutta Kakko laulajana ei ole koskaan ollut mielestäni kaksinen.

Eipä tosiaan muuta.
...
Dropped C
27.07.2011 19:19:56 (muokattu 27.07.2011 19:21:43)
Ja tosiaan mulle on loppupeleissä ihan sama noi pääesiintyjät, kun joku Down (sais kyl buukkaa Tuskaan) ehkä on ainoo noin mainstreameistä bändeistä, mitä yleensä ees kuuntelee. Ne muut slotit ratkasee paljo enempi. Kuhan siis löpisin.
Jeszse
27.07.2011 20:00:27
Tossa viel mun taltioimaa Impaled Nazarenee: http://www.youtube.com/watch?v=-x_x1M5HNu8
Jeszse
28.07.2011 07:45:15
RekoS: Saisivat vaikkapa The Agonistin tuonne ensi vuonna, niin johan olisin 100% varmuudella paikalla...

No tämä. Hetki on jo odotettu, edes jollekki klubille.
Ramses
28.07.2011 15:09:31 (muokattu 28.07.2011 15:10:23)
Jeszse: No tämä. Hetki on jo odotettu, edes jollekki klubille.

Olihan ko. poppoo Nosturissa marraskuussa. Oli muuten kova! Ja Alissa vaan on niin paras. :D Tuskaan olisi kyllä hienoa saada myös.

Noin muuten oli kyllä mainiot festarit. Meshuggah, Misery Index, Medeia, Devin ja At the Gates olivat kaikki aivan mielettömän kovia. Vähän vähemmän tuli nähtyä bändejä kuin aikaisempina vuosina, kun piti välillä käydä alueen ulkopuolella ylläpitämässä asiaankuuluvaa olotilaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)