Aihe: Kylmä Rinki - kaikki kaudet uusintana (EI JUONIPALJASTUKSIA!)
1 2 3 4 564 65 66 67 68
Juugeli
26.07.2011 00:58:43
Ed_Guy: Kaikki kaudet löytyy hyllystä. Kaudet 1-3 oli aika timangia mut sitten vähän lopahti. Huippusarja siltikin. Pitäs katsella joskus taasen.

Väärin ;)

1-2 kaudet on timangia. Kolmoskausi on oikeastaan vähän köykäinen, mutta ihan hyvä siirtymäkausi. Nelonen on sitten SE OZ-KAUSI. Vitonen on melkein samaa tasoa ku kaks ekaa ja kutonen aika kauheaa paskaa.
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
Jeszse
26.07.2011 08:25:41
kouranka: Miltä kanavalta ja millo? :-)

Seittemän viestiä ennen sun postausta on linkki nelosen nettisivuille ja teksti et 5.8 paukahtaa liikkeelle..........
13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
Jormaz
26.07.2011 12:33:42
Millä kaudella oli ne kiinalaiset pakolaiset? Ehkä epäuskottavin ja paskin juonenkäänne missään sarjassa ikinä.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Juugeli
26.07.2011 13:46:45
Jormaz: Millä kaudella oli ne kiinalaiset pakolaiset? Ehkä epäuskottavin ja paskin juonenkäänne missään sarjassa ikinä.

Tais olla neloskautta. Mutta mun mielestä paskinta ikinä oli kutoskaudella se muotikuvaus kuolemaantuomittujen osastolla.
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
Jeszse
26.07.2011 13:54:33
Hohoh, mä en osais vastata mihinkään "millä kaudella oli...." kysymyksiin. :D Katoin kaikki samaan putkeen, en paljo keskittyny siihen missä kohdin kausi päätty ja toinen alko. Ei kerenny, oli niin hyväm..
reverend
26.07.2011 14:10:57
Jeszse: Hohoh, mä en osais vastata mihinkään "millä kaudella oli...." kysymyksiin. :D Katoin kaikki samaan putkeen, en paljo keskittyny siihen missä kohdin kausi päätty ja toinen alko. Ei kerenny, oli niin hyväm..

Sama, alusta loppuun asti piti tasonsa, toki Adebisi-kaudet olivat parhaita.
Harvestman
26.07.2011 14:40:01
Pistetäänpäs nyt OZ:in kunniaksi tämä pläjäys.

http://www.youtube.com/watch?v=KPxE1aOiBNM
Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä.
dipshit
26.07.2011 15:16:57 (muokattu 26.07.2011 16:07:46)
Lempikohtaukseni on se missä tummaihoinen mies raiskaa valkoihoisen miehen keittiössä.
"jostain syystä paskomisen jälkeen sain päähäni että olen tiputtanut rullakebabbini johonkin astiaan ja noukin paskat ja vedin hetulaan aikamoisen määrän." -kuurna
Kerpele
26.07.2011 15:39:04
Dipsetcityboy: Lempikohtaukseni on se missä Adebisi raiskaa Peter Schibettan keittiössä.

Otsikossa lukee EI JUONIPALJASTUKSIA
Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia. -Moderaattori
dipshit
26.07.2011 16:07:59
Kerpele: Otsikossa lukee

Sori! Ota sinäkin pois se tuosta lainauksesta höpsö
"jostain syystä paskomisen jälkeen sain päähäni että olen tiputtanut rullakebabbini johonkin astiaan ja noukin paskat ja vedin hetulaan aikamoisen määrän." -kuurna
J_Mikkonen
26.07.2011 16:09:16 (muokattu 26.07.2011 16:12:11)
Dipsetcityboy: Lempikohtaukseni on se missä joku raiskaa jonkun jossain.

Eikä ku se ku joku narskasee sen jonkun ruumiinosan pois. Aivan mahtava kohtaus!

Nii ja eiköhän tämänki sarjan oo kaikki nähny sen verran monta kertaa että voi vähän fiilistellä näillä.

E: No ei sitte paljastella höh
dipshit
26.07.2011 16:22:34
J_Mikkonen: Nii ja eiköhän tämänki sarjan oo kaikki nähny sen verran monta kertaa että voi vähän fiilistellä näillä.

No samaa mäkin mietin mutta saattaahan tätä joku noviisikin selailla.

Vuorostaan yksi sarjan karmeimpia kohtauksia on se, missä ne pari miestä murtaa sen yhden jätkän käytännössä kaikki luut. Harva kohtaus missään sarjassa/leffassa on vetänyt yhtä hiljaiseksi.
taikakameli
27.07.2011 12:54:55
Dipsetcityboy: Lempikohtaukseni on se missä tummaihoinen mies raiskaa valkoihoisen miehen keittiössä.

Mun on se kun sama tummaihoinen raiskaa saman valkoihoisen toisen kerran.
Jeszse
27.07.2011 13:02:25
Mun on se ku se yks vetää huumeita.
juuso a
27.07.2011 13:03:36

Jeszse: Mun on se ku se yks vetää huumeita.

Eiku kyl se on ihan paras kohtaus missä ne on siellä vankilassa.:P
Tärkeintä on inhota ennen muita itteensä niin ei ainakaan muut kerkee sitä tekemään ensin.
Jeszse
27.07.2011 13:41:11
juuso a: Eiku kyl se on ihan paras kohtaus missä ne on siellä vankilassa.:P

En mä tommosta ees muista. o_______O
DirtyFingers
27.07.2011 18:17:14 (muokattu 27.07.2011 18:17:23)
"Helikopteri"kohtaus on paras.
Come with me for fun in my buggy
dipshit
10.08.2011 03:09:08
No, onkos jengi alkanut kattoa tätä uudestaan? Me ollaan kaveriporukalla pistetty tuo hyllystä löytyvä DVD-boxi aika koville, ja nyt ollaan jo neloskauden puolivälissä menossa. On tämä vaan niin saatanan hyvä sarja, parempi mitä muistelin. Paitsi että kaksi vikaa kautta taitaa nyt mennä vähän heikommaksi.

Eniten ärsyttää Busmaliksen kaivelut, niin suunnattoman epäuskottavia ja turhia juonikuvioita ne että ei mitään rajaa. Mikään muu Ozin kymmenistä epäuskottavuuksista ei häiritse lähellekään niin paljoa, mutta tuo pistää oikeasti vähän vituttamaan ja kyseenalaistamaan käsikirjoittajien järjenjuoksun.

Keller on sarjan ylivoimaisesti paras hahmo.
obiwan
10.08.2011 09:31:22
Dipsetcityboy: Eniten ärsyttää Busmaliksen kaivelut, niin suunnattoman epäuskottavia ja turhia juonikuvioita ne että ei mitään rajaa. Mikään muu Ozin kymmenistä epäuskottavuuksista ei häiritse lähellekään niin paljoa, mutta tuo pistää oikeasti vähän vituttamaan ja kyseenalaistamaan käsikirjoittajien järjenjuoksun.

Tämä oli kyllä vähän huvittavaa settiä. Mua tylsistyttää sarjassa Rebadown rakkauskuviot sekä sen pojanpojan jutun vatvominen. Myös Omar White on jokseenkin rasittava hahmo katsoa. Parhainta antia on Schillingerin + veljeskunnan seikkailut sekä jatkuva taistelu välillä italiaanot-latinot-mustat.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)