Aihe: Fender G-dec 3 30/15
1
kvhl
28.07.2011 15:54:40
Moi mulla sama laite jossa myös sd kortti tallennus ! siitäpä sitten tulikin ongelmaa kun olen tallentanut muutamia presettejä ja näyttäs että ne menee kortille mutta ei vaan löydy kun laittaa vahvariin !Siitä kysymys onko täällä joku jolla on ollut samoja ongelmia sd kortin kanssa ?Olen etsinyt netistä esim you tubesta ja kokeillut ohjeita mutta en saa niitä presettejä vahvistimeen
Pande
28.07.2011 21:36:16

Itsellä ei tuota korttia vielä ole, kannettavan lykkään yleensä kiinni tohon vahvariin, sitäkautta presetin tallentaminen onnistuu niin, että avaa sen (presetin) kannettavan FUSE:lla, jolloin sama presetti siirtyy vahvariinkin aktiiviseksi, ja sitten tallentaa vahvarista (punaisena tuolloin palavasta save-namiskasta) haluamansa presetin päälle. Hankala tuosta kortista tosiaan sanoa kun ei ole päässyt kokeilemaan...
http://www.last.fm/user/Pande777
sustain65
29.07.2011 10:26:08
G-DEC 3:ssa homma menee niin että SD kortin presetit löytyvät kun painaa ensin EXIT/HOLD FOR UTIL painiketta pitkään ja sitten alkaa selata oikeanpuolimmaisesta softapainikkeesta (neljän painikkeen ryhmästä näytön alla, tuossa tilanteessa teksti "QA2"), kunnes löytyy "import" ja sen painalluksen jälkeen saa näytölle "Turn knob to import" tekstin.

(Tuosta import-tilasta pääsee sitten takaisin vahvistimen normaalimoodiin painamalla EXIT lyhyesti.)
kvhl
29.07.2011 21:24:18
sustain65: G-DEC 3:ssa homma menee niin että SD kortin presetit löytyvät kun painaa ensin EXIT/HOLD FOR UTIL painiketta pitkään ja sitten alkaa selata oikeanpuolimmaisesta softapainikkeesta (neljän painikkeen ryhmästä näytön alla, tuossa tilanteessa teksti "QA2"), kunnes löytyy "import" ja sen painalluksen jälkeen saa näytölle "Turn knob to import" tekstin.

(Tuosta import-tilasta pääsee sitten takaisin vahvistimen normaalimoodiin painamalla EXIT lyhyesti.)

Joo kiitos nyt löytyi olin vahingossa kopioinut vahvarin presetit kortille ne sotki kun mun muutama oma oli siellä välissä ennenkun huomasin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)