Aihe: 80 luku on tulossa back..hyvää/huonoa?
1 2 3 4 5 6 7 8
Cletus Awreetus
02.04.2004 13:24:29
Kasarihevi on jees. Itse asiassa yksi hienoimmista asioista ever.

Yhdyn tähän.
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Jani The Rock
02.04.2004 13:30:28

Mitä hyvänsä mieluummin kuin näitä nykyisiä wannabegangstoja, räppäreitä, nu-metalisteja sun muita hevonvitun hileitä.

80-luvulla kaikki oli paremmin!! (Ja 70-luvulla vielä paremmin).
Rough and tough and plenty mean.
-Mickill-
02.04.2004 15:02:56
Ei yksinkertaisesti tule mitään positiivistä tästä mieleen...
70-luku kunniaan!

Ei.. Vitun 60/70-luvun kukkakellihipit imekää mun mustaa munaa, kasari toimii ja sillä sotkunen. Yli-isot kerttikset kunniaan.
No joo, 50-luvusta lähtien joka vuosikymmenellä on ollut helvetisti hyviä bändejä mutta mun mielestä 80-luvun musassa on eniten niitä bändejä/artisteja joilla on hienoimpia, tarttuvia ja varsinkin melodisia biisejä.
Ja nyt muuten lähtee soimaan kasarin kunniaksi Alice Cooperin "Trash" ja lähdetäänpäs heti biisillä POISON... Kyllä potkii.
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
superfly
02.04.2004 15:12:50
80-luku oli musiikin historiassa ehdottomasti synkin ajanjakso. Ei haikailla sinne ollenkaan.
Harppu on alaston piano
FlatOutFucked
02.04.2004 15:30:41
80-luku oli musiikin historiassa ehdottomasti synkin ajanjakso. Ei haikailla sinne ollenkaan.

Sanotaan, että kasarilla tehtyjä asioita kadutaan myöhemmin. Taidan olla vahinkolapsi.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
Bee-äf
02.04.2004 15:45:06
Kasarilla baarit meni kiinni yhdeltä ja yökerhot kahdelta.
Tulis vaan takasi niin ei aina menis vuorokausirytmi nurinniskoin kun lähtee baanalle.
kalkkuna
02.04.2004 15:56:31
Kasari, helvetin kovaa aikaa, ei ehkä tosin suomessa.
_tuomas_
02.04.2004 15:59:10
Parempi elää vain tänään, tässä ja nyt. Joka menneisyyteen tarttuu, se menneisyyteen hukkuu.
Käyttäjätunnus
03.04.2004 13:28:00
Vitut...60/70 luvut paljon parempia!
Tosin 80 luvulla(lähinnä loppupuolella)aloitti monia kovia bändejä(Nirvana,Smashing Pumpkins,Manic Street Preachers)jotka tekivät kuitenkin parhaan musiikkinsa 90-luvulla
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Zrank Zappa
Blue Moon
03.04.2004 14:41:13 (muokattu 03.04.2004 14:44:51)

Jani the Rock: Mitä hyvänsä mieluummin kuin näitä nykyisiä wannabegangstoja, räppäreitä, nu-metalisteja sun muita hevonvitun hileitä

Samoilla linjoilla. Ilmeisesti nykyiset "rock"bändit on niin ankeita että 80-luvun tukkahevikin kuulostaa paremmalta.

Sinänsä on surkeaa näköalattomuutta ja tietämättömyyttä yhdistää 80-luku lähinnä näihin.
- It's been a long time coming -
Teijo K.
03.04.2004 15:08:44

Jep. Jotenkin ei mitään positiivista muistu nyt mieleen siitä ajasta. Ensimmäiset syntsat- muovisoundeja. Diskomusiikki hukkais lopullisesti soittimet pois, ja samalla sen musiikkiosuuden siitä. Hevi nyt oli niin huonoa.

Juu, mitään hyvää en muista silloin kuulleeni. Ei ne siitä mihinkään ole voinut muuttua- vuosien varrella itsekseen.
Kernelit ne on unixeissakin ...
- KooAa.
Lord of the strings
03.04.2004 16:41:15
Itse olen vasta lähiaikoina löytänyt kasarin, mahtavaa!
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus kaikille m.nettiläisille
FlatOutFucked
03.04.2004 17:31:05
Ei se mitään, mutta Grunge on tulossa. Voi helevetti. Ei pysty nauttimaan tästä hienosta kasaricomebackistä, kun tietää että viiden vuoden päästä joku musikaalisesti(kin) sata kertaa onnettomampi tulee ja tuhoaa kaiken.

Aika paskamaista, jos "grungemuoti" kokee reinkarnaation. Grunge kuoli kun Nirvana julkaisi ´Teen Spiritin. Jos teinit alkavat käyttää risaisia farkkuja (jollaiset minulla on muuten jalassa juuri nyt) ja flanellipaitoja, ei se silti ole sama asia kuin ennen vuotta 91. Kyseiset teinit kuitenkin kuuntelevat paskaa musiikkia ja maksavat risaisista farkuista flanellipaidoista hirveää ylihintaa. "aidossa" grungessa ei ollut kyse muodista joten miksi siitä sellaista nytkään tehdä. Ihmisten pitäisi vain unohtaa se mikä on muotia. Tosin kasaricomeback on vielä hirveämpi juttu. paskaa musiikkia ja rumia kledjuja rumien ihmisten päällä.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
Huevos
03.04.2004 17:36:48

mitä hyvää siinä on että mennään 20 vuotta ajassa taaksepäin? modern talking oli paska sillon ja on edelleenkin.
Huevos
03.04.2004 17:40:21

Aika paskamaista, jos "grungemuoti" kokee reinkarnaation. Grunge kuoli kun Nirvana julkaisi ´Teen Spiritin. Jos teinit alkavat käyttää risaisia farkkuja (jollaiset minulla on muuten jalassa juuri nyt) ja flanellipaitoja, ei se silti ole sama asia kuin ennen vuotta 91. Kyseiset teinit kuitenkin kuuntelevat paskaa musiikkia ja maksavat risaisista farkuista flanellipaidoista hirveää ylihintaa. "aidossa" grungessa ei ollut kyse muodista joten miksi siitä sellaista nytkään tehdä. Ihmisten pitäisi vain unohtaa se mikä on muotia.

jep. hauska nähdä ku 16 veet sanoo olevansa "grunge" ja "erilaisia" eikä välitä mitä muut ajattelee blaa blaa blaa.
Flash
03.04.2004 20:13:45

No kyllä 90-luku oli kokonaisuutena vieläkin synkempi (parhaat hetket oli heti vuosikymmenen alussa), eikä tämä 2000-lukukaan ole kovin hyvin alkanut...
Rock And Roll Can Never Die
Danny s
03.04.2004 20:14:50
Tuli noista risaisista farkuista ja flanellipaidoista vaan mieleen Axl Rose. Mies ei tietääkseni tuossa 90-luvun alussa ja 80 -luvun lopulla soitellut grungea?

Eli ei KAIKKI 90-luvun alun asiat ja muoti-ilmiöt ollu tekemisissä grungen kanssa. Jos kasari voidaan lukea kokonaiseksi trendiksi, on grunge vain musiikillinen suuntaus.. (musiikillinen siinä mielessä että musiikkia ne kai yrittivät tehdä?)
Blue Moon
03.04.2004 22:25:57 (muokattu 03.04.2004 22:44:34)

Arva: Juu, mitään hyvää en muista silloin kuulleeni. Ei ne siitä mihinkään ole voinut muuttua- vuosien varrella itsekseen.

Kyllä mulle kelpaa hyvinkin vaikkapa Pogues, Fairground Attraction, Suzanne Vega, Nancy Griffith, Jason & the Scorchers, Cowboy Junkies jne.

80-luvulla tehtiin mielestäni paljon erinomaista musiikkia. Ikävää että siitäkin vuosikymmenestä muistetaan pääasiassa vain ne yleensä karmeimmat pintailmiöt.
- It's been a long time coming -
Baroquean
03.04.2004 23:04:46
Eli Suomessa tänä vuonna:

WASP
Brides of destruction (ex Mötley Nikki Sixx)
Europe
Scorpions

Onks tää nyt sit kivaa vai tyhmää?

Mun mielestä tää on pelkästään positiivista. Eli kai se kivaa sitten on.

Hajoittavaa nähdä pukumiehiä WASP:n keikalla. Nopea laskutoimitus:

14v hevijunnu (Waspin vuonna 1986) -> koulua + opiskelua -> 32v toimitusjohtaja/dippainsinööri/juristi (2004) ja puvut päälle ja Tavastialle tapaamaan nuoruutta (=

Veikkaan, ettet näe W.A.S.P:n keikalla yleisön joukossa ketään jolla olis puku päällä. Backstagen puolella sikaria tupruttelevan managerin päältä sellanen voi löytyä (Tosin manageri tuskin on kiertueella bändin mukana.) :)

Kummaa muuten, että ihmiset opiskelun jälkeen valmistuvat johonkin ammattiin. :) Tämänkö pitäisi estää diggaamasta hyvästä musiikista? Meikäläisestäkin on kovaa vauhtia (Kovaa vauhtia tosiaan joo...) tulossa insinööri ja en ole ajatellut antaa sen vaikuttaa mitenkään musiikkimakuuni tai mihinkään muuhunkaan töihin liittymättömään asiaan.

Sekin on aika outo käsitys, että pitäisi käyttää samanlaisia vaatteita, mitä rokkarit lavalla käyttää (tai muuten vaan tosi "rokkarit"). Monille huippubändien jäsenille ne on pelkästään esiintymisvaatteita ja thats it. Maidenin Dave Murraykin sanoo bändin sivuilla (muistaakseni siinä hänen henkilökuvauksessaan), että se vaan yksikertaisesti näyttäisi typerältä, jos viilettäis kadulla esiintymisvaatteet päällä. Olen kyllä samoilla linjoilla. Miettikääpä; Tiukat ihoa pitkin menevät mustat housut, jalassa juoksukengät ja kaiken kukkuraksi bändi T-paita, jonka päällä nahkaliivi. Yhdistelty sopivasti western-, juoksu- ja kuntosalivermeitä. :)
Arbeit macht frei.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)