VeKrio 21.07.2011 02:04:29 (muokattu 21.07.2011 02:06:27) | |
---|
Bobana: Hienosti ne pojat kyllä vetää mutta puolet siittä on tota yli-miksauksen tuotosta. Super-steriiliä. Yäk. Kaikki on haettu viimosen päälle kohilleen ja toi tupla tai tripla-laulu käräytti kyllä. Tais jo Markkuliini jossain vaiheessa protestoida ja oikeessa oli jo silloin. Ei muuta mutinaa tällä kertaa. : ) No jos steriiliys häiritsee, niin tässä Lunastamoa kahden biisin verran. Minä rummuissa. Yksi filli on copypastetettu, that's it. Esimerkiksi tosta -> www.soundcloud.com/lunastamo tai www.myspce.com/lunastamo Gospel-allergiset vihanevat Meidät haetaan pois -biisiä. Malliainesta on ujon pojan kaunis tilitys. Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |
Bobana 22.07.2011 16:31:31 | |
---|
Ai nyvvai??! |
Kailis 22.07.2011 22:13:30 | |
---|
VeKrio: No jos steriiliys häiritsee, niin tässä Lunastamoa kahden biisin verran. Minä rummuissa. Yksi filli on copypastetettu, that's it. Esimerkiksi tosta -> www.soundcloud.com/lunastamo tai www.myspce.com/lunastamo Gospel-allergiset vihanevat Meidät haetaan pois -biisiä. Malliainesta on ujon pojan kaunis tilitys. Oli siellä yksi hyvä juttu; rummut biisissä "Meidät haetaan pois" kohdassa 0:09-0:17. LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
-Dr.DW- 22.07.2011 23:43:54 | |
---|
VeKrio: No jos steriiliys häiritsee, niin tässä Lunastamoa kahden biisin verran. Minä rummuissa. Yksi filli on copypastetettu, that's it. Esimerkiksi tosta -> www.soundcloud.com/lunastamo tai www.myspce.com/lunastamo Gospel-allergiset vihanevat Meidät haetaan pois -biisiä. Malliainesta on ujon pojan kaunis tilitys. Hienot oli soundit, mutta laulaja tarvitsisi hiukan lisää ns. "Cohonjez":ia. Juu nou, bools! Ja omaan korvaan hiukan aikaongelmia, ei silti, enpä tuota paremmin ittekkään varsin vääntelis. Hieno kuulla että irtoaa uutta aina! Viina on viisasten juoma, vaan toimii se vähän tyhmemmälläkin. |
VeKrio 23.07.2011 01:15:57 (muokattu 23.07.2011 01:20:05) | |
---|
Kiitos Kailis ja tohtori DW! Kailiksen kommentointiin voin vain sanoa että kiva kun tykkäsit juum! Ehkä kiinnostaisi, mikä niis rummuis tossa on niin kivaa? Se oli nimittäin pitkään mun murheenkryyni, kun en oikein tienny soittaisko yhtä kaaosta kuin muutkin, vai olisko niinku sellainen vakaa kivijalka... Varmaan viimeinen osa, johon tiesin mitä soittaa. Sit vaan tempasin jostain takapuskasta tollasen siihen. Saundeihin olen itekin tosi tyytyväinen, kun ottaa huomioon ajan ja olosuhteet. Tää on äänitetty ihan kaverin olohuoneessa 16-raiturille, Bossin BR-1600 CD:lle. Ihan kotipajameininkiä. Mikit oli kyl hyvät onneksi. Sit miksattu Sonarilla. Mä äänitin laulut samaan toosaan, ja se olis ollu kiva osata tehdä paremmin. Esim. kompura äänitysvaiheessa olis voinut olla jees. (Eiks normalisti niin pitäis tehä?) Tai joku etunen tai vast. En tiä tarkkaan kovin, mitä dr. DW meinasit aikaongelmilla. Laulua vai kaikkea? Klikki oli käytössä, ja mitään beat detectoreja ei tosiaan oo käytetty. Minkä kyl kuulee. :). Mut kun monilla levyillä häiritsee se steriiliys, niin ite tekee sit niinku tykkää. Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |
-Dr.DW- 23.07.2011 02:22:29 | |
---|
VeKrio: Kiitos Kailis ja tohtori DW! Kailiksen kommentointiin voin vain sanoa että kiva kun tykkäsit juum! Ehkä kiinnostaisi, mikä niis rummuis tossa on niin kivaa? Se oli nimittäin pitkään mun murheenkryyni, kun en oikein tienny soittaisko yhtä kaaosta kuin muutkin, vai olisko niinku sellainen vakaa kivijalka... Varmaan viimeinen osa, johon tiesin mitä soittaa. Sit vaan tempasin jostain takapuskasta tollasen siihen. Saundeihin olen itekin tosi tyytyväinen, kun ottaa huomioon ajan ja olosuhteet. Tää on äänitetty ihan kaverin olohuoneessa 16-raiturille, Bossin BR-1600 CD:lle. Ihan kotipajameininkiä. Mikit oli kyl hyvät onneksi. Sit miksattu Sonarilla. Mä äänitin laulut samaan toosaan, ja se olis ollu kiva osata tehdä paremmin. Esim. kompura äänitysvaiheessa olis voinut olla jees. (Eiks normalisti niin pitäis tehä?) Tai joku etunen tai vast. En tiä tarkkaan kovin, mitä dr. DW meinasit aikaongelmilla. Laulua vai kaikkea? Klikki oli käytössä, ja mitään beat detectoreja ei tosiaan oo käytetty. Minkä kyl kuulee. :). Mut kun monilla levyillä häiritsee se steriiliys, niin ite tekee sit niinku tykkää. Se on niinkin, että itse olen kumikorva. Tuossa 0.40 kohdalla olevinaan kuulin taas... =P Noh, erehdyksiä sattuu! Mutta, pidänkin pääni kiinni. Se viinapiru se tekee niitä tepposiaanX) Viina on viisasten juoma, vaan toimii se vähän tyhmemmälläkin. |
VeKrio 23.07.2011 11:50:37 | |
---|
-Dr.DW-: Se on niinkin, että itse olen kumikorva. Tuossa 0.40 kohdalla olevinaan kuulin taas... =P Noh, erehdyksiä sattuu! Mutta, pidänkin pääni kiinni. Se viinapiru se tekee niitä tepposiaanX) Voihan sitä elellä temmon kanssa vaikka olisi klikkikin! :D Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |
Ehkä kiinnostaisi, mikä niis rummuis tossa on niin kivaa? Se oli nimittäin pitkään mun murheenkryyni, kun en oikein tienny soittaisko yhtä kaaosta kuin muutkin, vai olisko niinku sellainen vakaa kivijalka... Varmaan viimeinen osa, johon tiesin mitä soittaa. Sit vaan tempasin jostain takapuskasta tollasen siihen Se komppi on samaan aikaan tiukka, hengittävä ja persoonallinen. Kahdeksaan laskettuna snareen tulee kutoselle viimeinen isku ja siinä on jännästi jätetty viimeiset kaksi tahtia kahdeksasta ilmaa. Ehkä just se "takapuskasta tempaiseminen" olis yleensäkin hyvä tapa. LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
isoaarne 23.07.2011 20:43:33 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=cW0RIbQwOfI&fmt=18 |
hollmi-5 23.07.2011 20:59:06 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
wardog 23.07.2011 22:24:19 | |
---|
Olikos Gene se joka soittaa edelleenkin niillä Camco-pedaaleilla? |
VeKrio 24.07.2011 00:33:25 | |
---|
Kailis: Se komppi on samaan aikaan tiukka, hengittävä ja persoonallinen. Kahdeksaan laskettuna snareen tulee kutoselle viimeinen isku ja siinä on jännästi jätetty viimeiset kaksi tahtia kahdeksasta ilmaa. Ehkä just se "takapuskasta tempaiseminen" olis yleensäkin hyvä tapa. Varmaan tarkoitat kaksi viimeistä neljäsosaa? Siis se kun nostatan sen kutosen jälkeen snarella vain? Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |
Tankero 24.07.2011 07:22:56 | |
---|
hollmi-5: Mitää hyvää tässä oli sun mielestä? Kivat tyynyt bassarissa? Oli ja minusta näytti valinneen sopivan shamppoonkin. Humppajyrä |
jazzmies 24.07.2011 09:47:04 | |
---|
Tankero: Oli ja minusta näytti valinneen sopivan shamppoonkin. Muutenkin järkisoittoa. Nämä death metal & beyond tyylit, estetiikka ja rummutus ovat näin afroamerikkalaista musiikkia diggailevalle täydelisen käyttökelvotonta sisältöä. Metalliskene on suurehkon sisäpiirin pullistelua alkeellisine musiikkisysteemeineen - ihmeellinen sekasikiö matemaattisia musiikkikaavoja, lapsenomaista mielikuvitusmaailmaa korneine vaatteineen ja siivottomine ulkoasuineen sekä järjettömän huonoa musiikkia. Liippaa läheltä muuten klassisen musiikin instituutiota samalla tavalla muoto-oppisysteemeineen, naurettavine konserttirituaaleineen sekä läpisävelletyine, yksilökeskeisine musiikkihirvityksineen. Molemmat ovat äärimmäisen sisäänpäin kääntyviä lajeja, joiden tunnesisältö jää varsin nätisti teknisen maailmankuvansa jalkoihin. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Kailis 24.07.2011 13:37:48 | |
---|
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
Dinorocker 24.07.2011 17:29:33 | |
---|
jazzmies: Muutenkin järkisoittoa. Nämä death metal & beyond tyylit, estetiikka ja rummutus ovat näin afroamerikkalaista musiikkia diggailevalle täydelisen käyttökelvotonta sisältöä. Metalliskene on suurehkon sisäpiirin pullistelua alkeellisine musiikkisysteemeineen - ihmeellinen sekasikiö matemaattisia musiikkikaavoja, lapsenomaista mielikuvitusmaailmaa korneine vaatteineen ja siivottomine ulkoasuineen sekä järjettömän huonoa musiikkia. Liippaa läheltä muuten klassisen musiikin instituutiota samalla tavalla muoto-oppisysteemeineen, naurettavine konserttirituaaleineen sekä läpisävelletyine, yksilökeskeisine musiikkihirvityksineen. Molemmat ovat äärimmäisen sisäänpäin kääntyviä lajeja, joiden tunnesisältö jää varsin nätisti teknisen maailmankuvansa jalkoihin. Ymmärrän näkemyksesi, se on sinun. Mutta ei kai kukaan tolkuissaan oleva ilmaise että Gene-setä ei olisi mies paikallaan mitä tulee melko monimutkaiseen rumpujen soittoon? Ulkomusiikilliset seikat ei oikeen liity soittamiseen. Moni jazz-setäkin on ruma. Turbo!!! |
jazzmies 24.07.2011 18:00:20 | |
---|
Dinorocker: Moni jazz-setäkin on ruma. Niin minäkin, mutta en sentään paskaa soittane, ehkä. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Deino 24.07.2011 18:12:32 | |
---|
Dinorocker: Mutta ei kai kukaan tolkuissaan oleva ilmaise että Gene-setä ei olisi mies paikallaan mitä tulee melko monimutkaiseen rumpujen soittoon? On toki, mutta toi soolo oli kyllä aika köyhä. |
Bobana 24.07.2011 20:15:13 (muokattu 24.07.2011 20:16:48) | |
---|
jazzmies: Niin minäkin, mutta en sentään paskaa soittane, ehkä. Noh. Elä nyt ole noin jumalattoman jyrkkä. Hienosti argumentoit turhautuneisuutesi möykkämetallia kohtaan. Siitä pojot. Pääsin jopa ymmärryksen asteelle sinua kohtaan. Näin niinkun metallimörkönä. Ei se kuitenkaan mitään basaa ole se metalli. Se vaan on laji joka ei paljoa groovaa ja sen tarkoituskin on olla suorasukaista, jopa tylsän oloista takomista enemmän opiskelleiden mielestä. Siinä on jotain maagista vetovoimaa ja sen avulla moni saa tunteensa purettua. Veikkaan että maailma olisi paljon paljon väkivaltaisempi paikka ilman metalli-skeneä. EDIT: niin ja toi video oli kyllä surkea. Ei tee oikeutta hyvälle rumpalille. Ai nyvvai??! |
isoaarne 24.07.2011 20:30:17 (muokattu 24.07.2011 20:32:53) | |
---|
Mielestäni videossa tuli esille hienosti Gene -sedän tekninen taituruus omassa kategoriassaan. Minusta vaan on yksinkertaisesti hienoa, kun noin iso ja ruma mies pystyy soittamaan nopeasti, voimalla ja olemalla samalla täysin rento. Yrittäjiä tulee ja menee, harva yltää tuolle tasolle. Negatiivinen palaute oli toki täysin ennalta-arvattavissa, kävelin miinaan silti. E: On parempiakin soolo "suorituksia" nähty Geneltä, tuo oli minusta vain hienon simppeli pätkä. http://www.youtube.com/watch?v=cW0RIbQwOfI&fmt=18 |