Aihe: Demolevystä kysyttävää
1
Tumppi.
17.07.2011 17:49:38
Aattelin tehä bändin omista biiseistä vihdoin demolevyn, miten toimin levyn kanssa kun haluan myydä niitä muutamille tutuille, ja antaa niitä mahdollisiin keikkapaikkoihin? Teenkö kansitaiteen levyyn? Jos poltan musiikin cd-r:älle niin saanko silti periä levystä maksun?
"Miksi teen sitä? Miksi en? Joku on jo kaatanut kauniin puun tehdäkseen siitä jonkun vitun kitaran.. Joten riko se!" -Kurt Cobain
Super-Jari
17.07.2011 17:59:58
Tumppi.: Aattelin tehä bändin omista biiseistä vihdoin demolevyn, miten toimin levyn kanssa kun haluan myydä niitä muutamille tutuille, ja antaa niitä mahdollisiin keikkapaikkoihin? Teenkö kansitaiteen levyyn? Jos poltan musiikin cd-r:älle niin saanko silti periä levystä maksun?

Teet nauhan, kansitaiteen ja poltat levyt ja myyt ja jaat niitä. Ei kai siinä sen kummempaa. Onnea projektiin.
Tumppi.
17.07.2011 18:57:41
Saako niitä CD-r levyjä muka myydä ilman mitään lakimutkia? :o Joo, onnea tarvitaan, en tiiä osuuko kenenkään korvaan meidän punkrock.. :D Mutta pidän itse biiseistä ja toivon muidenkin pitävän. :)
"Miksi teen sitä? Miksi en? Joku on jo kaatanut kauniin puun tehdäkseen siitä jonkun vitun kitaran.. Joten riko se!" -Kurt Cobain
SirElwood
17.07.2011 20:03:48 (muokattu 17.07.2011 20:04:13)
Tumppi.: Saako niitä CD-r levyjä muka myydä ilman mitään lakimutkia? :o

Niin kauan kun nillä levyillä on vain ja ainoastaan sinun/bändisi omaa itse sävellettyä/sanoitettua musiikkia, niin tottakai.
Tumppi.
17.07.2011 20:47:54
Selvä peli, näillä mennään! Kiitosta taas!
Tumppi.
21.07.2011 21:35:45
Okei ongelmana on vielä tuo levyn sisältö, tein perinteistä punkrokkia omaperäisin sanoituksin, mut se ei oikeen oo mun juttu, toisaalta tein grungerokkia ja poprokkia, joten miten päätän tyylisuunnan?? :D
itsy
21.07.2011 21:46:50
Tumppi.: Okei ongelmana on vielä tuo levyn sisältö, tein perinteistä punkrokkia omaperäisin sanoituksin, mut se ei oikeen oo mun juttu, toisaalta tein grungerokkia ja poprokkia, joten miten päätän tyylisuunnan?? :D

Vaikka kysymyksestä voisikin löytää aihetta nenäilyyn, niin asian voi yksinkertaistaa:

rokkia

rokkia

rokkia

...eikö?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)