Stoalainen 20.07.2011 21:25:02 (muokattu 20.07.2011 21:25:44) | |
---|
Eipä muutako Tarantino käsikirjottamaan ja ohjaamaan seuraavat Batmanit, niin saadaan nasevaa dialogia monen tunnin edestä. Tai oikeastaan Rodriquez vois hoitaa ohjauksen. Edittiä, kyllä mie tätä elokuvaa ootan edelleen, itse asiassa tulevista elokuvista kaikkein eniten. Hyvä tulee joo, mut paras? Sittenpä sen näkee. Too weird to live, too rare to die |
Meadow 20.07.2011 21:26:07 | |
---|
Kuka muistaa vielä The Dark Knightin Schwarzenegger-one-linerit? "I like trouble" "THEN YOU'RE GONNA LOVE ME" "Do you know how I got these scars?" "NO, BUT I KNOW HOW YOU GOT THESE" "I'M NOT WEARING HOCKEY PADS" |
Jeszse 21.07.2011 08:21:08 | |
---|
Meadow: Kuka muistaa vielä The Dark Knightin Schwarzenegger-one-linerit? Minä. Just katoin ton. 13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN! |
jannu 21.07.2011 15:20:55 | |
---|
Meadow: Etkö saanut lapsena tarpeeksi huomiota? Jos ne edellisetkin oli aivan perseestä, niin mitä järkeä on tulla tännekin provoilemaan? Lähinnä sen takia, että Batman on yksi maailman kovimmista jätkistä ja on aika perseestä kun siitä tehdään paskoja elokuvia. "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |
Ygäby 21.07.2011 18:06:53 | |
---|
Meadow: Kuka muistaa vielä The Dark Knightin Schwarzenegger-one-linerit? "A little fight in you. I like that" "THEN YOU'RE GONNA LOVE ME" "Do you know how I got these scars?" "NO, BUT I KNOW HOW YOU GOT THESE" "I'M NOT WEARING HOCKEY PADS" Korjasin. Ja kyllä, erittäin makoisia olivat. |
Meadow 21.07.2011 18:08:19 | |
---|
Ygäby: "A little fight in you. I like that" Korjasin. Ja kyllä, erittäin makoisia olivat. Mun mielestä nuo olivat taas ihan helvetin huonoja, varsinkin Balemanin örinän kanssa. |
Ygäby 21.07.2011 18:10:26 | |
---|
Meadow: Mun mielestä nuo olivat taas ihan helvetin huonoja, varsinkin Balemanin örinän kanssa. Just nimenomaan se örinä oli noiden one-linereiden suola. Kun tehdään jotain överiksi, niin kannattaa sitten antaa mennä ihan kunnolla. Tai no enhän minä tiedä onko niitä one-linereita sarjakuvissakin. |
Ygäby: Just nimenomaan se örinä oli noiden one-linereiden suola. Kun tehdään jotain överiksi, niin kannattaa sitten antaa mennä ihan kunnolla. Tai no enhän minä tiedä onko niitä one-linereita sarjakuvissakin. Aika pahasti ne munsta hyppivät sieltä silmille, kun ensin yritetään olla tosi tosi synkkiä ja vakavia, ja sitten tulee tuollaisia tökeröitä one-linereita, jotka eivät edes huvita. |
jarkkkk 22.07.2011 01:17:54 | |
---|
Eipä tuosta teaserista vielä noussut mittään kutinoita. Trailerista varmasti viimeistään. Nuo Batmanin onelinerit ja se örinä ärsytti meikäläistä aikalailla edelliessä. Pahimmillaan ei edes pidä pokka kun yrittää kattoa. miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski |
BMF 22.07.2011 02:29:22 | |
---|
Beat your dick like it owes you money. |
Japsu 22.07.2011 12:21:48 | |
---|
Kyllä mua noi teaserin lopun "Matalo, matalo, Bane, Bane!" chantit aiheutti jo pientä kihelmöintiä. "Scenes from a Memory has as much to do with music as a phone book has to do with literature." |
Disposable 22.07.2011 17:52:12 | |
---|
Teaserista innostuneen katsoin uudestaan Dark Knightin. Edelleen se leffan ensimmäinen 5 minuuttia, joka oli vuotanu/vuodettu nettiin ennen julkaisua, oli paras anti. Aivan loistavan tunnelman kasasi leffalle. Loppu sitten olikin enemmän tai vähemmän perus-action, tietty Heath Ledger teki elokuvasta ainakin 2 arvostelutähteä paremman. Ehkä sen actionin takana pyöriviin teemajuttuihin kiinnitti vähän enemmän huomiota kuin muissa action-rymistelyissä, mutta paha mistään mestariteoksesta on puhua. Mestarillinen viihdyke paremminkin. Ja tuhansia kertoja olen tätä jo itkenyt, mutta se Katie Holmesin korvannut nainen ei ollu läheskään yhtä hotti kuin originelli, tuli vain pahalle tuulelle kun sitä katto. Vielä kun tähän muistaisi sen kilpikonnavertauksen joka naisesta heitettiin, oli niin osuva. Kovat on odotukset tätä trilogian viimeisintä kohtaan. Vituttaa kun se ei kuitenkaan kykene lunastamaan. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Flow 22.07.2011 19:33:57 | |
---|
Disposable: Teaserista innostuneen katsoin uudestaan Dark Knightin. Edelleen se leffan ensimmäinen 5 minuuttia, joka oli vuotanu/vuodettu nettiin ennen julkaisua, oli paras anti. Aivan loistavan tunnelman kasasi leffalle. Loppu sitten olikin enemmän tai vähemmän perus-action, tietty Heath Ledger teki elokuvasta ainakin 2 arvostelutähteä paremman. Ehkä sen actionin takana pyöriviin teemajuttuihin kiinnitti vähän enemmän huomiota kuin muissa action-rymistelyissä, mutta paha mistään mestariteoksesta on puhua. Mestarillinen viihdyke paremminkin. Ja tuhansia kertoja olen tätä jo itkenyt, mutta se Katie Holmesin korvannut nainen ei ollu läheskään yhtä hotti kuin originelli, tuli vain pahalle tuulelle kun sitä katto. Vielä kun tähän muistaisi sen kilpikonnavertauksen joka naisesta heitettiin, oli niin osuva. Kovat on odotukset tätä trilogian viimeisintä kohtaan. Vituttaa kun se ei kuitenkaan kykene lunastamaan. Katie holmesin jos sais siitä ekasta leffasta pois niin maailma olisi täydellinen...kuten minun peräpäästäjäni :D Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
Secreterial 23.07.2011 11:17:43 | |
---|
Disposable: Teaserista innostuneen katsoin uudestaan Dark Knightin. Sama! Eihän tuo nyt elokuvana mikään maailmaa mullistava ollut, mutta pirun toimiva. Nyt vielä jotenkin aukesi itselle paremmin Jokerin hulluus ja jutut. Balen örinä on kiva; harkitsen vakasti alkavani puhumaan samallalailla. Ja kyllä se leffan lopetus sai ainakin meikät odottamaan uutta leffaa melko innokkaasti. Taisin Dark Knightille antaa Leffatykissä 4/5 |
Meadow 01.08.2011 13:17:01 (muokattu 01.08.2011 13:19:07) | |
---|
Pittsburghin kuvausten jäljiltä on runsaasti hyvälaatuista kuvamateriaalia, ja kyllähän sieltä yksi massiivinen spoilerikin paljastui. Olin kyllä itse ehtinyt jo arvata ko. juonenkäänteen, joten ei sinänsä haitannut. |
WanhaWihtahousu 01.08.2011 17:22:33 | |
---|
Meadow: Pittsburghin kuvausten jäljiltä on runsaasti hyvälaatuista kuvamateriaalia, ja kyllähän sieltä yksi massiivinen spoilerikin paljastui. Olin kyllä itse ehtinyt jo arvata ko. juonenkäänteen, joten ei sinänsä haitannut. Aha? VIRHEW http://www.myspace.com/metallishtan |
Meadow 01.08.2011 17:25:18 | |
---|
WanhaWihtahousu: Aha? VIRHEW Ai capo vai? |
Dominaattori 01.08.2011 18:29:21 | |
---|
Meadow: Pittsburghin kuvausten jäljiltä on runsaasti hyvälaatuista kuvamateriaalia, ja kyllähän sieltä yksi massiivinen spoilerikin paljastui. Olin kyllä itse ehtinyt jo arvata ko. juonenkäänteen, joten ei sinänsä haitannut. Missäs moista on nähtävillä? Örp |
Meadow 01.08.2011 19:05:49 | |
---|
|
juuso a 05.08.2011 19:03:24 | |
---|
Tärkeintä on inhota ennen muita itteensä niin ei ainakaan muut kerkee sitä tekemään ensin. |