Aihe: the Rescue Rangers : Tällä tiellä
1
Demostudio
03.04.2004 14:23:24
Bändin nimi: the Rescue Rangers
Kappaleen nimi: Tällä tiellä

URL: http://koti.mbnet.fi/davelin/ttiella.mp3 (Mp3)

Suomenkielistä poppia.

Kommentteja!
davel
03.04.2004 14:54:50
Tää ei kyllä uponnut muhun ollenkaan. Itse asiassa tää oli aika ärsyttävä kaikessa taiteellisuudessaan. Ei auta vaikka kuinka yritettäisiin herätellä suuria tunteita jos itse biisi on näin mitäänsanomaton. Melodiasta ei jäänyt mitään mieleen ja teksti oli sellaista runopötköä joka ei koskettanut pätkääkään. Lisäksi tässä oli miksauksessa inhottava kihinä, karmea kitarasoolo ja liikaa pituutta. Laulajakin kuulosti aika amatöörimäiseltä.

Kiitoksia arvioinnista!
Taiteellisuus ei ainakaan omalla kohdalla ollut tavoitteena, mutta mielenkiintoinen havainto silti.

Huh, anteeksi kauheasti.

Vaikka tää onkin jo melko vanha biisi, niin kritiikki on aina tarpeen tulevia juttuja silmälläpitäen.
funkylord
03.04.2004 17:14:34

Ton krapula aamuisen arvostelun jälkeen voisin heittää oman kritiikkini.
kun biisiä on kuunneltu n.puolet:

Biisi on ehkä vähän löysä.

Laulaja voisi jostain etsiä sellaista munaa lauluun, kun nyt vaikutti vähän virren veisaamiselta tuo.

Idea ja sointuvalinnat on tosijees. Alku voisi kehittyä nopeammin. ja mennä pidemmälle. Ehkä jopa hetkellisesti vähän tiukempaankin puskentaan (hyvän maun rajoissa tietenkin)

Sanotus on kieltämättä liian monimutkainen tuon biisin musiikillisen puolen sanomaan nähden.

Voisi ehkä kertoa tuon saman referoiden, ja toistohan on päivän juttu =)

ja enpä pistäisi pahakseen, jos tuolla mutetettua trumpettiakin kuuluisi.
#KK1 Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä: 1. Älä ota paineita pienistä asioista 2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
NORTON
03.04.2004 18:30:31

Nyt tulee kehuja roppakaupalla!

Siis tämähän on juuri sellaista musiikkia josta suuri osa ihmisistä pitää. Melodia oli erittäin selkeä ja sanoitusten aihevalinta oli osunut. Jos te vielä itsekin satutte pitämään tämän tyylisestä musiikista, niin onneksi olkoon.

Mutta toteutukseen voisi kiinnittää enemmän huomiota. Ensinnäkin pianon kuvioita voisi yksinkertaistaa. Laulua pitäisi saada vahvemman kuuloiseksi. Biisi oli liian pitkä, eli tiivistystä tarvittaisiin.

Bändin nimi on hieman epäsopiva musatyyliä ajatellen, vaan mikäpä minä olen siitä mitään sanomaan ;)
Anteeksi!
NHR
17.04.2004 18:58:03

Tämä voisi olla klassikko, mutta nyt kuulostaa siltä, että se onkin monta eri klassikkoa; useimmat pätkät olen mielestäni ennenkin kuullut, joskaan en niitä esikuvia heti osaa osoittaa. Laulu toimii alussa hyvin, mutta sitä voisi ehkä pikkuhiljaa biisin edetessä kasvattaa vähän voimallisemmaksi. Soolo lähti komeasti ja voimalla käyntiin, mutta ihan sen lopussa, ennenkuin laulu alkoi uudelleen, oli hiukan höntin kuuloinen "tyhjä kohta". Biisi olisi toisaalta voinut loppua siihen, tai viimeistään siihen missä laulukin loppui. Turhan pitkä tämä on.
Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt