Kailis 15.07.2011 21:54:25 (muokattu 15.07.2011 21:55:17) | |
---|
Virveli on Sonor, joten sillä ei ole mitään väliä. Jos se splashista on kiinni, niin minusta ei miestä tulekaan... Hahaa. Mulla on setissä 4 splashiä (yksi remote hatsin yläpeltinä) joten... LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
Jarmando 15.07.2011 21:56:35 | |
---|
Timoa lainaan, kun on ihan pakko: Nyt on mies! |
sahkuifk 16.07.2011 00:37:48 | |
---|
Kailis: Nimimerkki retsi. Se on hupaisa mies. Tehtiin tuossa muutama kauppa retsin kanssa Premierin kamoista kun sellaisia oli tarjolla ja minä niitä halusin. Hauska veikko ja hauskat jutut, mulla tuskin on siinä vaiheessa kun alan kamoja myymään ja soittohommia lopettelemaan... Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta. |
Jarmando 21.07.2011 11:10:14 | |
---|
Ensin sattuu ja tapahtuu tiiviimmin ja heti perään vähäsen harvemmin: Eilen (vihdoin ja viimein) ehdin settiä kokeilemaan. Pienien säätöjen jälkeen tuntui varsin mainiolta ja se tomikin oli tukeva, kuin mikä. En laittanut samaan jalkaan enää peltiä, kun vieressä lattiatila riitti suoralle peltistandille. Demppiongelmakin kuittaantui t-paidalla. Ei vaiskaan, se toimii, mutta mieleni halajaisi jotain mekaanista, monimutkaisen näköistä ja säädettävää, joka pysyy paikallaan roudatessa. Kiitos kaikille neuvoista ja keskusteluun osallistumisesta, hyvähän tuosta tuli. Mitähän sitten tekisi, kun setti näyttää ja kuulostaa hyvältä? Pitääkö jo alkaa soittamaan/treenaamaan? Vai mustuttaisiko siltikin sen virvelin... |
Jarmando: ... Mitähän sitten tekisi, kun setti näyttää ja kuulostaa hyvältä? Pitääkö jo alkaa soittamaan/treenaamaan? Vai mustuttaisiko siltikin sen virvelin... Ei missään nimessä mitään soittohöpötystä. Joku uusi suunnitelma kehiin vaan, niin minä ainakin aina näytän tekevän... Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
jtpennane 21.07.2011 13:59:29 | |
---|
sahkuifk: Tehtiin tuossa muutama kauppa retsin kanssa Premierin kamoista kun sellaisia oli tarjolla ja minä niitä halusin. Hauska veikko ja hauskat jutut, mulla tuskin on siinä vaiheessa kun alan kamoja myymään ja soittohommia lopettelemaan... Eihän siinä muuten mitään, mut nimim. retsi on lopettanut hommat tässä vuosien saatossa aika monta kertaa ja monella eri setillä... mutta eipä siinä, jos olet tyytyväinen kauppoihin, niin mikäs siinä. Oh-hoh! Ok. |
Jarmando 26.07.2011 11:08:17 | |
---|
Nyt olisi viimeisin setuppi omissa kuvissa. Näyttäisikö soitettavalta? Yksi pelti, kun vielä vaihtuisi parempaan, niin vot! Muutoin kuulostaa, tuntuu ja näyttää itselle sopivaiselta. Ukko on nyt se rumin kokoonpanon osa, mutta se peli on pelattu, jo aikaa sitten. Ai niin, meidän ekalta keikalta videon pätkänen ja saihan sitä eksyttyä noinkin haastavassa teoksessa (1:05 pikkuisen harhailee ajatus, heh): http://www.youtube.com/watch?v=Gk-vXLyBxQk&feature=related |
Jarmando 26.07.2011 11:20:14 | |
---|
Mitä kaikkea toikaan: Setin vaihto, yksi soittotunti ja neuvot täällä (edelleenkin tarvitsee teitä kiitellä, ergoista ja muutoinkin setin sijoittelun neuvonnasta). Kuinka karmean näköisessä asennossa sitä ennen tulikaan soiteltua? 80-luvulta tähän päivään itse(väärin)soittelua ja yhdessä kuukaudessa muuttui koko paletti. No, aiemmin en ollut pätkääkään kiinnostunut kamoista, soitin vain ja oikean käden hitaus minut tähän ensiksi patisti... |