isomela 07.06.2011 08:18:00 | |
---|
kallefuture: Pidät sitte kans. Kalle No tietty pidän! Oikeesti. Pitopeli kato! Vi tar i munnen! /BD |
kingnothing 11.07.2011 15:36:31 | |
---|
|
isomela 13.07.2011 14:01:03 | |
---|
Klubijäsenyyttä vahvistaakseni koulubussinkeltainen 51reissue P-basso palasi tänään omistukseen! Pitopeli! Vi tar i munnen! /BD |
Hannu A 13.07.2011 17:30:54 | |
---|
ylläolevaan viitaten klubijäsenyys vastaavasti heikentynyt... Huomenna vahvistunee ibanezlaisella kloonilla jos ei ihan ihmeitä satu. "Työpaikalla kukaan ei kuule huutoasi, ellet lähetä sitä sähköpostilla" -Taloussanomat 28.11.2010 |
doktorkoo 18.07.2011 16:09:35 | |
---|
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
http://www.myspace.com/themisbeats |
Esa H 20.07.2011 00:10:30 | |
---|
Millainen olisi mahdollisimman kevyt presari spekseiltään ? Minulla on huonot olkapäät ja tähän mennessä ei ole tullut vastaan sellaista millä pystyisi soittamaan pidempiä aikoja. Ongelmana ovat etupainoisuus ja paino yleensä. |
poppamies 20.07.2011 00:22:18 | |
---|
G strings are for strippers |
Esa H: Millainen olisi mahdollisimman kevyt presari spekseiltään ? Minulla on huonot olkapäät ja tähän mennessä ei ole tullut vastaan sellaista millä pystyisi soittamaan pidempiä aikoja. Ongelmana ovat etupainoisuus ja paino yleensä. Fenderin Aerodyne taitaa olla normaalimittaisista kevyin. En muista, miten kaulapainoinen se oli vai oliko ollenkaan. Aerodyne Presareita ei kovinkaan liiku käytettynä. Voisin itsekin ostaa sellaisen taas. "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
Esa H 20.07.2011 22:14:14 | |
---|
Rock-Ola: Fenderin Aerodyne taitaa olla normaalimittaisista kevyin. En muista, miten kaulapainoinen se oli vai oliko ollenkaan. Aerodyne Presareita ei kovinkaan liiku käytettynä. Voisin itsekin ostaa sellaisen taas. En ole tuollaista päässyt kokeilemaan. Minulla on AD Jatsari ja se on ergonomialtaan ja saundeiltaan meikäläiselle melkolailla täydellinen. Siinä on P/J -mikitys. AD- Presarissakin on P/J mikitys. En tiedä paljonko noiden saundeissa on loppupeleissä eroa. |
JussiKoo 20.07.2011 22:17:08 | |
---|
Esa H: En ole tuollaista päässyt kokeilemaan. Minulla on AD Jatsari ja se on ergonomialtaan ja saundeiltaan meikäläiselle melkolailla täydellinen. Siinä on P/J -mikitys. AD- Presarissakin on P/J mikitys. En tiedä paljonko noiden saundeissa on loppupeleissä eroa. Hyvin samankaltaisia ovat. Mulla ollu molemmat. Kaula ja muotoilu toki eroavat. "Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |
Seba 21.07.2011 01:54:17 | |
---|
Rock-Ola: Hyvin samankaltaisia ovat. Mulla ollu molemmat. Kaula ja muotoilu toki eroavat. ei kai nuossa juuri sointieroja ole, jotain hyvin pientä presarin oletetun paksumman kaulan takia? en kyllä presarin tappien sijoittelun ansiosta ole mokomaa tullut vastaan joka kaulapainoinen olisi. JAK: Hei muuten, kun katoin tota Mama-dokkaria niin ennen sitä mulla on ollu käsitys susta et oot wanha läski mut olitki tollanen adonis-tyyppinen tatuoitu nuori kaveri. Aika kiva huomata taas et miten ennakkoluulot karisee totuuden myötä. Onneks olkoon! |
2541 21.07.2011 10:20:48 (muokattu 21.07.2011 10:22:43) | |
---|
Seba: ei kai nuossa juuri sointieroja ole, jotain hyvin pientä presarin oletetun paksumman kaulan takia? Aerodyne Jazzia kokeilleena voin sanoa, että "just sitä" Precision -soundia siitä ei saa koska P-mikki on Jazzin etumikin asemissa. Tallamikki on taas Aerodyne P:ssä hiukka lähempänä tallaa, joten eroja on siinäkin. http://img701.mytextgraphics.com/ph … 2008/07/08/cimg0018a-4b45w4j08.jpeg |
Esa H 21.07.2011 20:56:09 | |
---|
2541: Aerodyne Jazzia kokeilleena voin sanoa, että "just sitä" Precision -soundia siitä ei saa koska P-mikki on Jazzin etumikin asemissa. Tallamikki on taas Aerodyne P:ssä hiukka lähempänä tallaa, joten eroja on siinäkin. http://img701.mytextgraphics.com/ph … 2008/07/08/cimg0018a-4b45w4j08.jpeg Näimpä. AD Jatsari pelkällä P-mikillä soitettuna ei kuullosta Presarilta. |
PBbass62 27.07.2011 20:47:30 | |
---|
Onko vielä pitkä matka jonnekkin? |
Nazareth 29.07.2011 15:46:09 | |
---|
Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa. |
PasiB 02.08.2011 16:07:07 | |
---|
Vaatevalintojen kultainen sääntö: kaikki passaa mikä peittää.. |
Pyyttoni 03.08.2011 16:25:27 | |
---|
Noni, nyt voin liittyä tänne tämän vuoden Highway Onella. "Mut miks basso?!" -JP 14 v |
don_D.o.e. 05.08.2011 14:41:48 | |
---|
Tervehdys P-ihmiset. ikinä en oo oikeella resarilla soittanu mutta Cortin ElectricBass p-kopion - hyvin todennäkkösesti viime vuosituhannen loppupuolelta - omistan... tai itseasiassa toistaseks vasta 3/4 sellasesta. joskus 8 vuotta sitten ostin siitä puolet. toiseen puoliskoon sain obligaation. nyt soittimen kokonais hinta putos just viime viikolla 20%. jee. kohta se on mun. Moneen kertaan meinannu myydä mitä ei oo sitten kuitenkaan ikinä tapahtunu. Nyt sitten bändikaverien yllytyksestä jouduin ottamaan sen uudestaan ihan vakikäyttöön ku pitkän aikaa oli varalla. Ja onhan se hieno soittaa ku jytisee munaskuissa asti. mutta irtooko tollasella selityksellä paikkaa p-klubissa? Edellinen vanhahko Warwick Streamer std4 oli tähän verrattuna ku kivipaasi. En osannu totutella sitten mitenkään siihen ettei soittoa tunne. Ibanezin 1006efm prestige tuli tilalle ja sehän jytis kyllä. mutta se kuutosen kaula... ja ne kaikki ruuvattavat elektroniikat. oli just niin vaikeita ku pelkäsinkin. Joskus soitelllu myös jazzaria mutta sekään ei kutittele tuolla alakerrassa niinku tää mun wanha kunnon bemari. Vähän muovinen soundi on kyl ja pitäs ehkä kokeilla heittää tohon lisäks sellai jazz-mikki... ja itseasiassa ehkä uusia nää nykysetkin mikit ... ja oikeestaan koko elektroniikka ku välillä vähän suhistaa... ja kevyemmät virittimet ku kaula painuu. mutta aivan mahtava soittotuntuma kaikista noista hyvistä ominaisuuksista huolimatta. Yamahan jossain BB:ssä oli kans aika hyvä tuntuma. ja itseasiassa toi mun viisikielinen nauhattomaksi modattu wolf:kin hytkyy jo aika mukavasti. Ja tästä pääsenkin itse siaan, ku haluisin kysyä nyt oikein "asiantuntijoilta" (sori noi lainausmerkit vaan lipsahti) että missä muissa bassoissa saa tuta samalla tavalla sen mitä skulaa? tää on tietty aivan väärä thredi tälle kysymykselle, ja sitäpaitsi en tiiä onko tää oikeille resareille ees ominaista. mutta jos tulee mieleen jotain esimerkkejä - edes niitä huonoja - niin lukisin niistä suurella mielenkiinnolla! Joku kelvollinen kakkosbasso ku pitäs taas hommata. Playing Music is pretty much like Making Love to a Beautiful Woman. |
don_D.o.e. 12.08.2011 18:28:01 (muokattu 12.08.2011 18:29:03) | |
---|
noh ... kun ei asintuntijoiden suosituksia kuulu niin kokeillaan miten tollanen eksoottinen härveli ku epiphonen blackbird toimis kakkos nelosena ... rautaristit kaulassa vähän kyllä arvelluttaa... Playing Music is pretty much like trying to get to bed with a Beautiful Woman. |
J.Nikkanen 12.08.2011 19:23:52 (muokattu 12.08.2011 19:26:04) | |
---|
don_D.o.e.: Ja tästä pääsenkin itse siaan, ku haluisin kysyä nyt oikein "asiantuntijoilta" (sori noi lainausmerkit vaan lipsahti) että missä muissa bassoissa saa tuta samalla tavalla sen mitä skulaa? tää on tietty aivan väärä thredi tälle kysymykselle, ja sitäpaitsi en tiiä onko tää oikeille resareille ees ominaista. mutta jos tulee mieleen jotain esimerkkejä - edes niitä huonoja - niin lukisin niistä suurella mielenkiinnolla! Joku kelvollinen kakkosbasso ku pitäs taas hommata. Mun kaikki bassot soi. Hyvin. Siksi ne mulla on. Eli MPU 5 "Marco Carbonara", Ibanez SR910 ja ATK 600 sekä nauhaton Fender P-bass. Joku noista tarttis myydä kun kaikkia ei tartte, mutta on niin vaikea luopua niistä kun on kiintynyt niihin niin kovin. edit: Niin joo, Iban Axstarin myin poijes koska se ei oikein soinut niinkuin halusin, siitä puuttui "se jokin" ja sitten tietty joku halpis epiluuri oli ihan typerä hankinta. Washburn force 40 bassosta luopuminen on sittemmin hieman harmittanut, se oli kova peli. ...siis asiahan ei todellakaan ole näin. |