Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ezdrummerin lisäosa Vintage Rockin sarjanumero ei kelpaa ?
1
JPQ
19.07.2011 23:18:11 (muokattu 19.07.2011 23:19:11)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ezdrummerin lisäosa Vintage Rockin sarjanumero ei kelpaa toontrackin sivulle ?
tarkistin viisi kertaa että oikein pitäs olla. Jazz lisä osa ja Ezdrtummer itse meni nätisti. Osto paikkaan ja Toonrackiin on otettu jo yhteyttä mutta ajattelin jos joku osaisi sanoa jotain.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
JPQ
20.07.2011 01:39:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastasivatkin jo olin sittenkin aivan oikein 5 kertaa lukenut koodin väärin nyt skulaa. harmi ettei voi kuunella varsinaisilla kajareilla tähän aikaan mutta mac minin sisäiselläa arvioituna oikea ostos. kaikki muu toimii ainakin vaikeimmasta en tiedä eli haitsuista no mieleiset haitsut on todella tuskan paikka itselleni suljetut usein liian tök... en löytänyt kuvasta kohtaa mistän open hihat klikataan. no nuotti kartan ohjeista löysin miutta tarkoitan siitä rumpusetin kuvasta.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
JPQ
20.07.2011 12:52:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on päivällä tullut testattua kuulostaa hyvältä eikä ainakaan kuvaa klikaten ole sitä tök tautia... joka nyt siis viittaa minun makuuni hieman liian lyhyeen sampleen jossa liikaa yläsäveliä. kuulostaen jotenkinkarkealta siis.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «