Weetoz 16.07.2011 09:23:53 | |
---|
VeKrio: Olis kiva kun joku panis mut sellaiseen Tekniikan maailma -tyyppiseen sokkotestiin, että onksnää vain psyykkisiä hölmöjä fiilisjuttuja (Remo on vanha merkki, kiva logo ja simppelin kevyt olemus) ja näinpoispäin. Sama setti kolmella eri kalvotuksella. Minulla on 10, 12, 14 ja 16 tomit, joista 16-tuumasessa on evansin coated g2 ja muissa on remon coated emperorit. Kyllä siinä huomaa ihan selvästi, että soundi on erilainen, ja vielä nimenomaan silleen, että sitä evansia sanoisin jotenkin muovisemmaksi. Tämän perusteella uskaltasin kyllä väittää, että kyseessä ei oo psyykkinen juttu. Ite vaihdan ehdottomasti kaikkiin tomeihin uudet coated emperorit, kunhan saan vain aikaiseksi. Tosiaan nyt on aquarinitkin testattu läpi, ja tomien osalta minullekin on jäänyt samanlaiset fiilikset noista, eli Evansit ei toimi, Aquarianit on ihan jees ja Remot on parhautta. Basarissa ja virvelissä taas tykkään käyttää Aquarianin SK1:stä ja Texture coatedia. |
J_Mikkonen 18.07.2011 22:07:37 | |
---|
|
ostany 18.07.2011 23:32:25 | |
---|
VeKrio: Evansin muovinen saundi parhaimmillaan. Laitoin kokeilumielessä kirkkaan EC2:sen 16" minibasarin lyömäkalvoksi, niin kalvosta irtosi demppaamattomana sellainen muovinen korkea vinkaisu, kuin koripallosta parketilla (u know). |
-Dr.DW- 19.07.2011 11:31:42 | |
---|
Viina on viisasten juoma, vaan toimii se vähän tyhmemmälläkin. |
Epämuusikko 19.07.2011 12:36:04 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
ostany: Laitoin kokeilumielessä kirkkaan EC2:sen 16" minibasarin lyömäkalvoksi, niin kalvosta irtosi demppaamattomana sellainen muovinen korkea vinkaisu, kuin koripallosta parketilla (u know). Itse en kyllä ihan ensimmäisenä laittaisi ec2:sta basarinkalvoksi. Vähän sama ku sanois että emperor on paska kalvo ku se ei toimi snaren alakalvona. :P ...paitsi että miltäköhän Larsista tuntuu kun se ihan varmaan tietää että kaikki jazz- ym. taiteilijat (insinöörejä unohtamatta) ei pidä sitä minään? Varmaan nauraa koko matkan pankkiin |
ostany 19.07.2011 17:50:22 (muokattu 19.07.2011 17:51:38) | |
---|
ferodoz: Itse en kyllä ihan ensimmäisenä laittaisi ec2:sta basarinkalvoksi. Vähän sama ku sanois että emperor on paska kalvo ku se ei toimi snaren alakalvona. :P Kerro mulle minkä rummun tulee kuulostaa koripallolta, niin mä laitan sen Evanssin siihen ;) Remon kirkas Pinstripe toimi samassa käyttötarkoituksessa, eikä päästänyt mitään ylimääräisiä vinkaisuja. Mun tietääkseni EC2 on tarkoitettu tomin lyömäkalvoksi ja 16" tomin lyömäkalvoksi sen laitoin, joten ihan oikea kalvo on siihen rumpuun. |
moderndrummer88 19.07.2011 17:54:00 | |
---|
ostany: Mun tietääkseni EC2 on tarkoitettu tomin lyömäkalvoksi ja 16" tomin lyömäkalvoksi sen laitoin, joten ihan oikea kalvo on siihen rumpuun. Jos haluaa pienestä basaristaan tomisoundin niin silloin kai sitten. |
ostany 19.07.2011 18:07:19 | |
---|
moderndrummer88: Jos haluaa pienestä basaristaan tomisoundin niin silloin kai sitten. No kerro sitten omakohtaisen kokemuksen perusteella että mikä kalvo, jos ei kaksikerroksinen tomikalvo? |
markkuliini 19.07.2011 18:37:37 | |
---|
ferodoz: Vähän sama ku sanois että emperor on paska kalvo ku se ei toimi snaren alakalvona. :P Niin on. Tosi vähän. :P Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
VeKrio 19.07.2011 18:47:07 (muokattu 19.07.2011 18:47:27) | |
---|
Jos kalvo on väärä, niin se on sitten väärä. Ei oikeasta parempaa löydy eikä väärästä huonompaa. Korva se on mikä määrää. (Huh.) Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |
ferodoz 20.07.2011 00:17:50 (muokattu 20.07.2011 00:23:19) | |
---|
ostany: No kerro sitten omakohtaisen kokemuksen perusteella että mikä kalvo, jos ei kaksikerroksinen tomikalvo? Lähtisin liikkeelle 16" basarikalvoista. Esim Ps3 / EQ3 / EQ4 ? VeKrio: Jos kalvo on väärä, niin se on sitten väärä. Ei oikeasta parempaa löydy eikä väärästä huonompaa. Korva se on mikä määrää. (Huh.) Näimpä. Omaan korvaan Evans on paljon paremman kuuloinen, ja muutenkin ominaisuuksiltaan järkevämpi, joten mikä on ongelma? markkuliini: Niin on. Tosi vähän. :P On ihmisiä jotka haluaa ymmärtää, ja sitten on ihmisiä jotka ei halua ymmärtää. :P ...paitsi että miltäköhän Larsista tuntuu kun se ihan varmaan tietää että kaikki jazz- ym. taiteilijat (insinöörejä unohtamatta) ei pidä sitä minään? Varmaan nauraa koko matkan pankkiin |
ferodoz 20.07.2011 00:20:28 (muokattu 20.07.2011 00:21:29) | |
---|
Tuplat. ...paitsi että miltäköhän Larsista tuntuu kun se ihan varmaan tietää että kaikki jazz- ym. taiteilijat (insinöörejä unohtamatta) ei pidä sitä minään? Varmaan nauraa koko matkan pankkiin |
ostany 20.07.2011 01:02:25 | |
---|
ferodoz: Lähtisin liikkeelle 16" basarikalvoista. Esim Ps3 / EQ3 / EQ4 ? No jos sen aikuisten oikeesti tekisit, niin huomaisit ettei se toimi. Basarikalvo on erilainen rakenteeltaan, eikä se käy tomiin ja 16" minibasarissa kannattaa käyttää kaksikerroskalvoja, jotta soundi on "basarimaisempi". Tämä siis jos verrataan PS3:seen; noitten Evanssin kelmujen rakenteeseen en ole perehtynyt. Jos demppaavaa kalvoa hakee, niin "paras" kalvo (Remon tuotteista) olisi PS4 tomikalvona, mutta Pinstripe tai Emperorkin toimii pienen dempin kanssa yhtälailla. |
markkuliini 20.07.2011 07:28:10 | |
---|
ferodoz: Lähtisin liikkeelle 16" basarikalvoista. Esim Ps3 / EQ3 / EQ4 ? Niinkuin joku jo sanoi 16" tomikalvo ja 16" bassarikalvo eivät ole ihan samankokoiset. En ole ihan 100% kumminpäin ero olikaan, mutta muistaakseni bassarikalvo on hieman isompi. Syy on rumpujen vanteissa. Bassarin kalvo ei siis useinkaan mahdu tomin metallivanteen "sisään" ja tomikalvo meinaa holahtaa hieman isommasta bassarin puuvanteesta läpi. On ihmisiä jotka haluaa ymmärtää, ja sitten on ihmisiä jotka ei halua ymmärtää. :P Ja on ihmisiä jotka ei jaksa köpöjä vertauksia. :D Virvelin alakalvon ja emperorin paksuusero on lähes 5-kertainen... 3 mil vs. 14 mil. Onko Ec2:sen ja Evansin bassarikalvojen ero noin konkreettinen? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
ferodoz 20.07.2011 08:27:33 | |
---|
markkuliini: Niinkuin joku jo sanoi 16" tomikalvo ja 16" bassarikalvo eivät ole ihan samankokoiset. En ole ihan 100% kumminpäin ero olikaan, mutta muistaakseni bassarikalvo on hieman isompi. Syy on rumpujen vanteissa. Bassarin kalvo ei siis useinkaan mahdu tomin metallivanteen "sisään" ja tomikalvo meinaa holahtaa hieman isommasta bassarin puuvanteesta läpi.
Ja on ihmisiä jotka ei jaksa köpöjä vertauksia. :D Virvelin alakalvon ja emperorin paksuusero on lähes 5-kertainen... 3 mil vs. 14 mil. Onko Ec2:sen ja Evansin bassarikalvojen ero noin konkreettinen? Multa meni kyllä ihan ohi toi joita että sitä on tomiksi sanottu jossain vaihees. Minibasarista kuulin kyllä puhuttavan. Ja ärsyttää lähinnä se että jos joku tykkää käyttää esim ambassadoria tomeissa lyöntikalvona, ja päätyy kokeilemaan evansia joka on jostain syystä aina joku ec2 tai vastaava. Sitte itketään ku ei enää soi. Markkuliini, noita köpöjä vertauksia on koko muusikoidennetti täynnä, ja sekö alkas ärsyttämään justiin äsken? ...paitsi että miltäköhän Larsista tuntuu kun se ihan varmaan tietää että kaikki jazz- ym. taiteilijat (insinöörejä unohtamatta) ei pidä sitä minään? Varmaan nauraa koko matkan pankkiin |
markkuliini 20.07.2011 09:05:56 | |
---|
ferodoz: Multa meni kyllä ihan ohi toi joita että sitä on tomiksi sanottu jossain vaihees. Minibasarista kuulin kyllä puhuttavan. Multa ei menny ohi. :) Ja ärsyttää lähinnä se että jos joku tykkää käyttää esim ambassadoria tomeissa lyöntikalvona, ja päätyy kokeilemaan evansia joka on jostain syystä aina joku ec2 tai vastaava. Sitte itketään ku ei enää soi. Ehkä sun pitää mennä ärsyyntymään siihen ketjuun missä noin itketään. Nyt itketty kun ei enää soi. Ongelma oli ruma sointi. Itse olen kokeillut pari satsia G2:sia keikkasetin tomeissa. Hävisivät kaikilla osa-alueilla Remon emperorille. Soundissa, tatsissa, kestävyydessä ja hinnassa. Markkuliini, noita köpöjä vertauksia on koko muusikoidennetti täynnä, ja sekö alkas ärsyttämään justiin äsken? Ei mun mielestä ole täynnä, mutta vaikka olisikin, niin aina ne on yhtä köpöjä ja ärsyttäviä. Ja pitääkö M.nettiä siis täyttää säännöllisesti köpöillä vertauksilla, vai onko suurikin vaara että ne loppuvat? :D Suomeksi sanottuna siis; mun mielestä on huonoin mahdollinen selitys se, että tekee asioita koska muutkin tekee. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
ferodoz 20.07.2011 10:44:11 | |
---|
markkuliini:Itse olen kokeillut pari satsia G2:sia keikkasetin tomeissa. Hävisivät kaikilla osa-alueilla Remon emperorille. Soundissa, tatsissa, kestävyydessä ja hinnassa. Jep, vältetään siis paskoja vertauksia jatkossa. :D Ja joo, ehkä tätä keskustelua voi tosiaanki jatkaa jossain muualla. ...paitsi että miltäköhän Larsista tuntuu kun se ihan varmaan tietää että kaikki jazz- ym. taiteilijat (insinöörejä unohtamatta) ei pidä sitä minään? Varmaan nauraa koko matkan pankkiin |
Deino 20.07.2011 19:40:49 | |
---|
|
Bobana 20.07.2011 22:00:26 | |
---|
Deino: Uutta Dirty Loopsia: http://www.youtube.com/watch?v=Ko0kdCf0zTE Hienosti ne pojat kyllä vetää mutta puolet siittä on tota yli-miksauksen tuotosta. Super-steriiliä. Yäk. Kaikki on haettu viimosen päälle kohilleen ja toi tupla tai tripla-laulu käräytti kyllä. Tais jo Markkuliini jossain vaiheessa protestoida ja oikeessa oli jo silloin. Ei muuta mutinaa tällä kertaa. : ) Ai nyvvai??! |