Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Strings.fi
1 2 3 4 5
htomperi
18.07.2011 18:28:21 (muokattu 18.07.2011 18:30:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,
 
Onko kellään tilauskokemuksia tuosta firmasta http://www.strings.fi/PublishedService?pageID=10 Tilasin sieltä toista viikkoa sitten pari settiä flatwoundeja. Tilausvahvistus tuli heti sähköpostiin.
 
Rahat katosivat tililtä, mutta tuotteita ei ole näkynyt. Sähköpostiin ei vastata eikä verkkosivulla olevaan puhelinnumeroon.
 
Ihmettelen vaan, kun Saksanmaalta samainen toimitus tuli todellakin kolmessa päivässä.
 
Minnekäs tästä reklamois?
 
Jeszse
18.07.2011 18:29:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sotilaskoira: Minnekäs tästä reklamois?
 
Esimerkiks tohon puhelinnumeroon joka sivuilta löytyy.
 
13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
htomperi
18.07.2011 18:31:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Esimerkiks tohon puhelinnumeroon joka sivuilta löytyy.
 
No kun numerosta ei vastata. Olen yrittänyt aukioloaikoina ja niiden ulkopuolella, mutta ei.
 
tommi m
18.07.2011 18:31:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sotilaskoira: Hei,
 
Onko kellään tilauskokemuksia tuosta firmasta http://www.strings.fi/PublishedService?pageID=10 Tilasin sieltä toista viikkoa sitten pari settiä flatwoundeja. Tilausvahvistus tuli heti sähköpostiin.
 
Rahat katosivat tililtä, mutta tuotteita ei ole näkynyt. Sähköpostiin ei vastata eikä verkkosivulla olevaan puhelinnumeroon.
 
Ihmettelen vaan, kun Saksanmaalta samainen toimitus tuli todellakin kolmessa päivässä.
 
Minnekäs tästä reklamois?

 
Mulla on tavarat tullu aina noin. 3-4 päivässä.
 
http://www.youtube.com/watch?v=QzcoLzF71qo
Jeszse
18.07.2011 18:31:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sotilaskoira: No kun numerosta ei vastata. Olen yrittänyt aukioloaikoina ja niiden ulkopuolella, mutta ei.
 
Kas perkelettä. Olisin ehkä tarkemminki voinu lukee alotusviestin, pahoittelut. :D
 
13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
htomperi
18.07.2011 18:35:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tommi m: Mulla on tavarat tullu aina noin. 3-4 päivässä.
 
Euromäärä nyt ei ole suuren suuri, mutta ottaa tosissaan päähän kun ei saa yhteyttä, jotta vois selvitellä delayn syytä.
 
pyver22
18.07.2011 18:37:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mullekkin on tullut aina kun oon tilannut.
 
Ei helvetti tuli tässä mieleen kun tuossa joskus vuosi sitten, kun olivat postissa meinanneet hukata pakettini ja kun kerroin firman nimen niin ilmeisesti virkailija + muut jonossa olleet luulivat ilmeistä päätellen meikäläisen tilanneen alkkarit. Hävetti ja hävettää yhä..
 
tommi m
18.07.2011 18:39:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pyver22: Kyllä mullekkin on tullut aina kun oon tilannut.
 
Ei helvetti tuli tässä mieleen kun tuossa joskus vuosi sitten, kun olivat postissa meinanneet hukata pakettini ja kun kerroin firman nimen niin ilmeisesti virkailija + muut jonossa olleet luulivat ilmeistä päätellen meikäläisen tilanneen alkkarit. Hävetti ja hävettää yhä..

 
: D Itelläki käyny tommosia kauhukuvia mielessä..
 
http://www.youtube.com/watch?v=QzcoLzF71qo
Kivijalka
18.07.2011 19:04:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tommi m: : D Itelläki käyny tommosia kauhukuvia mielessä..
 
Meikäläinen saa aina outoja katseita kun pukeudun tyylikkääseen Elixir Strings-paitaani, nyt tiedän miksi. ;)
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Spiral
18.07.2011 19:52:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pyver22: Kyllä mullekkin on tullut aina kun oon tilannut.
 
Ei helvetti tuli tässä mieleen kun tuossa joskus vuosi sitten, kun olivat postissa meinanneet hukata pakettini ja kun kerroin firman nimen niin ilmeisesti virkailija + muut jonossa olleet luulivat ilmeistä päätellen meikäläisen tilanneen alkkarit. Hävetti ja hävettää yhä..

 
Nauroin onnessaan kotonani.
 
McNulty
18.07.2011 20:17:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliskohan nyt vaan kyse pahimmasta kesälomakaudesta? Tietääkseni Strings.fi -kuvioita pyörittää eräs pariskunta ja saattavat olla lomalla kuten niin kovin moni muukin suomalainen. Onpi vaan voinut jäädä mainitsematta sivuille moinen... inhimillistä kuitenkin.
 
No Speakers! No Bodykits! No Bullshit!
Krice
18.07.2011 20:24:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei vaikuta kovin ammattimaiselta puuhalta tuon firman toiminta. Ihan hyvin se homma vaikutti toimivan, mutta eivät osaa näköjään hoitaa ongelmatilanteita.
 
Checy
18.07.2011 20:44:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pariin otteeseen tilannut, ja toiminut moitteettomasti. Pari päivää kesti toimituksessa
 
niinkö
Little Savage
18.07.2011 22:04:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Odota nyt pliis edes viikko. Ajattelin sano tän V:mäiseen sävyyn, mutta ei se ole kiva kun mennään heti nettiin itkemään palvelusta. Suomi ei ole sama kuin Saksa.
 
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana.
htomperi
18.07.2011 22:27:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Little Savage: Odota nyt pliis edes viikko. Ajattelin sano tän V:mäiseen sävyyn, mutta ei se ole kiva kun mennään heti nettiin itkemään palvelusta. Suomi ei ole sama kuin Saksa.
 
No nyt on tilausvahvistuksesta kulunut puoltoista viikkoa. Eikä tämäkään mitään kärsimätöntä valitusta ole. Ei tämmöinen palvelu nyt suorastaan ruoki suosimaan suomalaista liiketoimintaa, jos ulkomailta saa palvelua sekunnissa sähköpostilla tai puhelimella.
 
Kuten sanottu pieni juttu tämä on, mutta olen maksanut palvelusta, jossa toimitusehdoissa sanotaan: toimitus 1-3 päivää, ja minulle tämä ei tarkoita todellakaan kahta viikkoa!
 
Krice
18.07.2011 22:40:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Little Savage: Suomi ei ole sama kuin Saksa.
 
Niin.. täällä ei asiakkaalle välttämättä selvitetä mitä tilaukselle lopulta tapahtui, kun se ei tullutkaan.
 
spelbyxor
18.07.2011 22:55:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tilannut varmaan kymmenkunta kertaa tuolta kieliä, piuhoja yms. pientä, ja aina on tullut parissa kolmessa päivässä... veikkaisin myös tuota kesälomaa minkä joku jo mainitsi.
 
Rämppy
18.07.2011 23:27:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sotilaskoira: No nyt on tilausvahvistuksesta kulunut puoltoista viikkoa. Eikä tämäkään mitään kärsimätöntä valitusta ole. Ei tämmöinen palvelu nyt suorastaan ruoki suosimaan suomalaista liiketoimintaa, jos ulkomailta saa palvelua sekunnissa sähköpostilla tai puhelimella.
 
Kuten sanottu pieni juttu tämä on, mutta olen maksanut palvelusta, jossa toimitusehdoissa sanotaan: toimitus 1-3 päivää, ja minulle tämä ei tarkoita todellakaan kahta viikkoa!

 
Todella huonoa meininkiä kauppiaan taholta. Tuollaista ei tosiaan pidä sulattaa vaikka olisi kuinka "kesälomakausi" tai mikälie krapulakausi. Huomattavasti ammattimaisempaa otetta toivoisin kauppiaalta.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
charvette
19.07.2011 07:47:35 (muokattu 19.07.2011 07:48:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama täällä, tavarat ovat tulleet joka kerta hyvin nopeasti.
Toki tuo vituttaa jos ei tieto kulje ex. kesälomasta tms.
 
spelbyxor: Olen tilannut varmaan kymmenkunta kertaa tuolta kieliä, piuhoja yms. pientä, ja aina on tullut parissa kolmessa päivässä... veikkaisin myös tuota kesälomaa minkä joku jo mainitsi.
 
Fantasmic
19.07.2011 08:44:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Little Savage: OSuomi ei ole sama kuin Saksa.
 
Juu ei.. Täällähän ei siis tarvi toimittaa maksettuja tuotteita. ;)
Hidastelun toki pienemmillä liikkeillä jymmärtää muttei sitä jos yhteydenottoihin ei vastata ollenkaan. Ei anna kovin ammattimaista kuvaa.
 
TOIMITUSAIKA Normaali toimitusaika on 1 - 3 vuorokautta siitä päivästä laskien jolloin tilaus on jätetty.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «