oizo 11.07.2011 14:27:22 | |
---|
Joo, erinomainen oli Voutilaisen rumpali perjantaina Iisalmen Olusten keikalla. Hyvä meininki ja soitto groovasi todella hienosti. Hyvä keikka kaikin puolin, Laura on loistava esiintyjä. Kylmät väreet tuli Kesäsateen kohdalla. sattuuhan näitä |
jakeni 12.07.2011 15:48:03 | |
---|
Sanonpa vaan ja kehuskelen,että Larry Kauppinen ja Joksi Reijonen ovat pro hemmoja näissä soitto/laulu touhuissa.Lisäksi aivan vitun mukavia tyyppejä! Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
Deccho 12.07.2011 18:07:11 | |
---|
Kehaista täytyy Riku Niemen, Kepa Kettusen ja Heinä Niemisen pitämää eilistä ja tämänpäiväistä rytmiklinikkaa. Ilo oli olla mukana. Samalla selvisi, mistä 'Heinä' kutsumanimi on tullut. |
jon lord 13.07.2011 23:26:53 | |
---|
Nina Åström on yksi maailman parhaista naislaulajista. Koskenpään kirkossa oli tänään konsertti ja olin siellä virkani puolesta, mutta en ole yhtään pahoillani siitä. Aivan kypällä toimiva setti ja soundit huippuluokkaa. Taustalla kitara ja perkussiot ja kaikki pienetkin sihinät perkkareista kuului selkeästi ja se Ninan laulu, aivan upeata tulkintaa ja tuli sielusta ja syvältä. Hienot nyanssit ja loppuun asti ajateltua kokonaisuutta. Nina soitti itse pianoa ja oli hieno nauhattoman basson soundi vasuribassolla. Komea kokonaisuus. COVS jäsen N.o 3 |
poppamies 14.07.2011 11:45:49 | |
---|
jon lord: Nina Åström on yksi maailman parhaista naislaulajista. Koskenpään kirkossa oli tänään konsertti ja olin siellä virkani puolesta, mutta en ole yhtään pahoillani siitä. Aivan kypällä toimiva setti ja soundit huippuluokkaa. Taustalla kitara ja perkussiot ja kaikki pienetkin sihinät perkkareista kuului selkeästi ja se Ninan laulu, aivan upeata tulkintaa ja tuli sielusta ja syvältä. Hienot nyanssit ja loppuun asti ajateltua kokonaisuutta. Nina soitti itse pianoa ja oli hieno nauhattoman basson soundi vasuribassolla. Komea kokonaisuus. Nina on muutenkin aivan syötävän meillyttävä persoona. Tiedän koska on täältä meidän kylältä. G strings are for strippers |
Bronks 17.07.2011 13:13:59 | |
---|
Jo Stance eilen Pori Jazzissa. Mahtavuutta! Don't take me serious, I'm just playing. |
EP 17.07.2011 17:20:02 | |
---|
No ite en ny tanssinu, mut kiva nähdä jälleen kerran miten ihmiset jammas (tanssi) jazzmusiikin tahdissa! |
Sinitaivas, Myrskytuuli, La Strada ja Dallapé: Oivallista! |
jykke65 18.07.2011 13:54:06 | |
---|
En tiedä kuuluuko ihan tänne mutta pakko sanoa ett Mikko T ja Mikko Mäkeläinen vetivät isäni hautajaisissa Lapin Kesän sellaisella ammattitaidolla ja tulkinnalla että saattoväki on vieläkin kunnioituksesta mykistynyt ja minä ylpeä. Koitettaisko kerrankin aloittaa kaikki samasta biisistä ja samaan aikaan? |
Musiikkia korville 21.07.2011 20:13:03 | |
---|
Bronks: Jo Stance eilen Pori Jazzissa. Mahtavuutta! Tuon kuuntelin vähän kauempana vippi -teltan kupeessa, mutta toimi! Elton veti mun mielestä ihan svidun hienosti ja sen kävin kattomassakin. Ja vaikka noin toimin, niin noista jutuista ei tod pysty päättelemään mun seksuaalista suuntautumista. :) By: MK |
KoskPaavo 21.07.2011 22:56:10 | |
---|
Musiikkia korville: Tuon kuuntelin vähän kauempana vippi -teltan kupeessa, mutta toimi! Elton veti mun mielestä ihan svidun hienosti ja sen kävin kattomassakin. Ja vaikka noin toimin, niin noista jutuista ei tod pysty päättelemään mun seksuaalista suuntautumista. :) Elton John on huippu , suuntautui se/sä vaikka kuuhun. Vajaa 40 v sitten "Goodbye Yellow Brick Road" kolahti totaalisesti. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Musiikkia korville 22.07.2011 01:01:11 | |
---|
KoskPaavo: Elton John on huippu , suuntautui se/sä vaikka kuuhun. Vajaa 40 v sitten "Goodbye Yellow Brick Road" kolahti totaalisesti. Niinpä, enkä kenenkään suuntautumisia ole arvostellutkaan. Pointti oli se, että Sir veti mun mielestä ihan pirun hienosti. Jopa yllättävän. By: MK |
KoskPaavo 22.07.2011 02:50:05 | |
---|
Musiikkia korville: Niinpä, enkä kenenkään suuntautumisia ole arvostellutkaan. Pointti oli se, että Sir veti mun mielestä ihan pirun hienosti. Jopa yllättävän. Jess, ymmäsin, hyvä. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
jakeni 22.07.2011 11:06:57 | |
---|
Musiikkia korville: Niinpä, enkä kenenkään suuntautumisia ole arvostellutkaan. Pointti oli se, että Sir veti mun mielestä ihan pirun hienosti. Jopa yllättävän. Niin...eli helvetin lahjakas ja hyvä HOMO!...tuo Sir. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
EP 22.07.2011 14:15:36 | |
---|
Ted Cursonia ja kumppaneita on vaan ilo kuunnella vuodesta toiseen, siinä on se aito soittamisen ilo säilyny vaikka äijät on jo wanhoja pie.. : ) Jaa, että mites liittyy tanssipalstan kehuihin? Keikan kohokohtahan oli Cursonin upeet tanssiaskeleet ja pepun pyöritys yleisöön päin! Heheheeee :D |
Musiikkia korville 24.07.2011 20:58:04 | |
---|
Menee ehkä vähän ohi aiheen, mutten viitti mitään uutta threadia avata.. Tuo Pitkä Kuuma Kesä:n housebändi on aikast kova! Tykkään. :) By: MK |
Tankero 24.07.2011 21:46:20 | |
---|
KoskPaavo: Elton John on huippu , suuntautui se/sä vaikka kuuhun. Vajaa 40 v sitten "Goodbye Yellow Brick Road" kolahti totaalisesti. Miksi se piti mainita? Humppajyrä |
EP 24.07.2011 22:25:57 (muokattu 24.07.2011 22:26:29) | |
---|
Tankero: Miksi se piti mainita? Samalla vois kysyä miksi moni niin suuntautunut itse mainitsee asiasta? Elton on fiksu sen vuoksi ettei oo pitäny asiasta turhaa mölyä, kunnioitan siksikin kuten montaa muuta "suuntautunutta" : ) |
KoskPaavo 25.07.2011 00:18:40 (muokattu 25.07.2011 00:20:49) | |
---|
Tankero: Miksi se piti mainita? Koska MK mainitsi sen ensin, eikä pahalla sekään. Mä oon hetero , mutta mitä siitä, koirat ovat myös kiintyneitä minuun , jostain syystä , liittynee kuitenkin lähinnä ravinnonsaantiin. Toivottavasti sä et nyt kysy että miksi koirat piti mainita. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Deccho 26.07.2011 19:05:10 | |
---|
Kuuntelin Timo Turusta (Ei tenava, vaan Kiteen Turusia...)reilu viikko sitten. Jotenkin kylmäs, kun veti 'Olen suomalainen' - biisin. |