Aihe: Settikuvat Volume 6
1 2 3 4 587 88 89 90 91327 328 329 330 331
Pearlman
15.07.2011 09:22:18
Sa(n)kari: Mikä tuo ride on? Kunnon sateenvarjo.

Zildjian Avedis medium ride, 20".
"Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin"
Ruutikallo
15.07.2011 10:49:01
Pearlman: Itseasiassa olenkin tuota ajetellut, kiitti vinkistä! ;0)

Mitä sitä suotta vaihtamaan?
Nimim. Eipä tämä omakaan järkevimmästä päästä ole. Joskus yläasteella leimauduin moisella nimellä, kun en malttanut juuri pysyä erossa koulun rumpusetistä, saati olla kolistelemati niitä.

"Lopeta nyt jo p***le hetkeksi se rummurus, senkin Henydrum!!!"
Siitäpä se nikki jäi elämään =)

Ps. Setti oli ja on muuten Ludwigin "Ringo malli". Melko harvalla koululla nykyään on olettaakseni musiikiluokassa mitään ns. parempaa settiä.
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Pearlman
15.07.2011 12:03:25 (muokattu 15.07.2011 12:03:40)
henydrum: Mitä sitä suotta vaihtamaan?
Nimim. Eipä tämä omakaan järkevimmästä päästä ole. Joskus yläasteella leimauduin moisella nimellä, kun en malttanut juuri pysyä erossa koulun rumpusetistä, saati olla kolistelemati niitä.

"Lopeta nyt jo p***le hetkeksi se rummurus, senkin Henydrum!!!"
Siitäpä se nikki jäi elämään =)

Ps. Setti oli ja on muuten Ludwigin "Ringo malli". Melko harvalla koululla nykyään on olettaakseni musiikiluokassa mitään ns. parempaa settiä.

Tuskinpa olen vaihtamassa, olen siihen liian laiska...minustakin on aivan sama millä nimimerkillä sitä esiintyy...tuokin käyttämäni on erään ystäväni keksimä, eikä sillä ole itseasiassa mitään tekemistä Pearl-rumpumerkin kanssa.

Ja kyllä, koulut säästävät rumpu asioissa, mutta toisaalta niistä on aika nopeasti reunaviisteet tms. kasassa kun niitä kaikki hakkavat =0(
"Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin"
JGroover
15.07.2011 19:38:42
Pearlman: Sanoppa muuta =0)

http://muusikoiden.net/dyn/users/89055.jpg

ERITTÄIN makoisaa väriä! Kaunista.

Tuossa setti alkuviikon studioreissulta. Ehkä vähän turhankin suurella kokoonpanolla :) http://muusikoiden.net/dyn/users/89089.jpg
Rough'n tough. Tä?
eino mutku
15.07.2011 20:19:05 (muokattu 15.07.2011 20:20:15)
Todella hienot nuo Pearlmanin Gretschit! Ja maukkaathan JGrooverin DW:tkin on edelleen! Olikos ne edelliset Tammerpianossa? Käväisin siellä männäviikolla ja näytti erehdyttävän tutuilta. Hukkareissu oli muuten, ei oikein mitään mielenkiintoista.

JGroover: Mikä studio, näyttää asialliselta paikalta?
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
JGroover
15.07.2011 20:56:35
eino mutku: Todella hienot nuo Pearlmanin Gretschit! Ja maukkaathan JGrooverin DW:tkin on edelleen! Olikos ne edelliset Tammerpianossa? Käväisin siellä männäviikolla ja näytti erehdyttävän tutuilta. Hukkareissu oli muuten, ei oikein mitään mielenkiintoista.

JGroover: Mikä studio, näyttää asialliselta paikalta?

Joo, se Tammerpianon setti on samalla pinnalla ja hw:lla kun mun exät, mutta muuten eri kanisterit. Exät majailee muistaakseni Tuusulan suunnalla tätä nykyä.

Studio on MG, Tampereella ihan siinä keskustan tuntumassa. Hyvä soittotila ja asiallinen paikka muutenkin. Taisi olla kolmas kerta siellä jo. :)
Rough'n tough. Tä?
Conrad Lant
16.07.2011 20:40:48

Tänään treeneissä tallennettu kännyotos hevi- ja pöristelysetin päivitetystä peltikattauksesta:

http://www.kosmosvaari.org/img/20110716.jpg
No one prayed for Sodom
sahkuifk
16.07.2011 20:43:04
Conrad Lant: Tänään treeneissä tallennettu kännyotos hevi- ja pöristelysetin päivitetystä peltikattauksesta:

http://www.kosmosvaari.org/img/20110716.jpg

Kyllä!! Tomien asettelu mulle myrkkyä mutta kaunista pintaa oioioi :))
Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta.
Epämuusikko
17.07.2011 13:04:26
sahkuifk: Kyllä!! Tomien asettelu mulle myrkkyä mutta kaunista pintaa oioioi :))

Mikä vika tomien asettelussa?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Conrad Lant
17.07.2011 13:50:58

Speedy: Mitäs tavaraa sulta tulee tuolta Spedeltä? Onko tuo extrapädi tuossa ohjausta varten vai vaan lisä pädinä?

Ko. projekti on vielä ns. rakennusvaheessa mutta biisistä riippuen lo-fi-perkussiota, puhesämplejä tai pörinää. Enimmäkseen viimeistä. Pädi on siinä ihan vaan sen takia että siihen on helpompi osua.
No one prayed for Sodom
sahkuifk
17.07.2011 14:04:48
Epämuusikko: Mikä vika tomien asettelussa?

Lue, ja sisäistälukemasi? Kun kirjoitan että Minulle niin tarkoitan sillä sitä että tarkastelen sitä asiaa Minun näkökulmasta.
Eli minulla on erilainen asettelu tomien suhteen, ollut jo 25 vuotta.
Molemmat toimii.
Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta.
Epämuusikko
17.07.2011 16:30:31
sahkuifk: Lue, ja sisäistälukemasi? Kun kirjoitan että Minulle niin tarkoitan sillä sitä että tarkastelen sitä asiaa Minun näkökulmasta.
Eli minulla on erilainen asettelu tomien suhteen, ollut jo 25 vuotta.
Molemmat toimii.

"minä" isolla kirjaimella kirjoitettuna sekä vetoaminen harrastustoiminnan pitkäikäisyyteen eivät ole vastaus kysymykseeni.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
sahkuifk
17.07.2011 16:49:24
Epämuusikko: "minä" isolla kirjaimella kirjoitettuna sekä vetoaminen harrastustoiminnan pitkäikäisyyteen eivät ole vastaus kysymykseeni.

Parempaan en pysty, koitetaan kestää? :))
KiiminkiJoe
19.07.2011 12:13:27
Kailis
19.07.2011 15:29:53

Epämuusikko: "minä" isolla kirjaimella kirjoitettuna sekä vetoaminen harrastustoiminnan pitkäikäisyyteen eivät ole vastaus kysymykseeni.

minulle (huomaa pieni M) jo kaksi lattaria (tahallinen) aiheuttaa selänvääntöä. Rumpuja olen soittanut n. 38 vuotta.
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
Nthrax
20.07.2011 00:12:31

I believe that I can see the future As I repeat the same routine..
JGroover
20.07.2011 00:18:33
Kailis: minulle (huomaa pieni M) jo kaksi lattaria (tahallinen) aiheuttaa selänvääntöä. Rumpuja olen soittanut n. 38 vuotta.

Sama (koskien selänvääntöä). Nyt kun on setissä ekaa kertaa kaks lattialla, niin vaati totuttelemista oppia lyömään sinne taka-oikeaan. Varsinkin kun soittoasennon rintamasuunta on kääntynyt matkan varrella snadisti vasempaan jostain kumman syystä. Taka-oikeasta kuuluu kuitenniin sen verran mukava soundi, että se on kaikin puolin vaivan arvoista.
Rough'n tough. Tä?
ferodoz
20.07.2011 00:30:51

Nthrax: Plöts!

http://i205.photobucket.com/albums/ … Drums/drummorer001.jpg?t=1311109119

onko sulla oikesti toi pienempi LATTARI tos basarinpedaalin päällä? :D
...paitsi että miltäköhän Larsista tuntuu kun se ihan varmaan tietää että kaikki jazz- ym. taiteilijat (insinöörejä unohtamatta) ei pidä sitä minään? Varmaan nauraa koko matkan pankkiin
Nthrax
20.07.2011 02:03:18

ferodoz: onko sulla oikesti toi pienempi LATTARI tos basarinpedaalin päällä? :D

Haha! Katos kun kuva vääristelee :D Otin kuvan ylhäältä päin ilmeisesti sellasesta kulmasta, että se näyttäis olevan alla. Eli ei ole.
I believe that I can see the future As I repeat the same routine..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)